Tannlegene i Munkegata

Telefonnummer73 80 67 6073 80 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Munkegata 9 7013 Trondheim
Tannlegene i Munkegata holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlegene i Munkegata

Utrolig flink og positiv tannlege!

Tannlege: Marianne Christine Sigerstad Skrevet

Gleder meg til å dra til tannlegen! Marianne er kjempe flink og behagelig.
Alttid et smil på lur og god stemning.
Hun fikset en krone som sitter perfekt.
Anbefales på det sterkeste :)

Utrolig dyktige folk fra ende til annen

Tannlege: Marianne Christine Sigerstad Skrevet

Jeg følte meg så godt ivaretatt, sett og hørt!
Hadde veldig, veldig vondt. Skulle ta rotamputasjon. Var veldig engstelig for hvordan det skulle foregå.

Marianne, Rolf Isaksen, tannpleieren (som jeg dessverre har glemt navnet til) og resten av teamet, gjorde dette til en utrolig god opplevelse.

De konsulterte hverandre når de var i tvil, det synes at de trives med å jobbe med hverandre og det synes at de er vant med å ta i mot pasienter som gruer seg.

I den grad man kan anbefale rotamputasjon, vil jeg si at det bør gjøres hos dem.

Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt:-)

Det verste jeg har opplevd

Tannlege: Rolf Isidor Isaksen Skrevet

Ble henvendt dit for å trekke litt av rota av en melketann jeg hadde trukket tideligere pga mangel av voksentann, fikk først bedøvelse som gjorde forferdelig vondt i seg selv. Bedøvelsen var svak og jeg kjente alt hele veien. Legen presset så det gjorde vondt i munnen og når jeg endelig var ferdig og kunne dra var alt bare vondt. Et kvarter senere var det lille av bedøvelse helt vekke og det sved i en evighet etter, jeg ville aldri dratt dit igjen selv om det stod på liv og død

For en opplevelse!

Tannlege: Marianne Christine Sigerstad Skrevet

Har aldri vært særlig komfortabel med å dra til tannlegen, selv om det bare skulle være for en rutinesjekk av tennene. Da jeg fikk vite at
jeg måtte trekke to visdomstenner var jeg meget glad for at
Marianne behandlet meg. For en utrolig trivelig, behersket og dyktig tannlege! Behandlingen gikk helt smertefritt og opplevelsen var
langt bedre enn forventet! Jeg våger nesten å si at jeg hadde en langt mer positiv opplevelse av å være hos Marianne enn hos noen annen tannlege jeg har vært hos for rutinesjekk!

Meget anbefalt!

Utrolig hyggelig og dyktig

Tannlege: Marianne Christine Sigerstad Skrevet

Marianne gjør tannlegebesøket mindre ukomfortabelt. Utrolig hyggelig, blid og flink til å forklare hva som skal gjøres. Hun er forsiktig og veldig flink til jobben sin; det går både raskt og knirkefritt. Jeg kunne ikke hatt bedre tannlegebesøk. Hun har gjort terskelen mindre for å ta en sjekk!
Personalet som jobber der, sekretærene og assistentene, er også kjempehyggelig! De smiler lett og er veldig imøtekommende.
De har bra studentpris/rabatt som gjør det lettere for en student å prioritere sin tannhelse!