Trondheim Tannhelsesenter

Kongens gate 49 7012 Trondheim
Trondheim Tannhelsesenter holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Trondheim Tannhelsesenter

Beste tannlegen!

Tannlege: Tamás Hasulyó Skrevet

Trygg, tålmodig og faglig meget stødig. Har sjelden hatt så god tannlege - og ikke minst assistenten hans! Vil garantert tilbake dit.

Den snilleste tannlegen i Trondheim

Tannlege: Mohammad Beroz Omid Skrevet

En veldig flink tannlege, særlig for den som har tannlegeskrekk eller synes andre deler av et tannlegebesøk er vanskelig. Veldig rolig og trygg, og forklarer alt han gjør, fantastisk flink med både fag og person.
Han forklarer og viser "her er det nesten hull" og gir slik veldig god motivasjon til å forbedre tanntrådbruk og øke forståelsen av hvorfor han anbefaler slik og slik behandling videre.
Har gått fast til Beroz i mange år nå, og tannlegeopplevelsen har gått fra en skrekkelig ting til noe som er helt greit og nesten litt trivelig.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Ghavam er helt enestående. Hyggelig, imøtekommende og særdeles dyktig. Tar seg alltid tid til å lytte og forklare hva han gjør. Skrekken er å måtte bytte til en annen tannlege.

Fantastisk dyktig

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Leste den siste anmeldelsen her, og følte det var nødvendig å komme med min. Har en lang «tannhistorie» oppgjennom årene og har erfart mange forskjellige tannleger. Med Ghavam trenger jeg ikke bytte før han går av med pensjon. Fantastisk dyktig tannlege med godt humør og effektiv arbeidsmetode uten at man føler det er stressende. At den forrige som skrev anmeldelse her hadde en negativ erfaring, kan like gjerne skyldes egen tannhelse enn tannlegens utførte arbeid. Og om det er noen som har tannlegeskrekk så er det bare å booke en time til Ghavam så er du kurert denne etter ett besøk. Snakker av erfaring.

Hyggelig fyr, men er ikke fornøyd med kvaliteten på arbeidet

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Ghavam er en hyggelig tannlege, som jeg har gått til over noen år - jeg har nå en ny tannlege fordi jeg har flytta fra byen. Ghavam har lagt to fyllinger hos meg, og begge fyllingene har den nye tannlegen min måttet fjerne og legge på nytt. Grunnen er at ikke alt det bløte på tennene ble fjernet før fyllingene ble lagt, og hullene har derfor vokst videre under fyllingen - den nye tannlegen min viste meg dette på røntgenbildene.

Begge hullene var i utgangspunktet veldig små, men fordi de har vokst seg større under fyllingene som Ghavam har lagt, så har det resultert i at jeg måtte få rotfylling - og ikke minst bruke veldig mye mer penger enn hva jeg hadde trengt.