Colosseumklinikken AS Avd Trondheim

Telefonnummer73 80 20 5073 80 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Colosseumklinikken AS Avd Trondheim holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Trondheim

Anbefales ikke

Tannlege: Kris Tore Solesnes Espersen Skrevet

Tilsynelatende trivelig fyr, men fryktelig dårlig kommunikasjon. Gikk til en lengre behandling hos han som endte opp med å koste det tredobbelte av forespeilet pris uten at dette ble gitt beskjed om før jeg mottok faktura. Han har også snakket direkte usant flere ganger som skapte konflikter for meg med de andre ansatte på klinikken da de kom med kontrabeskjeder. Det hele ble børstet vekk som at "han er så trivelig men dessverre litt konfliktsky....". Fryktelig useriøst opplegg som ikke anbefales videre.

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men med Torill som tannlege, så er tannlegetimene en lek. Ikke bare er hun utrolig hyggelig, men også veldig dyktig.

Fantastisk! Smilende, hyggelig og dyktig!

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

Kjempeflink! Både i fag og medmenneskelighet! Flink til å forklare underveis. Trygg og rolig. Presis, hyggelig og smilende.

Behagelig opplevelse hos tannlegen!

Tannlege: Torill Arntsen Skrevet

I dag var jeg og fikk behandling hos tannlegen, etter å ha «tygd» ut en gammel amalgam fylling.
Jeg ble ønsket velkommen av en hyggelig tannlegesekretær, som viste meg veien til tannlegekontoret. Deretter kom tannlegen, som var en meget hyggelig kvinne, som fikk en kort informasjon om min tannlegehistorikk, før hun «stred til verket». I løpet av drøye 20 minutter hadde hun fjernet amalgamfyllingene i to tenner, og byttet de med to nye «plast fyllinger», uten at jeg merket at hun hadde gjort ferdig jobben. Det var en helt behagelig opplevelse, som ble forsterket når jeg skulle betale. 1800,- for denne jobben er en god pris!!

Meget bra!

Tannlege: Kjetil Høye Rotneim Skrevet

Effektiv og dyktig tannlege.
Årrlig kontroll og rens, en behagelig opplevelse.
Kan trygt anbefale denne tannlegen!