Tangen Legesenter

Telefonnummer62 58 22 0062 58 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tangstubakken 2 2337 Tangen

Siste vurderinger av Tangen Legesenter

Dyktig og imøtekommende

Lege: Ahmed Mustafa Abdul Sattar Skrevet

Legen opptrer som dyktig og engasjert. Han lytter til deg og forklarer godt hvordan tilstanden din er og hvordan du skal følge opp. Kan absolutt anbefale denne legen.

Hyggelig, profesjonell og imøtekommende

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

Yasir er flink til å lytte, har tid og gjør det han kan for å finne løsninger som fungere for meg. Meget fornøyd med ham og har bare positive ting å si. Men Tangen Legesenter derimot bør absolutt gjøre noe med resepsjonen da det til tider er umulig å nå fram per telefon. Det har av og til tatt opp til to time før jeg har nådd frem, og når det er blitt lovet å ringt tilbake, så har dette, ved flere anledninger, blitt glemt av Ida. Uakseptabelt og synd for legene som jobber der at resepsjonen ikke fungere bedre. Jeg forstår at sekretær har mange oppgaver og mye å gjøre, men man bør uansett finne en løsning som fungerer.

Trygg og dyktig. Pasientfokus

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

Når Yasir tok over på Tangen Legesenter, gikk vi fra en lege som hadde fokus på pc til en som har fokus på pasienten.
Trygg og god i sin rolle. Er spørrende og undersøkende i sitt forhold til meg som pasient.
Vil meg det beste og har det som hovedfokus.
Dette er en lege som forhåpentlig blir på Tangen.

Trygg

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Han tar gjerne en prøve for mye enn for lite. Han tar deg på alvor, og lytter til deg og virker kunnskapsrik.

Skulle ønske han hadde telefontimer

Hyggelig lege

Lege: Ahmed Mustafa Abdul Sattar Skrevet

Gir god informasjon om legemidlene og sykdommen, forklarer på en lett forståelig måte. Virker som han strekker seg langt for pasientene, og dessuten er han veldig hyggelig og smilende.