Åkersvika legesenter

Telefonnummer62 57 38 5062 57 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pb. 127 2312 Ottestad

Siste vurderinger av Åkersvika legesenter

Norges beste fastlege

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Dr. Sissel er den beste fastlegen man kan få. Hun lytter tålmodig og virker oppriktig interessert i pasientenes helse og trivsel. Jeg har hatt Sissel som fastlege i 24 år og nekter å bytte fastlege selv om jeg har flyttet 1,5 time unna.

Har hatt denne legen hele livet - kjempefornøyd!

Lege: Ola Karlsen Skrevet

Har hatt Ola Karlsen som lege hele livet. Han er hyggelig og imøtekommende. Han bryr seg. Han gjør grundige undersøkelser for å finne korrekt diagnose og henviser til spesialist når det trengs. Han har det ikke travelt når jeg er inne til undersøkelse. Tar seg tid til å høre på alt det jeg har å si. Kjempe god lege og jeg er veldig fornøyd. Det blir kjedelig å bytte lege når han går av med pensjon.

God til å lytte og ydmyk

Lege: Bent Håkan Lindberg Skrevet

Opplever Bent som en faglig oppdatert lege som stiller gode spørsmål, er empatisk og lyttende og tar deg på alvor. Henviser videre om det er noe han er usikker på.

Veldig fornøyd med han

meget dyktig

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Tålmodig og vennelig. Flink med både psykiske og fysiske lidelser. Har opplevd vesentlig bedring mens jeg har gått der.

Svært omsorgsfull og dyktig

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Lett å prate med, tar deg på alvor, ser hele mennesket. Viser omsorg og forståelse, er dyktig og kompetent.