Strandgata Legesenter DA

Telefonnummer62 52 03 6062 52 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgata 51 2317 Hamar

Siste vurderinger av Strandgata Legesenter DA

Endelig sett!!

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg hadde gitt opp hele fastlegeordningen og verken blitt sett eller hørt på flere år. Men denne gangen kom jeg til en ny verden. Hørt, sett og fått profesjonell hjelp. Jeg føler virkelig at jeg er i trygge hender.

sender ikke inn føflekker til sjekk

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg byttet fastlege etter at hun ikke sendte inn føflekk som jeg fjernet til sjekk. Jeg bestilte ny time og ba om å bli henvist til en hudlege, noe hun avfeide at ikke var nødvendig. Jeg forklarte at føflekken hadde klødd og vokst den siste tiden og jeg likevel ønsket å få en ekstra sjekk. Slik jeg har forstått det er det vanlig å sende inn føflekker som blir fjernet.

Kranglete

Lege: Irina Sibirius Skrevet

annbefaler ikke denne legen.
Har vert oss henne flere ganger og føler at jeg må krangle med henne for at hun skal ta meg alvorlig. Og selv da hjelper hun ikke.

Dyktig og fantastisk lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Irina tar alltid imot meg med stor profesjonalitet. Meget imponerende faglig kunnskap. Lytter til meg, i tillegg er hun også kjempe hyggelig og hjelpsom. Anbefaler henne på mitt varmeste.

Trygg og flink lege

Lege: Irina Sibirius Skrevet

En veldig fin og rolig lege. Hører på meg når jeg lurer på noe. Hjelpsom og jeg føler meg trygg når jeg er hos henne.