Sentrum Legesenter

Nygata 22 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

Mycket missnöjd

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

Han var inte det minsta intresserad av att hjälpa mig och när jag berättade vad jag behövde hjälp med så sa han bara att han inte hade tid.
Mycket ointresserad av mig eller varför jag var där...

Imøtekommende og flink lege!

Lege: Sohaib Khan Skrevet

Har hatt Khan som fastlege hele ungdomstiden. Han er alltid utrolig godt forberedt og omgjengelig. Veldig imøtekommende, forståelsesfull og forklarende (på en ikke-legete og forståelig måte).
Alle burde ha en fastlege som Khan. Byttet pga flytting (studier), men skal helt klart kjempe meg inn i hans rekker igjen når jeg returnerer.

Anbefales ikke.

Lege: Sohaib Khan Skrevet

Jeg har byttet fastlege. Følte meg ikke velkommen der med mine problemer. Flere ganger beskyldte han meg for å lyve! Sånt aksepterer jeg ikke! Satt stort sett og trykka på det lille tastaturet sitt. De gangene han så på meg så satt han ofte og himlet med øynene over det jeg sa. Satte opp nye timer i tide og utide uten at jeg hadde bedt om det. Glad jeg har funnet meg annen lege.

Mycket besviken

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

Jag berättade om mina problem som jag haft i flera år och det enda han sa var att han inte kommer skriva ut mer medicin (som jag gått på och fungerat bra i flera år) utan att erbjuda någon annan hjälp tex. remiss till psykiatriker/annan liknande medicin eller dylikt. Väldigt ledsen och besviken på denna lege och kommer definitivt byta fastlege.

En lege som bryr seg

Lege: Sohaib Khan Skrevet

Alltid hørt på meg! Føler meg trygg! Utrolige hjelpsom! Tar meg på alvor! Skulle hatt pris for beste lege.