Toppen Tannhelsesenter

Falkenborgveien 9, Sirkus shopping 7044 Trondheim
Toppen Tannhelsesenter holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Toppen Tannhelsesenter

Tannlege: Tamás Hasulyó Skrevet

Trakk visdommstann, han er flink til å forklare og berolige en nervøs pasient. Følte meg trygg i stolen og trekkingen gikk knirkefritt.

Tannlege: Tamás Hasulyó Skrevet

Deler min erfaring fordi jeg gjerne skulle ønske noen andre hadde skrevet at Tamas er en super tannlege da jeg gruet meg til å ta visdomstanna. Jeg opplevde Tamas som dyktig, trygg og kunnskapsrik.

Meget fornøyd

Tannlege: Jens Petter Finstad Skrevet

Rolig å behagelig tannlege , rask å effektiv også. Glemt er tidligere erfaringer med brutale komunetannleger.

Veldig flink tannlege!

Tannlege: Jens Petter Finstad Skrevet

Jens Petter er en veldig flink og hyggelig tannlege. Jobber raskt og effektivt. Helhetlig opplevelse var veldig bra.

Tannlege: Hilde Hanssen Skrevet

Jeg har fra før bare hatt en tannlege tidligere, men overgangen til Toppen tannhelsesenter og Hilde har vært mange ganger bedre enn hva som jeg var vant med.
Fikk en time for kontroll av tenner hvor det ble avdekket visdomstenner som måtte trekkes og fyllinger som måtte ordnes opp i. Fikk allerede time uka derpå etter jobb som jeg synes er utmerket.

Alle undersøkelser ble utført profesjonelt og tannlegen ga hele tiden tilbakemelding på hva som skulle utføres og hva som hun holdt på med nå. Følte jeg hele tiden ble tatt godt hånd om og fikk god tid til å spytte ut med vann når tiden føltes for at det var nødvendig. Både tann-trekking og utbedring av fyllinger gikk uten at jeg kjente noe smerte og igjen fikk jeg forklart prosessen hele veien til vi var ferdige med behandlingen.

Er super fornøyd med både Toppen Tannhelsesenter og tannlege Hilde Hanssen som er den tannlegen jeg fra nå av vil benytte og hun kan anbefales på det sterkeste! :)