Torggata Legesenter AS

Torggata 71 2317 Hamar

Siste vurderinger av Torggata Legesenter AS

Kort ventetid, overflatisk lege

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Kort ventetid er bra. Er overflatisk og ikke grundig. Han klarer ikke å kommunisere godt med hverken spesialister eller NAV.

Meget dyktig lege.

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Hilser skikkelig når jeg kommer og går. Tar pasientene alvorlig, henviser raskt videre til spesialist hvis det er nødvendig. Følger opp, har bl.a. ringt hjem til min kone for å opplyse om resultatet av prøver. Er veldig fornøyd med ham. De som er misfornøyd må enten ha hatt en dårlig dag eller er er generelt kritiske, eller har motforestillinger mot leger som ikke er etnisk norske. Bytt lege, og se om dere blir mer fornøyd.

Veldig grei.

Lege: Håvard Strand Skrevet

Strand er en hyggelig fyr, føler man blir tatt vare på. Han er veldig god på å lytte og gi råd.Sløv når det kommer til å ringe pasienten tilbake,fixe E-resepter. Har alltid blitt henvist dit jeg skal.
Men sender man SMS, er det nok ikke Strand selv, men de på kontoret som gir svar etter som hvilket humør de er i. Flere av helsesekretærene har jeg derimot opplevd både som ufine og svært lite imøtekommende. Har blant annet opplevd å få sure/ ufine kommentarer på tlf fra disse ved forsøk på å bestille time. Anbefaling: kurs i kundebehandling/ service for helsesekretærene!!

Dårlig tid

Lege: Håvard Strand Skrevet

Bestiller dobbelt time for så og være inne i 10 min. Følte aldri han tok meg noe spesielt på alvor med mine problemer. Henviste meg noen ganger, men hørte ofte at han ikke kunne henvise meg når han ikke kunne forsvare henvisningen ved de undersøkelser han tok.

Fantastisk!

Lege: Håvard Strand Skrevet

Strand lytter,tar seg god tid,og ikke minst tror på en,føler meg både sett og hørt.
Alt en lege skal være,og mer til.