Tangen Legesenter

Telefonnummer62 58 22 0062 58 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tangstubakken 2 2337 Tangen

Siste vurderinger av Tangen Legesenter

Hyggelig, profesjonell og imøtekommende

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

Yasir er flink til å lytte, har tid og gjør det han kan for å finne løsninger som fungere for meg. Meget fornøyd med ham og har bare positive ting å si. Men Tangen Legesenter derimot bør absolutt gjøre noe med resepsjonen da det til tider er umulig å nå fram per telefon. Det har av og til tatt opp til to time før jeg har nådd frem, og når det er blitt lovet å ringt tilbake, så har dette, ved flere anledninger, blitt glemt av Ida. Uakseptabelt og synd for legene som jobber der at resepsjonen ikke fungere bedre. Jeg forstår at sekretær har mange oppgaver og mye å gjøre, men man bør uansett finne en løsning som fungerer.

Trygg og dyktig. Pasientfokus

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

Når Yasir tok over på Tangen Legesenter, gikk vi fra en lege som hadde fokus på pc til en som har fokus på pasienten.
Trygg og god i sin rolle. Er spørrende og undersøkende i sitt forhold til meg som pasient.
Vil meg det beste og har det som hovedfokus.
Dette er en lege som forhåpentlig blir på Tangen.

Trygg

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Han tar gjerne en prøve for mye enn for lite. Han tar deg på alvor, og lytter til deg og virker kunnskapsrik.

Skulle ønske han hadde telefontimer

Fantastisk!

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

En lege som tar deg på alvor, lytter og tar seg tid til å forklare. Endelig en lege som setter fokus på mer enn bare det ene problemet, og finner løsninger som passer godt!

Den beste!

Lege: Yasir Manzoor Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt! Aldri blitt tatt imot bedre! Han lytter, og god faglig kunnskap, men ikke redd for undersøke hvis han er usikker. Følger opp deg som pasient og er oppriktig interessert. Han får deg til føle deg trygg og her vet du at du blir tatt vare på og trodd på. Anbefales på det sterkeste