Torggata Legesenter AS

Torggata 71 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Torggata Legesenter AS

Uinteressert, travel og frekk

Lege: Håvard Strand Skrevet

Har hatt Strand som fastlege i snart ett år, men på de gangene jeg har vært der har han så langt ikke spurt en eneste gang hvordan jeg har det. Alt praktisk settes bort til sekretærene. Føler meg til bry inne på hans kontor, og han har kimset av mine plager. Han har gjort narr da jeg har spurt om virkningen på medisiner jeg har fått. Nærmere tre ukers ventetid på en time gjør ikke saken bedre.

Utrolig flink lege!

Lege: Inge Marshall Trangsrud Skrevet

En lege som tar deg på alvor, og henviser videre når det er nødvendig. Føler meg virkelig ivaretatt! Han ser hele menneske, og virker utrolig dyktig! Det kan til tider bli litt ventetid. Men hva gjør vel det når en får den hjelpen og informasjonen en trenger! Tar seg den tiden han trenger for å finne svar på hva som er galt. Når en går ut derifra vet en at ting blir tatt tak i, og det gir trygghet. Er det noe han er usikker på, så kontakter han eksperter på feltet. Bare positivt å si. Er utrolig glad at han er min fastlege!

Har et bra totalintrykk av han

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Har alltid blitt godt mottatt. Lyttende til meg og mine ønsker og behov. Blir tatt på alvor og fulgt opp som avtalt.

Trygg ,Kunnskapsrik Fastlege

Lege: Håvard Strand Skrevet

Den beste fastlege jeg har hatt, resten av personalet er fantastisk fine mennesker. Alltid møtt med smil og kunnskap, som tidligere rusmisbruker har jeg opplevd det motsatte på andre legekontor. Dessverre flyttet jeg fra Hamar,og da også skiftet fastlege. Da fikk jeg virkelig opp øynene hvor privilegert jeg var hos Torggt.Legekontor og Håvard Strand. Bergen, ny fastlege var starten på en lang,vanskelig kamp for å få hodet over vann. Det var som å gå 10 år tilbake i tid, til det verre. Heldigvis klarte jeg det til slutt,hele tiden med Torggt.Legekontor som et positivt minne. Nå er jeg i arbeid igjen, nesten ferdig nedtrappet på alle medisiner. Den bragden deler jeg med Håvard Strand og hans kolleger. Anbefales på det sterkeste, 5 stjerner.

Flink og engasjert

Lege: Inge Marshall Trangsrud Skrevet

Jeg hadde Inge som fastlege en kort periode, mens jeg sto på venteliste hos en annen lege. Hadde noen legetimer hos ham, og jeg synes han var behagelig å snakke med, fikk resept jeg trengte ved øyebetennelse, han engasjerte seg i mine bekymringer, og fikk henvist meg til en spesialist, og fjernet noen mollusker. At han har fått 1 stjerne av en annen person som ikke fikk smertestillende, syns jeg er ufortjent. Vil anbefale Inge Marshall Trangsrud, og samtidig takke for en god jobb han gjorde for meg.