Strandgata Legesenter DA

Tlf: 62 52 03 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Strandgata Legesenter DA

Arrogant.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Hadde aldri valgt denne legen selv, fikk hun fordi legen min ble pensjonert. hun roter mye når det kommer til prøver og er veldig arrogant. Hun vet aldri hvorfor du er der, og I mine øyne egner hun seg ikke som lege, eller til å jobbe i helsevesenet generelt da det burde være litt empati til stedet når man jobber så tett med mennesker.

Men helsesekretærene på legekontoret der er fantastiske, utrolige dyktige og gode damer.

Uempatisk og arrogant.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Fikk henne som fastlege etter at min egen ble pensjonert. Opplevde henne som svært lite empatisk og arrogant.

Dyktig, og veldig flink å følge opp.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Har aldri blitt så godt fulgt opp av lege før. Svært dyktig, har kunnskaper man ikke forventer av en allmennlege. Reddet livet mitt.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina tar alltid emot deg med stor profesjionalitet og gjør så du kan sette din tillit på henne til 110%. Meget imponerende faglig kunnskap men også kjempe hyggelig og hjelpsom lege. Finnes ikke bedre og jeg er meget heldig å ha funnet Irina som min fastlege!

Trygg og hjelpsom

Lege: Ulf Vestheim Skrevet

Alltid opptatt av meg. Ønsker meg velkommen hver gang, og følger virkelig opp. Han har humor ja! Alltid klar over hans egne evner, og sender meg videre hvis det er tvil.Aldri uoppmersom eller sur. Kan virke bøs, men det er før du kjenner han.