Colosseum Tannlege Randaberg

Colosseum Tannlege Randaberg holder til i Randaberg

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Randaberg

Kanon bra tannlege

Tannlege: Marius Norman Vevatne Skrevet

Føler meg alltid godt i vare tatt. Gode priser. Alltid rent og pent. Har alltid kontroll på hva som må gjøres.

Effektiv og dyktig

Tannlege: Marianne Harling Skrevet

Mistet fylling om kvelden og ringte Tannlegene på Randaberg. Fikk tid dagen etter selv om det var fullt på lista. Marianne Harling fikk lagt inn ny fylling og pusset bort tannstein på litt over et kvarter! Hyggelig og alltid smilende dame som kan faget sitt.

Super tannlege !

Tannlege: Marius Norman Vevatne Skrevet

Kom til Vevatne første gang for noen år siden i en akuttsituasjon. Hadde særdeles dårlig tannhelse grunnet tannlegeskrekk.

Vevatne har håndtert min situasjon på en utmerket måte og resultert i at min tannlegeskrekk er så godt som kurert! Har gjennomført omfattende behandling både hos han og god spesialister jeg er blitt henvist til. Dette hadde aldri skjedd om jeg ikke ikke hadde truffet på Vevatne.
Han er ung og uformell, kjapp og skånsom. Han er flink på lese meg, så ser fort om jeg har det ubehagelig eller vondt og stopper opp og sjekker om ting greit. Svetter ikke lenger i hendene når jeg sitter på venterommet.
Takk for at finnes slike tannleger !

Sympatisk, effektiv og flink tannlege.

Tannlege: Torhild Veslemøy Riisdal Skrevet

Har vært pasient hos henne i over 25 år. Har alltid fått god og rask behandling. Tannlegen er hensynsfull og empatisk. Jeg er veldig fornøyd med min tannlege.

Behagelig og grundig

Tannlege: Ragnhild Byberg Brun Skrevet

Min kone og jeg skiftet til denne tannlegen etter å ha vært blitt misfornøyd med vår faste tannlege gjennom 7 år.
Ragnhild er svært behagelig av vesen, har en nennsom hånd og grundig i sitt arbeid.
Konsulterer gjerne sine kolleger for å finne beste løsning for behandlingen ved "problematisk tann".
Vi anbefaler Ragnhild Byberg Brun på vårt varmeste!