Galleri Oslo Klinikken

Schweigaardsgate 6 0185 Oslo
Galleri Oslo Klinikken holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Galleri Oslo Klinikken

Min nye fast-tannlege er funnet!

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

Det var veldig behagelig og føltes veldig trygt å bli behandlet av Nine Sjasmin Dehdar. Hun forklarte godt under behandlingen og selv om jeg hadde et hull der det var risiko for det ville bli behov for rotfylling, kunne dette unngås takket være Dr. Dehdars nøyaktighet og presisjon. Min time hos henne var før Koronatiltakene satte inn, men allerede da var hun svært nøye med hygiene og bruk av smittevernutstyr. Kan trygt anbefale å gå til henne!

Dyktig, nøye, behagelig og ydmyk

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

Jeg hadde en veldig betryggende og god opplevelse med Dr. Nine Dehdar.
Jeg har syntes det har vært ubehagelig å gå til tannlegen tidligere, men Dehdar var veldig nøye og tydelig (forklarte hva hun gjorde) så jeg kunne være trygg på hva som foregikk og dessuten skånsom i utførelsen.
Hun var også veldig oppdatert og tydelig interessert i sitt felt og kunne anbefale moderne behandlingsteknikker jeg aldri hadde hørt om.
Anbefaler sterkt.

Anbefales

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

Meget god opplevelse for meg som var litt nervøs. Måtte trekke tann, og ble veldig positivt overrasket over hele opplevelsen. Følte meg godt ivaretatt og trygg gjennom hele konsultasjonen og behandlingen, opplevde å få profesjonell og god behandling, og fikk svar på alt jeg lurte på. Kjente til og med ikke bedøvelsen som ble satt, og følte at det hele var over på et blunk! Kan trygt anbefales. Kommer tilbake!

Full kontroll med et smil

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Siden barndommen har en av mine mest ubehagelige opplevelser vært hos tannlege. For første gang i mitt voksene liv fikk jeg gleden av å møte en tannlege som fikk meg til å le, føle meg avslappet, og før jeg viste ord av det var inngrepet over på rekordtid (noe andre tannleger beskrev som et veldig komplisert og vanskelig inngrep). Jeg fikk til og med latterkrampe under operasjonen, takk for behagelig og morsom opplevelse!

Fantastisk

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Gruet meg til å fjerne visdomstennene, men kirurg Shoresh Afnan gjorde opplevelsen til noe positivt, gikk superfort og smertefritt. Superfornøyd 😊