Storhamar Legesenter

Måsåbekkveien 2 2316 Hamar
Tlf: 62 54 04 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Storhamar Legesenter

Lytter og er imøtekommende!

Lege: Mari Hveem Rostad Skrevet

Alltid fått god hjelp av Mari og hun hører faktisk på det jeg kommer med. Er hun usikker på noe, så henviser hun videre. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Anbefales ikke

Lege: Audun Nygaard Skrevet

Jeg har ventet lenge med å skrive for ikke å være usaklig og skrive i frustrasjon. Denne legen lytter ikke, lar meninger styre seg framfor å skaffe seg kunnskap- iallefall om min diagnose og blir frustrert og krenket om man sier ifra. Han lytter heller ikke til erfaringer og kunnskap annet helsepersonell har- i hvertfall ikke om det går på tverss av hans egene meninger. Jeg har fått kjeft både av legen og legesekretær.
Kan ta opp til 4 uker å få time.

Utrolig menneskekjenner

Lege: Åsa Kyrkjeeide Finstad Skrevet

Hun forsto med en gang behovet for hjelp, hadde konkrete forslag. Vi ble viderehenvist. Hun ordnet at besøket ble samme dag. Meget bra.

Trygg og flink

Lege: Åsa Kyrkjeeide Finstad Skrevet

Tar deg på alvor. Sender deg videre vis hu er i tvil. God samtalepartner godt til å lytte og forstå deg. Beste legen jeg har hatt på en stund.

God lege

Lege: Mari Hveem Rostad Skrevet

Var litt uvant i begynnelsen, da hun tok over etter legen jeg har hatt siden jeg selv var barn. Har hjulpet meg godt i de situasjonene jeg har hatt behov, syns også hun er flink med barna. Er alt i alt fornøyd med henne som lege.