Tannhelse Melhus

Telefonnummer72 87 11 7072 87 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Melhusveien 451 7224 Melhus
Tannhelse Melhus holder til i Melhus

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannhelse Melhus

Plutselig ble det enklere å gå til tannlegen

Tannlege: Per Christian Tronesvold Skrevet

Per Christian har et vesen som er veldig behagelig. Når man setter seg i stolen bruker han folkelig og god informasjon, samt humor for å få deg til å føle deg komfortabel.
Legger meg gjerne i stolen igjen. Dette var en bra opplevelse!

Anbefales

Tannlege: Odd Bjørn Jøstensen Lutnæs Skrevet

Har fått behandling her i litt over ett år nå, og er veldig fornøyd. Dette er en tannlege som er lett på hånda og som tar pasienten på alvor. Han har også operert inn implantasjon på meg,noe som har vært svært vellykket. Jeg anbefaler denne spesialisten til deg som er engstelig og gruer deg for å gå til tannlegen. Her legges det til rette for at du skal få en mest mulig skånsom og bra behandling.

Fantastisk mann

Tannlege: Knut Roger Eidshaug Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk.
Syns det sier en del når han har klart å roe meg nok ned, slik at nå er tenna mine hele og pene igjen. Og jeg går til årlig kontroll. De første behandlingene måtte skje i narkose, for at jeg skulle klare å gjennomføre dette.

Dyktig og effektiv

Tannlege: Kai Åge Årseth Skrevet

Han er dyktig, oppdatert og effektiv. Er rolig og trygg, og tålmodig med meg og min tannlegeskrekk..

Ingen over ingen ved siden

Tannlege: Kai Åge Årseth Skrevet

Dette er en tannlege jeg anbefaler på det varmeste. Dyktig og flink som tar godt vare på deg som pasient. Veldig rolig og forsiktig. Tar godt vare på deg om du sliter med tannlegeskrekk. Bedre tannlege finnes ikke.