Oris Dental Melhus

Oris Dental Melhus holder til i Melhus

Siste vurderinger av Oris Dental Melhus

Dyktig og omsorgsfull tannlege

Tannlege: Kai Åge Årseth Skrevet

Hjalp meg med gebiss både i overmunn og nedmunn da jeg ikke trodde noen ville hjelpe meg
Hjalp med med refusjon fra Helfo p.g.a sykdom slik det ikke ble så dyrt for meg
Ingen annen tannlege har møtt meg med slik forståelse eller vært villig til og hjelpe meg med min tannhelse
Fikk narkose for både overmunn og nedmunn som føltes trygt og godt
Om du har tannlegeskrekk er dette rette tannlege for deg

Dyktig

Tannlege: Bjørn Gunnar Benjaminsen Skrevet

Han er en fantastisk dyktig tannlege, et godt menneske og en man kan stole på, og det merker man! Den som har tannlegeskrekk leter etter en sånn som han, og da er mye gjort!

Den beste tannlegen

Tannlege: Kai Åge Årseth Skrevet

Rolig og omsorgsfull tannlege. Veldig flink til å informere om hva han gjør underveis. Arbeider raskt og effektivt, og er lett på hånden. Flink og ryddig informasjon om pris på behandlingen.

Finnes ikke en bedre tannlege!

Tannlege: Bjørn Gunnar Benjaminsen Skrevet

Han er den mest omtenksomme, snille, rettferdig tannlege jeg har møtt. Faglig dyktig, nøye og interessert i faget sitt. Ingen overgår han på den klinikken der! Jeg stoler 100% på han som tannlege. Han er tålmodig, har respekt og yter mye for hver pasient. Har du skikkelig tannlegeskrekk er Bjørn Gunnar den rette tannlegen å henvende seg til. Terningkast 6 på den tannlegen. Ekstra pluss for bra renhold.

Tronesvold - Anbefales!

Tannlege: Per Christian Tronesvold Skrevet

Lett på hånden. Ingen "riving" i munnviken. Forklarer alt han gjør. Er veldig beroligene! Kommer med gode tips og triks for alle problemer man måtte ha.