Torggata Legesenter AS

Torggata 71 2317 Hamar

Siste vurderinger av Torggata Legesenter AS

Veldig grei.

Lege: Håvard Strand Skrevet

Strand er en hyggelig fyr, føler man blir tatt vare på. Han er veldig god på å lytte og gi råd.Sløv når det kommer til å ringe pasienten tilbake,fixe E-resepter. Har alltid blitt henvist dit jeg skal.
Men sender man SMS, er det nok ikke Strand selv, men de på kontoret som gir svar etter som hvilket humør de er i. Flere av helsesekretærene har jeg derimot opplevd både som ufine og svært lite imøtekommende. Har blant annet opplevd å få sure/ ufine kommentarer på tlf fra disse ved forsøk på å bestille time. Anbefaling: kurs i kundebehandling/ service for helsesekretærene!!

Dårlig tid

Lege: Håvard Strand Skrevet

Bestiller dobbelt time for så og være inne i 10 min. Følte aldri han tok meg noe spesielt på alvor med mine problemer. Henviste meg noen ganger, men hørte ofte at han ikke kunne henvise meg når han ikke kunne forsvare henvisningen ved de undersøkelser han tok.

Fantastisk!

Lege: Håvard Strand Skrevet

Strand lytter,tar seg god tid,og ikke minst tror på en,føler meg både sett og hørt.
Alt en lege skal være,og mer til.

Kortfattet

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Meget kortfattet og det virker som at han venter på at du skal gå fra sekundet du setter deg. Veldig direkte i beskjedene sine

Usympatisk og arrogant

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Var innom denne legen i dag, sendte en henvendelse på sms i går og fikk beskjed om at de ville jeg skulle komme på dagen. Ble noe bekymret siden det hadde med hodet å gjøre og måtte gjøre om mye på jobb for å kunne dra. Da jeg kom dit virket det ikke som han hørte på hva jeg sa og hadde allerede bestemt seg for diagnose før jeg kom. Kunne fint ventet med denne timen da jeg føler jeg ikke fikk et eneste svar i dag. Virket rett og slett mer opptatt av at det snart var helg mot for å gjøre en god jobb...