Doktorgården Legekontor

Storgata 55 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Doktorgården Legekontor

Super lege

Lege: Maria Therese Solheim Skrevet

Hun er verdens beste lege. Tar seg god tid og henviser videre hvis hun er usikker, eller ringer spesialister for og rådføre seg. Jeg skal aldri bytte lege 😊 Hun lytter til hva du har og si. Virkelig en lege man kan stole på.

Nedlatende, utålmodig, elendig lege

Lege: Inger Noer Skrevet

Hun var eneste ledige fastlege da jeg flyttet hit for ti år siden, jeg skjønte etterhvert hvorfor.
Hun er lite forståelsesfull og imøtekommende, og hun er nedlatende og utålmodig.
Avbryter, og misforstår på grunn av avbrytelsen.
Jeg har heldigvis ikke vært mye syk disse årene.
Men siste halvåret har jeg hatt mer behov for legehjelp, så for å få den hjelpen jeg trenger, har jeg nå byttet lege.
Et elendig legesenter på alle måter, virker som alle drar hverandre ned, de på kontoret er også sure og lite hjelpsomme.

En svært god fastlege

Lege: Maria Therese Solheim Skrevet

Jeg har litt legeskrekk, og liker egentlig ikke å gå til lege. MEN når jeg kommer til Dr Solheim, får jeg sagt det jeg lurer på, og får svært gode og fornuftige råd. Føler at hun deltar godt i det å ta vare på min helse. Ansvaret for min helse, ligger hos meg, men trenger en som Dr. Solheim. Bruker man data`n får man svar raskt, og hvis det er akutt, så føler jeg at jeg blir prioritert

Trygg

Beste lege som finnes 👍🏼
Tar veldig god tid med pasienten og er veldig grundig.
Det er ikke vanskelig for å bli sendt videre hvis hun ser en minste ting som er ikke i orden.

Anbefales ikke

Lege: Maria Therese Solheim Skrevet

Tar ikke pasienten seriøst. Frekk, og lite behjelpelig. Opplever at denne legen ikke har pasienten på alvor. Alltid forsinket, har dårlig tid.