Byporten Tannklinikk

Skippergata 32 9008 Tromsø
Byporten Tannklinikk holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Byporten Tannklinikk

Dyktig overfor engstelige pasienter

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Flott tannlege, som forstår verdien av å være informativ og tydelig når man har litt engstelige pasienter i stolen. Følte meg trygg og ivaretatt.

En blid, hyggelig og dyktig tannlege.

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

En utrolig dyktig tannlege. Har vært noen runder for å forlenge tennene mine. Hun er nøye og gir seg ikke før hun er fornøyd med resultatet. Hun gir råd om tannhelse på en god måte.

Kjempefornøyd!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Kariann er imøtekommende, kunnskapsrik og faglig og sosialt kompetent. Hun får deg til å føle deg avslappet i tannlegestolen og kommer med gode råd og tips til videre behandling og forebygging. Jeg fikk tennene mine bleket etter hennes anbefalinger, og er så fornøyd med resultatet! Anbefales!

Anbefales på det sterkeste!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Kariann er en særdeles hyggelig og imøtekommende tannlege. Hun fikk meg med moderat tannlegeskrekk til å føle meg vel, trygg og godt ivaretatt. Faglig svært dyktig og hun har min fulle tillit! Kommer til å gå til henne fast en gang i året.

Den beste tannlegen

Tannlege: Bjørnar Jostein Rørstrand Skrevet

Bjørnar Rørstrand har vært min faste tannlege i omtrent 10 år, og har hjulpet meg gjennom mange perioder med store problemer med dårlige tenner og svak beinstruktur i kjevebeinet. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden tidlig 80-tall, men Bjørnar Rørstrand er så stødig, trygg og behagelig at han får meg til å slappe fullstendig av selv mens jeg har fått satt på kroner, utført rotfyllinger og rotspissamputasjoner eller når jeg måtte få satt inn et tannimplantat hos ham (og den like beroligende Seong Hwan Jeong).
Jeg bor nå utenbys, men vil gå fast hos Bjørnar Rørstrand så lenge jeg kan, og anbefaler ham virkelig til alle som ønsker en dyktig tannlege!