Torggata Legesenter AS

Tlf: 62 55 54 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Torggata Legesenter AS

Effektiv

Lege: Håvard Strand Skrevet

Håvard er en "no-bullshit" lege som er meget faglig dyktig og effektiv. Han har behandlet meg og alle mine lyter meget bra. Kan kanskje hende han har litt mange pasienter, men han gjør en meget god jobb.

Tillitsvekkende, seriøs of faglig god

Lege: Runar Rekve Skrevet

Lytter og tar alle ting på alvor. Reagerer ved behov og følger opp ift. henvisninger videre. Gir klare og gode råd og er særdeles tillitsvekkende. Meget behagelig personlighet.

Bra lege!

Lege: Runar Rekve Skrevet

Han er en dyktig lege som vet hva han holder på med, han gir den hjelpen og de henvisningene jeg trenger på en profesjonell måte!

Useriøs og lite engasjert

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Har hatt Xu som fastlege i snart ett år, men skal definitivt bytte etter behandlingen jeg har fått. Han har enda ikke lest journalen min, tar ikke mine plager seriøst (selv om spesialister har skrevet i journalen at jeg skal bli henvist til dem dersom disse plagene oppstår), og han utfører ikke ordentlige undersøkelser. Har for det meste fått beskjed om å "se om det går over" og når jeg kommer tilbake viser det seg at jeg burde blitt utredet første gang jeg var innom. Er så vidt han ser på meg før han har tatt en beslutning.

Hyggelig lege

Lege: Håvard Strand Skrevet

Må bli flinkere til å følge opp pasientens sykdom.Lytte til pasientens problemer å ta pasienten på alvor.