Galleri Oslo Klinikken

Schweigaardsgate 6 0185 Oslo
Galleri Oslo Klinikken holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Galleri Oslo Klinikken

Dyktig og snill

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Var kjemperedd da jeg skulle trekke visdomstannen. Har veldig tannlegeskrekk! Men Shores var så snill, og gjorde at jeg ikke ble redd lenger. Han var snill og snakket hele tiden, plutselig var tannen ute! Har trukket alle visdomstennene, men han er den flinkeste jeg har hatt. Synd jeg fant han på den siste tannen. Anbefaler han varmt videre

En av de beste tannlegene!!

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som tar vare på deg under behandling, stopper med engang han ser ubehag eller tegn på smerte/reddsel. Anbefaler han til alle som kanskje sliter litt med tannlegeskrekk som meg.

professionell og menneskelig tannlege

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen. Fikk mye oppmerksomhet. Han er en tannlege som gjør meg roligere når er jeg bekymret. Fikk profesjonell hjelp og støttende behandling.

Den beste menneske jeg har vært bort i

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg 28 år gammel kvinne og har aldri møtt på et menneske med så god erfaring, barmhjertig, rik på livets gang, et forbildet.
Jeg har mange forskjellige skrekker og tannlegeskrekk var en av dem, Shoresh fikk bort den skrekken. Han fortjener en pris på så mange ting, ikke bare hvor fantastisk flott kirurger/tannlege han er, men for det menneske han han er! Han er en fantastisk lærer på så mange måter. Jeg gleder meg til å gå til tannlegen igjen pga av HAN. Hvem smiler og ler når du går ut av tannlege timen? Han får deg komfortabel, han synger og smiler😊 Om det er en pris som deles ut til gode kirurger/tannleger, så fortjener han absolutt en!!

Anbefales!

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Fjernet 2 visdomstenner. Shoresh er dyktig, effektiv og hyggelig kirurg! Personalet like så. Anbefales uten tvil!