Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien

Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien

Den beste tannlege jeg har hadd.

Tannlege: Gunvor Landsem Skrevet

Har gått i mange år hos Gunnvor . Begynte hos henne i Søndre gt. Muligens i 15-år . Kan så gjerne anbefales , gjør en meget bra jobb på et behagelig vis. Super!!!

Utmerket behandling og service

Tannlege: Ali Muslih Alzzidawi Hindi Skrevet

Min datter på 16 år har gått hos Ali for regulering både oppe og nede i halvannet år nå. Sjeldent har jeg opplevd en så kompetent tannlege, på mange måter. Kommuniserer godt med ungdom, konkret i formidlingen. Super service! Anbefales!

Kurerte tannlegeskrekken på 90 sekunder

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Med tannlegeskrekk siden ungdomsårene og 6-8 forskjellige tannleger siden den gang, hadde jeg liten tro på at det kunne løse seg med ny tannlege. Så feil kunne jeg ta!

Med Kris endret alt seg. Han skiller seg distinkt ut ved å skape en trygg og behagelig atmosfære hvor du faktisk glemmer at du er til tannlegen. Med sitt gode humør og humor er det å gå til tannlegen nærmest blitt et slags høydepunkt.

Byens beste tannlege

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Kris er den beste tannlegen jeg har opplevd. Utrolig faglig dyktig, nøyaktig, lun og hyggelig type med glimt i øyet. Kris gjør tannlegebesøket til et hyggelig lyspunkt i dagen.

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt!!

Tannlege: Ranveig Spjeldnes Tuv Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Veldig hyggelig tannlege. Både jeg og min kone har gått over til henne og angrer ikke. Er flink til å forklare hva hun gjør, gir tips og råd. Assistenten hennes er også helt topp!