Parken Legesenter

Telefonnummer62 96 60 2062 96 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 22 2100 Skarnes

Siste vurderinger av Parken Legesenter

Blir ikke tatt på alvor

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Når man tidligere har slitt psykisk er det ikke noe poeng og bestille seg en time om noe annet plager deg. Jeg har lenge slitt med knea og tok dette opp på en legetime, fikk da beskjed om at dette er psykisk. Jeg kjenner smerten på min egen kropp og ser også at knea mine har lett for å hovne opp, null hjelp å få. Heldigvis har det kommet ny lege til Skarnes og Arne har fått enda en ledig plass på lista si.

Synes Kona til Arne er ei hyggelig dame, veldig flink til å ta blodprøver.
Denna andre sure kontordama er veldig lite til hjelp og har null respekt for andre. Hu burde tatt seg et kurs i kundeservice.

Alltid fornøyd

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Flink lege som forstår deg, lytter og sender deg videre. Kontordamene er også hyggelig. Flinke til å ta blodprøver.

God lege.

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Inngir tillit og følger opp. Presis. Ringer når avtalt. Flink til å henvise videre.
Jeg er veldig fornøyd

Ikke akseptabel kundeservice

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Jeg er overhode ikke fornøyd med den service jeg har fått hos Arne. Den praksis han utøver mener jeg ikke tar seg ut som lege. Da han omtaler seg selv i tredje person finner jeg han meget useriøs. Kvaliteter jeg mener en lege skal ha er å være i møtekommen, empatisk og lyttende. Hos denne legen og på dette legekontoret har jeg selv erfart at disse kvalitetene i stor grad er totalt fraværende. Dessuten tar det meget lang tid før man får time, opp til flere mnd ventetid. Uhørt!! Og når jeg bestiller time ønsker jeg kun å bestille time, og ikke måtte brette ut full informasjon til kontordamene for at de i det hele tatt setter opp en time til meg. Jeg er fullstendig i stand til å selv vurdere om jeg trenger legetime. Ellers hadde jeg ikke ringt dit. På bakgrunn av dette har han nå en pasient mindre.

Spydig, arrogant og selvopptatt.

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Umulig å holde en dialog med, nekter å skrive ut medisin spesialist har skrevet ut tidligere, svarer arrogant med "jeg er legen, jeg vet best" og hører ikke på meg som pasient. Diagnosisterer ut fra hva han selv mener, ikke hvordan man selv føler seg. Leser seg ikke opp på nyere forskning av pasientens ønske, og mangler kunnskap om ny forskning. Arrogant kontordame som sjelden tar kontakt med legen når man ber om det, og man gruer seg til neste time, hvis man får en i løpet av det neste halvåret, siden han ikke hører på pasienten. Anbefales ikke, bytter meg bort og orker ikke videre oppfølging med denne uhøytidelige "doktoren" som han titt og ofte kaller seg.