Storhamar Legesenter

Måsåbekkveien 2 2316 Hamar

Siste vurderinger av Storhamar Legesenter

Anbefales ikke

Lege: Audun Nygaard Skrevet

Jeg har ventet lenge med å skrive for ikke å være usaklig og skrive i frustrasjon. Denne legen lytter ikke, lar meninger styre seg framfor å skaffe seg kunnskap- iallefall om min diagnose og blir frustrert og krenket om man sier ifra. Han lytter heller ikke til erfaringer og kunnskap annet helsepersonell har- i hvertfall ikke om det går på tverss av hans egene meninger. Jeg har fått kjeft både av legen og legesekretær.
Kan ta opp til 4 uker å få time.

Utrolig menneskekjenner

Lege: Åsa Kyrkjeeide Finstad Skrevet

Hun forsto med en gang behovet for hjelp, hadde konkrete forslag. Vi ble viderehenvist. Hun ordnet at besøket ble samme dag. Meget bra.

Trygg og flink

Lege: Åsa Kyrkjeeide Finstad Skrevet

Tar deg på alvor. Sender deg videre vis hu er i tvil. God samtalepartner godt til å lytte og forstå deg. Beste legen jeg har hatt på en stund.

God lege

Lege: Mari Hveem Rostad Skrevet

Var litt uvant i begynnelsen, da hun tok over etter legen jeg har hatt siden jeg selv var barn. Har hjulpet meg godt i de situasjonene jeg har hatt behov, syns også hun er flink med barna. Er alt i alt fornøyd med henne som lege.

Ikke fornøyd

Lege: Mari Hveem Rostad Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med Mari som lege, hverken personlig eller faglig. Dårlig kjemi mellom oss kan kanskje være noe av grunnen. Virker som om hun ikke er villig til å høre på innspill, noe som svekker hennes faglige troverdighet for meg. Totalt følte jeg meg ikke godt ivaretatt hos henne eller at jeg kom videre med utfordringene jeg dro dit for. Ingen god opplevelse å ha henne som fastlege for oss, med andre ord.