Åkersvika legesenter

Pb. 127 2312 Ottestad

Siste vurderinger av behandlere ved Åkersvika legesenter

Kunnskapsrik, empatisk

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Engasjert og alltid imøtekommende. Tar seg alltid tid til å sette seg godt inn i pasientens behov og pasienttilstand. Spør alltid om det er noe utover den ene tingen du lurte på og får deg til å føle deg trygg. Dyktig og seriøs.

Vennlig. Grundig. Kunnskapsrik.

Lege: Benedicte Seterlund Skrevet

Jeg er ingen storforbruker av legetjenester.
Da er det fint å kunne formidle en god opplevelse her.
Lege som jeg føler tar seg tid til grundig utspørring/undersøkelse samt evaluering av pasienten.
Mine beste anbefalinger.

Enestående lege

Lege: Ola Karlsen Skrevet

Alltid tid når du ringer. Forståelsesfull og dyktig. Hatt han i mange år,og håper jeg kan ha han i mange år til.

Kunnskapsrik fastlege

Lege: Benedicte Seterlund Skrevet

Dyktig lege og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne. Veldig behagelig å snakke med og hun følger alltid opp avtaler eller ev. videre behandlig.

Vel den dyktigste legen i Hamar regionen

Lege: Sissel Vangen Skrevet

Sissel Vangen var min lege i 19 år. Meget nøye, dyktig og omtenksom. Etter at jeg fikk en tyngre sykdomsperiode så mistet Vangen nok litt tråden hva hun kunne gjøre for å bistå meg. Vangen så ikke godt nok de psykiske påkjenningene jeg sto oppe i og det ble rett og slett for mye å håndtere, sikkert for oss begge. Jeg valgte å bytte fastlege og angret ganske snart, men skulle jeg fortsatt hos Vangen måtte hun bedt om bistand fra flere hold, da jeg rett og slett sto midt i en krise. Men igjen - den beste legen noen kan tenke seg.