Colosseumklinikken AS Avd Trondheim

Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Colosseumklinikken AS Avd Trondheim holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Trondheim

Kurerte tannlegeskrekken på 90 sekunder

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Med tannlegeskrekk siden ungdomsårene og 6-8 forskjellige tannleger siden den gang, hadde jeg liten tro på at det kunne løse seg med ny tannlege. Så feil kunne jeg ta!

Med Kris endret alt seg. Han skiller seg distinkt ut ved å skape en trygg og behagelig atmosfære hvor du faktisk glemmer at du er til tannlegen. Med sitt gode humør og humor er det å gå til tannlegen nærmest blitt et slags høydepunkt.

Byens beste tannlege

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Kris er den beste tannlegen jeg har opplevd. Utrolig faglig dyktig, nøyaktig, lun og hyggelig type med glimt i øyet. Kris gjør tannlegebesøket til et hyggelig lyspunkt i dagen.

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt!!

Tannlege: Ranveig Spjeldnes Tuv Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Veldig hyggelig tannlege. Både jeg og min kone har gått over til henne og angrer ikke. Er flink til å forklare hva hun gjør, gir tips og råd. Assistenten hennes er også helt topp!

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men med Torill som tannlege, så er tannlegetimene en lek. Ikke bare er hun utrolig hyggelig, men også veldig dyktig.

Fantastisk! Smilende, hyggelig og dyktig!

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

Kjempeflink! Både i fag og medmenneskelighet! Flink til å forklare underveis. Trygg og rolig. Presis, hyggelig og smilende.