Galleri Oslo Klinikken

Telefonnummer22 36 76 0022 36 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Schweigaardsgate 6 0185 Oslo
Galleri Oslo Klinikken holder til i Oslo

Siste vurderinger av Galleri Oslo Klinikken

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Leila Daria Walizadeh Skrevet

Jeg er en av de som av ulike årsaker som blant annet tannlegeskrekk, har ventet for lenge med å oppsøke tannlegen.

Etter første time hos Leila var jeg kurert. Hun er fantastisk dyktig rent faglig sett. Men varmere, mer empatisk menneske skal du lete lenge etter. Hun lytter til deg og "ser" deg for den du er. Hun forteller deg hva hun foretar seg og gjør sitt ytterste for at din opplevelse i stolen hennes skal bli så behagelig som mulig.

Hun går den ekstra milen for deg og sjekker med deg (om nødvendig) om hvordan det går med deg samt at hun er tilgjengelig for deg, selv utenfor normal arbeidstid.

Leila er så god, at jeg gleder meg til neste time hos henne. Det sier vel litt, for en som hadde tannlegeskrekk tidligere.

Jeg koser meg i stolen, smiler bredt med tannlegeutstyret i munnen.. for Leila har den virkningen på deg. Hun gjør deg trygg.

Hun er unik, varm og munter og i tillegg meget faglig dyktig.

Anbefaler Leila på det varmeste. Bedre tannlege finnes ikke.

Meget bra tannlege

Tannlege: Kåre Jan Graham Attramadal Skrevet

Har fått utført innsetting av krone samt flere vanlige fyllinger de senere årene. I tillegg rotfylling utført ved klinikken der Attramadal utførte div. i for- og etterkant. Er meget godt fornøyd. En meget trivelig og behagelig tannlege som jeg har opplevd som rask og effektiv, men uten smerter eller annet ubehag. Ingen komplikasjoner i etterkant. Godt inntrykk av klinikken også ellers.

Helt fantastisk tannlege!

Tannlege: Andreas Karatsaidis Skrevet

Jeg måtte gjerne visdomstenner som var vanskelig plassert. Selv om jeg ikke lider av tannlegeskrekk, gruet jeg meg veldig til dette ingrepet. Andreas var veldig flink til å berolige meg og forklare hva som skjer osv. Jeg satt i tannlege stolen en drøy time men bestilte neste time med en gang vi var ferdige med den første, såpass bra opplevelse ble det til slutt. Altså gruer du deg til tannkirurgisk inngrep som må gjøres så er det Andreas du må gå til!

Du må nok lete lenge etter en bedre tannlege.

Tannlege: Sofia My Catrine Nordwall Skrevet

Jeg har fjernet alle mine visdomstenner hos Sofia!
Sofia er den beste tannlegen jeg har vært hos, og tror man skal lete lenge etter en som er så hyggelig,omtenksom og ekstremt faglig dyktig som henne.
Sofia tar veldig godt vare på pasientene sine, og gjør det hun kan for å få pasientene til å slappe av.Jeg annbefaler Sofia på det sterkeste.
Hvis du skal bytte tannlege,bytt til Sofia. Du kommer ikke til angre!

Nøyaktig, rask og veldig hyggelig

Tannlege: Kåre Jan Graham Attramadal Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Nøyaktig men rask tannlege. Jeg har aldri opplevd noen forsinkelser. Gode priser.