Colosseumklinikken AS Avd Trondheim

Telefonnummer73 80 20 5073 80 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Colosseumklinikken AS Avd Trondheim holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Trondheim

Byens beste tannlege

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Kris er den beste tannlegen jeg har opplevd. Utrolig faglig dyktig, nøyaktig, lun og hyggelig type med glimt i øyet. Kris gjør tannlegebesøket til et hyggelig lyspunkt i dagen.

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt!!

Tannlege: Ranveig Spjeldnes Tuv Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Veldig hyggelig tannlege. Både jeg og min kone har gått over til henne og angrer ikke. Er flink til å forklare hva hun gjør, gir tips og råd. Assistenten hennes er også helt topp!

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men med Torill som tannlege, så er tannlegetimene en lek. Ikke bare er hun utrolig hyggelig, men også veldig dyktig.

Fantastisk! Smilende, hyggelig og dyktig!

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

Kjempeflink! Både i fag og medmenneskelighet! Flink til å forklare underveis. Trygg og rolig. Presis, hyggelig og smilende.

Behagelig opplevelse hos tannlegen!

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

I dag var jeg og fikk behandling hos tannlegen, etter å ha «tygd» ut en gammel amalgam fylling.
Jeg ble ønsket velkommen av en hyggelig tannlegesekretær, som viste meg veien til tannlegekontoret. Deretter kom tannlegen, som var en meget hyggelig kvinne, som fikk en kort informasjon om min tannlegehistorikk, før hun «stred til verket». I løpet av drøye 20 minutter hadde hun fjernet amalgamfyllingene i to tenner, og byttet de med to nye «plast fyllinger», uten at jeg merket at hun hadde gjort ferdig jobben. Det var en helt behagelig opplevelse, som ble forsterket når jeg skulle betale. 1800,- for denne jobben er en god pris!!