Åkersvika legesenter

Vikasenteret, Vikaveien 15 2312 Ottestad

Siste vurderinger av Åkersvika legesenter

Følger ikke opp henvisning

Lege: Kjell-Petter Tønnessen Skrevet

3 tilfeller i løpet 1,5 år: Jeg var der forfjor sommer (Tønnesen var vikar for min lege), hjerterytmefeil eskalert/hadde hjertemedisin - avtalen var at han skulle sende henvisning til hjertelege på sykehuset. Han sendte den aldri. Senere var min mor hos ham (hennes fastlege). Han skulle sende henvisning til hudlege for mulig hudkreft. Ble først sendt etter at hun purret to måneder senere. Så var hun der for høreapparat. Han lovet å sende henvisning. Det er 6 mnd ventetid etter mottatt henvisning. Ved purring etter 6 måneder viste det seg at henvisning ikke var sendt. Da sykehuset tok kontakt med henne senere, viste det seg at han hadde brukt 9 måneder på å sende henvisning. Tør ikke stole på ham.

Norges beste fastlege

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Dr. Sissel er den beste fastlegen man kan få. Hun lytter tålmodig og virker oppriktig interessert i pasientenes helse og trivsel. Jeg har hatt Sissel som fastlege i 24 år og nekter å bytte fastlege selv om jeg har flyttet 1,5 time unna.

Har hatt denne legen hele livet - kjempefornøyd!

Lege: Ola Karlsen Skrevet

Har hatt Ola Karlsen som lege hele livet. Han er hyggelig og imøtekommende. Han bryr seg. Han gjør grundige undersøkelser for å finne korrekt diagnose og henviser til spesialist når det trengs. Han har det ikke travelt når jeg er inne til undersøkelse. Tar seg tid til å høre på alt det jeg har å si. Kjempe god lege og jeg er veldig fornøyd. Det blir kjedelig å bytte lege når han går av med pensjon.

meget dyktig

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Tålmodig og vennelig. Flink med både psykiske og fysiske lidelser. Har opplevd vesentlig bedring mens jeg har gått der.

Svært omsorgsfull og dyktig

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Lett å prate med, tar deg på alvor, ser hele mennesket. Viser omsorg og forståelse, er dyktig og kompetent.