Strandgata Legesenter DA

Telefonnummer62 52 03 6062 52 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgata 51 2317 Hamar

Siste vurderinger av Strandgata Legesenter DA

Flott lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Fikk henne som fastlege da min andre ble pensjonist. Veldig fornøyd de gangene jeg har vært hos henne. I den siste tiden har det dessverre vært mye etter en operasjon jeg har hatt. Hun har tatt meg alvorlig, hun har ordnet opp der operasjonslegen skulle ha ordnet opp. Veldig dyktig dame. Veldig fornøyd er jeg .

Føler meg ikke hørt og fortstått

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Føler meg ikke hørt og forstått når jeg er hos hun. Fikk høre at om probleme jeg tok opp ikke ble tatt tak i tidligere i barndommen så er det nok ingenting å få gjort noe med.

Sikker trygg og flink

Lege: Ulf Vestheim Skrevet

Greie og forståelige forklaringer på hva som er feil. Tar prøver og gir raske tilbakemeldinger. Flink til å henvise der det er nødvendig.

Faglig dyktig.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Faglig dyktig. Føler meg trygg.
Er nøye, vil lytte og gir gode råd.
Følger opp funn, rask til henvise.
Behagelig væremåte og har humor.
Har hatt behov for flere legetimer
i år og det har ikke vært noe problem.

Ikke hyggelig.

Lege: Ulf Vestheim Skrevet

Vanskelig å finne frem til legekontoret. Ble litt forsinket. Måtte reise hjem og fikk ny time. Neste dag var han forsinket med 35 min sa ingenting. Sa han ikke kjente meg og derfor ikke kunne ta meg som pasient. Han hadde fått overført min journal. Fikk regning for timen. Jeg har lang reisevei og det hele ble bortkastet.