Trondheim Tannhelsesenter

Telefonnummer73 53 45 4573 53 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongens gate 49 7012 Trondheim
Trondheim Tannhelsesenter holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Tannhelsesenter

Hyggelig fyr, men er ikke fornøyd med kvaliteten på arbeidet

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Ghavam er en hyggelig tannlege, som jeg har gått til over noen år - jeg har nå en ny tannlege fordi jeg har flytta fra byen. Ghavam har lagt to fyllinger hos meg, og begge fyllingene har den nye tannlegen min måttet fjerne og legge på nytt. Grunnen er at ikke alt det bløte på tennene ble fjernet før fyllingene ble lagt, og hullene har derfor vokst videre under fyllingen - den nye tannlegen min viste meg dette på røntgenbildene.

Begge hullene var i utgangspunktet veldig små, men fordi de har vokst seg større under fyllingene som Ghavam har lagt, så har det resultert i at jeg måtte få rotfylling - og ikke minst bruke veldig mye mer penger enn hva jeg hadde trengt.

Utrolig dyktig oral kirurg

Tannlege: Tamás Hasulyó Skrevet

Vil bare skrive her om St jeg anbefaler denne tannlegen på det sterkeste. Faglig veldig dyktig, tar seg til å forklare pasienten og følger opp. Følte meg i gode hender da jeg måtte til oral kirurg. Flytter fra Trondheim og Trondheim Tannhelsesenter blir en dyp savn med mange flinke tannleger der. Har vært kunde hos de i mange år.

ingen ord er bra nok for å beskrive hennes person

Tannlege: Anna-Karin Christina Sjölund Brekkvassmo Skrevet

det er en service fra andre planet, hun er veldig avslappet og utstråler masse varme. hun bryr seg mye og tar vare på en som en mor. hennes psykiske behandling av pasientene er utmerket , proff i hennes yrke. for meg, hun er en kjempe forbilde ., veldig snill og flink til å synge . hun er en Engel i menneske figur.

Meget bra!!

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Rett og slett en fantastisk tannlege. Grundig, tillitsvekkende og alltid i godt humør. Anbefales på det sterkeste.

Fantastic tannlege

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Veldig hyggelig,imøtekommende og respectful tannlege, og det virket som han visste hva han snakket om.