Odontia Byporten Tannlegesenter

Jernbanetorget 6 0154 Oslo
Odontia Byporten Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia Byporten Tannlegesenter

Dyktig, trygg og behagelig tannlege

Tannlege: Kima Karimiha Skrevet

Jeg hadde behov for å rotfylle en tann, og ble behandlet av Kima. Kima forklarte og viste meg status på tannen og hva som måtte gjøres med den før hun startet behandlingen. Under behandlingen oppdaterte hun meg jevnlig om hva hun gjorde. Forutsigbarheten var betryggende for meg. Jeg vil anbefale Kima til alle. Jeg ble møtt av en varm, beroligende, hyggelig og veldig profesjonell tannlege.

Absolutt på topp 5 listen på verdensbasis

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Dette er den første tannlegen jeg noen gang gleder meg til å få behandling hos, selv om dette er trekking av tenner eller borring. Elegansen og proffesjonaliteten til Mehwish tyder på at hun har lang erfaring, og er noe som får pasienten til å glemme at de befinner deg i en tannlegestol.

Aldri har jeg sett en så dyktig tannlege. Hun setter alltid av god tid til å høre pasientens ønsker, tanker og bekymringer og bruker mye tid og energi på å forberede seg til pasientmøtet og behandlingsplanlegging.

Hun setter også av tid til humanitærreiser til U-land gjennom den Danske Tannlegeforening og arbeidet dreier seg om barn og unge i U-land sin helse og tannhelse.

Beste tannlegen !

Tannlege: Linn-Kjersti Sundar Skrevet

Jeg har flyttet fra Oslo, men bytter ikke tannlege om det så hadde vært gratis behandling på nytt sted ! Linn-Kjersti har hjulpet meg med tannlegeskrekk, og hun er så flink og omtenksom at jeg går frivillig på årlig sjekk uten å grue meg. Og det er en helt sinnsyk deilig følelse for de som ikke er/har vært noe glad i tannlegen. Hun er alltid blid og rolig, og inkluderer deg i alt som gjøres.Tommel opp hver gang 🤩🤩🤩

Beset tannlegen jeg har har hatt; informerer og gjør gode vurderinger.

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

Har gått hos Lasse Fasting i en årrekke og har et veldig godt inntrykk; kjempefornøyd🦷 Stoler på at han gjør gode vurderinger behandler deretter 👍

Min faste tannlege i mange år - jeg bytter ikke

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Mehwish er ikke bare dyktig, men også pedagogisk. Ting andre tannleger fortalte meg, fikk Mehwish meg til å forstå.

Det er alltid en glede å komme til Mehwish og den årlige sjekken føles som å møte en gammel venn igjen.