Odontia Byporten Tannlegesenter

Odontia Byporten Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odontia Byporten Tannlegesenter

Flink!

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Hun er hyggelig, rolig og behagelig i og informerer godt om hva hun gjør. Er nøktern i anbefaling av behandlinger og man føler hun har høy integritet. Og at hun gjør det hun må, men heller ikke mer.

Helt super!

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men om man har så tror jeg Mehwish er midt i blinken. Hun er dyktig, forsiktig, supersympatisk og akkurat passe streng. :) Veldig flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne og går til fast kontroll der årlig.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Lasse Andreas Fasting Skrevet

Han inngir en ro og trygghet for meg med tannlegeskrekk. En virkelig behagelig tannlege som tar seg tid, og tydelig kan jobben sin.
Anbefales!

Dyktig og effektiv

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Mehwish og Byporten tannlegesenter gav et veldig godt inntrykk etter første besøk. Jeg ventet nesten ikke, besøket hos tannlegen tok så lang tid som forventet. I tillegg hadde jeg fått time dagen etter, rett før jul. Jeg fikk ryddig og tydelig beskjed om hva som måtte gjøres med tennene og hvor mye det hastet.

Alt i alt veldig fornøyd

Den beste tannlegen jeg har hatt så langt

Tannlege: Mehwish Pervaiz Skrevet

Utrolig serviceinnstilt og hyggelig. Går forsiktig frem, kunnskapsrik om inngrepene og tydelig på hva som må gjøres.