Storhamar Legesenter

Telefonnummer62 54 04 8062 54 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Måsåbekkveien 2 2316 Hamar

Siste vurderinger av Storhamar Legesenter

Fortjener all honnør

Lege: Audun Nygaard Skrevet

Audun er ung og overtok praksien til en av Hamar sine mest innarbeidede og populære leger med dertil hørende kravstore pasienter.
Han fyller skoene, og utviser etter mitt skjønn alt hva man kan forvente av en allmennlege. Lyttende, ser rett på pasienten, verbalt godt forklarende, henviser videre i helsesystemet når det er nødvendig og har særdelses rask respons på henvendelser og/eller svar på prøver via digitale kanaler, for å nevne noe.
Sist men ikke minst har han en god evne til å foreslå ikke-medisinske løsninger på diffuse lidelser, herunder endringer i pasientens livsstil, rutiner og aktiviteter.
De som er ute etter en pilletriller bør se etter en annen lege. De som ønsker å bli bedre vil finne seg godt til rette hos Audun!

Rolig, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Åsa Kyrkjeeide Finstad Skrevet

En lege som ærlig og oppriktig ser hele pasienten. Hun tar det jeg kommer med på alvor, og lytter til hva jeg har å si. Er trygg og kunnskapsrik.

Dyktig lege

Lege: Audun Nygaard Skrevet

Jeg har kun positive ting å si om Audun som lege.
Han er imøtekommende, lytter og er villig til å høre på mine innspill.
Forøvrig er han alltid blid og hyggelig.
Jeg er godt fornøyd med å ha Audun som min fastlege.

Lytter og er imøtekommende!

Lege: Mari Hveem Rostad Skrevet

Alltid fått god hjelp av Mari og hun hører faktisk på det jeg kommer med. Er hun usikker på noe, så henviser hun videre. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Anbefales ikke

Lege: Audun Nygaard Skrevet

Jeg har ventet lenge med å skrive for ikke å være usaklig og skrive i frustrasjon. Denne legen lytter ikke, lar meninger styre seg framfor å skaffe seg kunnskap- iallefall om min diagnose og blir frustrert og krenket om man sier ifra. Han lytter heller ikke til erfaringer og kunnskap annet helsepersonell har- i hvertfall ikke om det går på tverss av hans egene meninger. Jeg har fått kjeft både av legen og legesekretær.
Kan ta opp til 4 uker å få time.