Sentrum Legesenter

Telefonnummer62 36 34 0062 36 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygata 22 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

Meget dyktig og empstisk lege!

Lege: Sohaib Khalil Khan Skrevet

Har brukt dr Khan i 3 år nå, må sist han viser meget god forståelse og innlevelse i min situasjon. Ser ikke situasjonen overfladisk og viser god forståelse. Aldri blitt opplevd å bli sviktet av han og kjenner meg virkelig i godt ivaretatt. Har flyttet over hele familien til han og kan med rette trygg anbefale han.
Et stort pluss er også at han ser deg i øyner når han snakker og ikke bare stirrer på skjermen, mulig dette også gjør det lett å ha samtaler med han.

Føler oss virkelig ivaretatt

Lege: Sohaib Khalil Khan Skrevet

Etter å hatt en annen (distrè og likegyldig) lege i årevis, byttet jeg og barna til Khan. Tok en råsjans med nyoppdaget kreftdiagnose. For første gang føler jeg meg trygg på en lege. Gjør virkelig alt han kan for alle. Han ser meg i øya, skjønner hva jeg mener, og bryr seg. Omsorgsfull, føler meg ikke som nok en pasient. Anbefales på det varmeste!!!

Anbefales!

Lege: Sohaib Khalil Khan Skrevet

Har brukt dr. Khan nå i over 5 år, er meget fornøyd og glad for at jeg har han som min fastlege. Flink, oppdatert og viser god forståelse for ens plager. Anbefales på det sterkeste!

Dårlig punktlighet

Lege: Mohammad Zaheer Abbas Skrevet

For tredje gang kommer legen 15-20 minutter etter oppsatt timeavtale som er dagens første time. Det er ikke tilfredsstillende og lite tillitvekkende.

Fantastisk lege!

Lege: Sohaib Khalil Khan Skrevet

Har kun et ord å si, PERFEKT!
Kunne ikke vært mer fornøyd, er ikke alltid jeg trenger å fortelle så mye før han forstår meg.
Ventetiden kan ikke kalles for venting, alltid pressis! Har kun positivt å si om Khan!