Torggata Legesenter AS

Telefonnummer62 55 54 0062 55 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 71 2317 Hamar

Siste vurderinger av Torggata Legesenter AS

Værste fastlege jeg har hatt

Lege: Tehua Michael Xu Skrevet

Følte aldri jeg ble tatt på alvor. For rask. Usympatisk. Og fikke ikke den hjelpen jeg trengte. Aldri opplevd slik hos en lege. Lytter ikke til hva du sier og til dine/mine problemer. Aldri følt meg så ubetydelig hos en lege. Eneste bra er at han er flink å svare fort på app, og sende blodprøvesvar,men det er en selvfølge uansett.... Byttet, savner min fastlege som har pensjonert seg. Beste lege noen sinne

Trygg og kunskaprik

Lege: Håvard Strand Skrevet

Hyggelige,lytter hver gang jeg er på besok,fikk altid god behandling med hele familien,veldig førnoyd med han.

Effektiv

Lege: Håvard Strand Skrevet

Håvard er en "no-bullshit" lege som er meget faglig dyktig og effektiv. Han har behandlet meg og alle mine lyter meget bra. Kan kanskje hende han har litt mange pasienter, men han gjør en meget god jobb.

Tillitsvekkende, seriøs of faglig god

Lege: Runar Rekve Skrevet

Lytter og tar alle ting på alvor. Reagerer ved behov og følger opp ift. henvisninger videre. Gir klare og gode råd og er særdeles tillitsvekkende. Meget behagelig personlighet.

Bra lege!

Lege: Runar Rekve Skrevet

Han er en dyktig lege som vet hva han holder på med, han gir den hjelpen og de henvisningene jeg trenger på en profesjonell måte!