Byporten Tannklinikk

Telefonnummer77 67 31 0077 67 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 32 9008 Tromsø
Byporten Tannklinikk holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Byporten Tannklinikk

Den beste tannlegen

Tannlege: Bjørnar Jostein Rørstrand Skrevet

Bjørnar Rørstrand har vært min faste tannlege i omtrent 10 år, og har hjulpet meg gjennom mange perioder med store problemer med dårlige tenner og svak beinstruktur i kjevebeinet. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden tidlig 80-tall, men Bjørnar Rørstrand er så stødig, trygg og behagelig at han får meg til å slappe fullstendig av selv mens jeg har fått satt på kroner, utført rotfyllinger og rotspissamputasjoner eller når jeg måtte få satt inn et tannimplantat hos ham (og den like beroligende Seong Hwan Jeong).
Jeg bor nå utenbys, men vil gå fast hos Bjørnar Rørstrand så lenge jeg kan, og anbefaler ham virkelig til alle som ønsker en dyktig tannlege!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Ragnhild Hesla Breie Skrevet

Ragnhild kan absolutt anbefales. Det gjør jeg til alle som er på jakt etter en ny tannlege. Hun er flink til å forklare hva hun gjør, og det går alltid smertefritt for seg. Hun er også utrolig hyggelig, og plutselig er det ikke så skummelt å gå til tannlegen lenger. Det er en lettelse!

Avsluttet timer hos Byporten pga denne tannlegen

Tannlege: Bjørnar Jostein Rørstrand Skrevet

Jeg hadde ising i en tann, Bjørnar tok røntgen bilde men kunne ikke finn noen hull og ville sette opp ny time. Når neste time kom ville han plutselig borre, når jeg da spurte hvorfor han ville borre i en tann som han hadde tatt røntgen av og ikke ikke fant hull i fikk jeg ikke noen svar.

Jeg ba han da sette strøm i tann men det hadde han aldri hørt om, etter dette har jeg byttet tannlege og ny tannlege fant ut at det var tannen ved siden av som det var hull i !

Skal ikke tilbake til Bjørnar eller Byporten igjen.

Beste tannlegen jeg har brukt

Tannlege: Ragnhild Hesla Breie Skrevet

Veldig flink faglig, men også spesielt flink til å skape tillit, forstå behov og komme med løsninger. Jeg har alltid blitt tatt godt imot og fått god behandling.

Snilleste tannlegen

Tannlege: Ragnhild Hesla Breie Skrevet

Etter som voksen har jeg gått 26 år uten å være hos tannlegen... Byporten tannklinikk er superbra på alle måter, har vært hos flere tannleger der. Ragnhild er min faste tannlege, og hun gir excellent+ hjelp når jeg er der årlig og ved behov. Veldig forsiktig uten smerte ordner hun så tennene er bra enten det gjelder årlig kontroll eller akutte behov. Om du har tannlegeskrekk er Ragnhild den du skal gå til. Fortell henne med en gang situasjonen, og hun skjønner tegninga. Nå er jeg aldri lenger så veldig redd for å komme til tannlegen. Om jeg må rotfylle en gang til vil Byporten tannklinikk og Ragnhild være førstevalget. Har ikke benyttet andre tannklinikker enn Byporten i mitt voksne liv. Å velge tannlege handler sist om pris, mest om kvalitet og menneskelighet. Ragnhild er unik.