Parken Legesenter

Telefonnummer62 96 60 2062 96 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsveien 22 2100 Skarnes

Siste vurderinger av Parken Legesenter

God lege.

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Inngir tillit og følger opp. Presis. Ringer når avtalt. Flink til å henvise videre.
Jeg er veldig fornøyd

Ikke akseptabel kundeservice

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Jeg er overhode ikke fornøyd med den service jeg har fått hos Arne. Den praksis han utøver mener jeg ikke tar seg ut som lege. Da han omtaler seg selv i tredje person finner jeg han meget useriøs. Kvaliteter jeg mener en lege skal ha er å være i møtekommen, empatisk og lyttende. Hos denne legen og på dette legekontoret har jeg selv erfart at disse kvalitetene i stor grad er totalt fraværende. Dessuten tar det meget lang tid før man får time, opp til flere mnd ventetid. Uhørt!! Og når jeg bestiller time ønsker jeg kun å bestille time, og ikke måtte brette ut full informasjon til kontordamene for at de i det hele tatt setter opp en time til meg. Jeg er fullstendig i stand til å selv vurdere om jeg trenger legetime. Ellers hadde jeg ikke ringt dit. På bakgrunn av dette har han nå en pasient mindre.

Spydig, arrogant og selvopptatt.

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Umulig å holde en dialog med, nekter å skrive ut medisin spesialist har skrevet ut tidligere, svarer arrogant med "jeg er legen, jeg vet best" og hører ikke på meg som pasient. Diagnosisterer ut fra hva han selv mener, ikke hvordan man selv føler seg. Leser seg ikke opp på nyere forskning av pasientens ønske, og mangler kunnskap om ny forskning. Arrogant kontordame som sjelden tar kontakt med legen når man ber om det, og man gruer seg til neste time, hvis man får en i løpet av det neste halvåret, siden han ikke hører på pasienten. Anbefales ikke, bytter meg bort og orker ikke videre oppfølging med denne uhøytidelige "doktoren" som han titt og ofte kaller seg.

Grei nok

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Arne Skogholt er en OK lege. Han lytter og henviser til annen ekspertise der det er nødvendig. Det bør imidlertid ikke haste med å få time og legesekretærene har stort sett stått opp på feil bein. De er svært lite imøtekommende.

Sur og kranglete lege!

Lege: Arne Skogholt Skrevet

Gjør seg uvenn med pasient. Lar ikke pasienten komme til i samtaler, avbryter og girer seg meget fort opp. Snakker bare om seg selv, og da spesielt i 3 person. Man reiser derifra med en klump i magen fordi han er så ukoselig og får lyst til og grine i sinne fordi man ikke blir trodd på og hørt på. Har vært der en gang, etter det byttet jeg fastlege med en gang. Kontordamene er veldig lite imøtekommende og burde ikke hatt en sånn type jobb. De er sure og klarer ikke og trekke på smilebåndet. Det er veldig på tide at denne legen kaster inn håndkleet og går av med pensjon.