Strandgata Legesenter DA

Telefonnummer62 52 03 6062 52 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgata 51 2317 Hamar

Siste vurderinger av Strandgata Legesenter DA

Trygg og flink lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

En veldig fin og rolig lege. Hører på meg når jeg lurer på noe. Hjelpsom og jeg føler meg trygg når jeg er hos henne.

Stresset og arrogant

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Fikk denne legen da min gamle fastlege ble pensjonist. Opplevde denne legen som stresset og lite interessert i meg. Overhodet ikke oppdatert på meg som pasient og mine behov ift. resepter osv. I tillegg helt manglende evne til å lytte til meg som pasient. Dette er noe av det verste jeg har opplevd hos en lege!

Stresset og unnvikende

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Anbefaler ingen å velge denne legen. Jeg opplever at hun avfeier mine spørsmål og avbryter hele tiden. Hun er frekk og har lite respekt for pasienten. Kanskje hun er annerledes mot de som ikke har en kronisk sykdom.

0 empati.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Denne fastlegen har jeg fått etter tidligere fastlege som har pensjonert seg. Jeg fikk en veldig dårlig opplevelse da jeg var der av Irina. Etter å forklart henne situasjonen min, fikk jeg ikke det jeg trengte.
- Hun har 0 empati og veldig arrogant.
- Sliter også med å kommunisere med henne.
-Tidligere lege brydde seg, noe jeg opplevde hun ikke gjorde.

Anbefaler ikke denne legen!!
Heldigvis har jeg satt meg på venteliste hos en annen lege som har kun fått god respons.

Uhøflig

Lege: Ulf Vestheim Skrevet

Jeg syntes legen er meget uhøflig når han bare stirrer på pc da jeg kommer inn og hilser, kanskje hilser han, kanskje ikke. Han virker uinteressert og snakker lite. Jeg føler meg ydmyket istedet for trygg, han er arrogant og ikke lenger min fastlege.