Strandgata Legesenter DA

Telefonnummer62 52 03 6062 52 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandgata 51 2317 Hamar

Siste vurderinger av Strandgata Legesenter DA

Faglig dyktig.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Faglig dyktig. Føler meg trygg.
Er nøye, vil lytte og gir gode råd.
Følger opp funn, rask til henvise.
Behagelig væremåte og har humor.
Har hatt behov for flere legetimer
i år og det har ikke vært noe problem.

Ikke hyggelig.

Lege: Ulf Vestheim Skrevet

Vanskelig å finne frem til legekontoret. Ble litt forsinket. Måtte reise hjem og fikk ny time. Neste dag var han forsinket med 35 min sa ingenting. Sa han ikke kjente meg og derfor ikke kunne ta meg som pasient. Han hadde fått overført min journal. Fikk regning for timen. Jeg har lang reisevei og det hele ble bortkastet.

Endelig sett!!

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg hadde gitt opp hele fastlegeordningen og verken blitt sett eller hørt på flere år. Men denne gangen kom jeg til en ny verden. Hørt, sett og fått profesjonell hjelp. Jeg føler virkelig at jeg er i trygge hender.

sender ikke inn føflekker til sjekk

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg byttet fastlege etter at hun ikke sendte inn føflekk som jeg fjernet til sjekk. Jeg bestilte ny time og ba om å bli henvist til en hudlege, noe hun avfeide at ikke var nødvendig. Jeg forklarte at føflekken hadde klødd og vokst den siste tiden og jeg likevel ønsket å få en ekstra sjekk. Slik jeg har forstått det er det vanlig å sende inn føflekker som blir fjernet.

Kranglete

Lege: Irina Sibirius Skrevet

annbefaler ikke denne legen.
Har vert oss henne flere ganger og føler at jeg må krangle med henne for at hun skal ta meg alvorlig. Og selv da hjelper hun ikke.