Horten Tannlegesenter

Telefonnummer33 04 25 8533 04 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trimveien 41B 3188 Horten
Horten Tannlegesenter holder til i Horten

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Horten Tannlegesenter

Gleder meg

Tannlege: Christina Jeneson Kjendlie Skrevet

+ Behagelig, imøtekommende, blid, forsikring, forsikrig, forteller hva hun skal og hvordan der kan kjennes ut og faglig oppdatert :)

- Kommer ikke på noe negativt.

Hyggelig personale er det der også :)

Fantastisk god tannlege!

Tannlege: Gunnar Johan Kjendlie Skrevet

Han er veldig imøtekommende og passer på at du har det bra fra du kommer inn døra til du går. Veldig behjelpelig når det kommer til NAV, hvis du er en av de som trenger å søke om å få dekket behandlingen. Han tar initiativ til å hjelpe der han kan og følger deg opp godt før og etter timene. Tannlegeskrekken min er borte!

Meget fornøyd

Tannlege: Christina Jeneson Kjendlie Skrevet

Christina virker å alltid være i godt humør, tar seg god tid til å forklare, og viser hensyn ovenfor deg som pasient. Alt i alt har det vært en trygg og hyggelig atmosfære på timeavtalene hittil. Kan virkelig anbefales!

Flink tannlege

Tannlege: Gunnar Johan Kjendlie Skrevet

Veldig grei tannlege som tar seg god tid, forklarer hva han skal gjøre før å forberede pasienter med tannlegeskrekk. Veldig forståelsesfull og sympatisk, hyggelig og rolig.

kjempe dyktig!

Tannlege: Gunnar Johan Kjendlie Skrevet

Gunnar er utrolig flink tannlege. Alltid tid og stresser ikke selvom han har fulle lister. Gruer meg aldri mer til å gå til tannlegen, får alltid super service både av tannpleierene og Tannlegen.