Doktorgården Legekontor

Storgata 55 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Doktorgården Legekontor

Dyktig og flink lege

Lege: Maria Therese Solheim Skrevet

Hun er dyktig , kjempeflink lege. Hun tar ting på alvor. Hun er veldig flink til å lytte pasienten. Hun møter deg veldig hyggelig!

Flink, nøye og tillitsvekkende

Lege: Maria Therese Solheim Skrevet

Fikk tillit til henne med en gang. Hun er nøye og forklarer ordentlig. Det er ofte man blir stresset når man har doktortime, men det blir jeg ikke her. Hun tar seg den tiden som trengst.

Dr. Maria er trygg og profesjonell

Lege: Maria Therese Solheim Skrevet

Hun er også et medmenneske og hun gir et bunnsolid inntrykk. Hun er empatisk og hun får pasienten til å føle at han/hun er mer enn et kasus knyttet til et nummer .

Kan ikke si noe annet enn bare positive ord om henne som lege .

Dyktig lege, kunnskapsrik , forståelsesfull og trygg lege

Lege: Maria Therese Solheim Skrevet

Dr Maria Therese Lundstadsveen, hun er en beste lege, hun er veldig flink til å lytte og ta ting på alvor,hun hjelper oss, hun er fastlege til min mor og meg, hun er hyggelig og forståelsesfull, hun er en dyktig lege som tar seg tid til pasientene og er veldig nøye. Dr Maria er en kunnskapsrik, hyggelig og rolig, hun er god på å lytte. vi føler oss veldig godt i varetatt av henne. Dr Maria er en lege som engasjerer seg og har en spesielt god evne til å se hele menneske!

Trygg og hyggelig

Lege: Inger Noer Skrevet

Alltid ett smil om munnen og behjelpelig med det som måtte være. Hun er flink til å lytte og viser forståelse ovenfor hver spesifikk situasjon.