Byporten Tannklinikk

Skippergata 32 9008 Tromsø
Byporten Tannklinikk holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Byporten Tannklinikk

Den beste tannlegen

Tannlege: Bjørnar Jostein Rørstrand Skrevet

Bjørnar Rørstrand har vært min faste tannlege i omtrent 10 år, og har hjulpet meg gjennom mange perioder med store problemer med dårlige tenner og svak beinstruktur i kjevebeinet. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden tidlig 80-tall, men Bjørnar Rørstrand er så stødig, trygg og behagelig at han får meg til å slappe fullstendig av selv mens jeg har fått satt på kroner, utført rotfyllinger og rotspissamputasjoner eller når jeg måtte få satt inn et tannimplantat hos ham (og den like beroligende Seong Hwan Jeong).
Jeg bor nå utenbys, men vil gå fast hos Bjørnar Rørstrand så lenge jeg kan, og anbefaler ham virkelig til alle som ønsker en dyktig tannlege!

Avsluttet timer hos Byporten pga denne tannlegen

Tannlege: Bjørnar Jostein Rørstrand Skrevet

Jeg hadde ising i en tann, Bjørnar tok røntgen bilde men kunne ikke finn noen hull og ville sette opp ny time. Når neste time kom ville han plutselig borre, når jeg da spurte hvorfor han ville borre i en tann som han hadde tatt røntgen av og ikke ikke fant hull i fikk jeg ikke noen svar.

Jeg ba han da sette strøm i tann men det hadde han aldri hørt om, etter dette har jeg byttet tannlege og ny tannlege fant ut at det var tannen ved siden av som det var hull i !

Skal ikke tilbake til Bjørnar eller Byporten igjen.

Anbefales ikke

Tannlege: Bjørnar Jostein Rørstrand Skrevet

Jeg har gått hos han i mange år, og vil ikke anbefale han. Han respekterer ikke mine behov som pasient, tar ikke hensyn til at jeg gruer meg til å oppsøke tannlege og innbyr ikke til tillit og fortrolighet. Nå bytter jeg til en ny tannlege.

Lynrask og empatisk!

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Seong Hwan Jeon har operert ut mine 4 visdomstenner i to omganger. Alle skrekkhistoriene om visdomstanntrekking har i mitt tilfelle blitt gjort til skamme, takket være denne meget dyktige, lynraske og hyggelige tannlegen/kirurgen.

Det oppstod selvfølgelig noe smerter i etterkant, men jeg antar det er nært uungåelig.

Går man til en tannlege som Seon Hwan Jeon, trenger man ikke grue seg til å ta et oppgjør med disse evolusjonsmessig sett 4 etternølerne.

Takk!

FANTASTISK!!!!!

Tannlege: Bjørnar Jostein Rørstrand Skrevet

Var hos Bjørnar igår 18/09-13.
Helt fantastisk hyggelig fyr :)
Oser empati av ham. har funnet tannlegen i mitt liv.