Sentrum Legesenter

Tlf: 62 36 34 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

Føler oss virkelig ivaretatt

Lege: Sohaib Khalil Khan Skrevet

Etter å hatt en annen (distrè og likegyldig) lege i årevis, byttet jeg og barna til Khan. Tok en råsjans med nyoppdaget kreftdiagnose. For første gang føler jeg meg trygg på en lege. Gjør virkelig alt han kan for alle. Han ser meg i øya, skjønner hva jeg mener, og bryr seg. Omsorgsfull, føler meg ikke som nok en pasient. Anbefales på det varmeste!!!

Anbefales!

Lege: Sohaib Khalil Khan Skrevet

Har brukt dr. Khan nå i over 5 år, er meget fornøyd og glad for at jeg har han som min fastlege. Flink, oppdatert og viser god forståelse for ens plager. Anbefales på det sterkeste!

Dårlig punktlighet

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

For tredje gang kommer legen 15-20 minutter etter oppsatt timeavtale som er dagens første time. Det er ikke tilfredsstillende og lite tillitvekkende.

Fantastisk lege!

Lege: Sohaib Khalil Khan Skrevet

Har kun et ord å si, PERFEKT!
Kunne ikke vært mer fornøyd, er ikke alltid jeg trenger å fortelle så mye før han forstår meg.
Ventetiden kan ikke kalles for venting, alltid pressis! Har kun positivt å si om Khan!

Den beste legen

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

Abbas er definitivt en lege jeg aldri er misfornøyd med, uansett hva jeg kommer inn for. Han lytter til deg, forstår deg og er umiddelbar på å finne tiltak for plagene. Han kommuniserer på en merkverdig måte, som gjør at du føler deg hørt, sett og trygg. Han ser alltid etter gode løsninger, og følger opp sykdomsforløp veldig godt! Har er lett å få kontakt med, og ventetiden hans er aldri lengre enn nødvendig.