Tannklinikken Skeie

Tannklinikken Skeie holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Tannklinikken Skeie

Fantastisk Tannlege!

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Jeg har hatt den store gleden av å være pasient hos Bjørn Sletmo, og jeg kan ikke anbefale ham nok. Det første som slo meg var hans rolige og behagelige vesen. Det er noe med måten han nærmer seg jobben sin på som får en til å føle seg umiddelbart trygg, noe som er spesielt verdifullt i en tannlegestol.

Sletmo er ikke bare teknisk dyktig, men også usedvanlig kunnskapsrik. Det som skiller ham ut fra andre er hans evne til å formidle denne kunnskapen på en enkel og forståelig måte. Han ser hele mennesket, ikke bare tennene, og gir gode råd.

En annen stor fordel med Sletmo er hans løsningsorienterte tilnærming. Da jeg ønsket en profesjonell vurdering av mine tenner, tok han seg tid til å forklare de ulike behandlingsalternativene og hjalp meg med å finne den beste løsningen for min situasjon.

Alt i alt er Bjørn Sletmo en fremragende tannlege som kombinerer faglig dyktighet med en menneskelig tilnærming.

Profesjonelt og hyggelig miljø

Tannlege: Rune Skeie Skrevet

Jeg vil tro at dette er Sandefjords beste tannklinikk. Alle er kjempehyggelige og du får en følelse av å bli satt i fokus og at alle kjenner deg. En styrke er at det er mange tannleger under samme tak, og de kan dermed spille på hverandres kunnskaper og kompetanse. Rune er kjempehyggelige og kunnskapsrik, kanskje ikke alltid så flink til å passe tiden, men det er prisen vi må betale for at han tar seg tid til både å forklare situasjonen helsemessig og ikke minst den gode småprater.

Den beste tannlegen 😊

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Hele familiens tannlege, den beste som finnes. Bjørn er en gave til alle sine pasienter. Profesjonell, dyktig til fingerspissene, empatisk, rolig og trygg. Tar seg alltid tid, selv i en stresset hverdag. Ser pasienten, og vi opplever at han alltid er på vår side og jobber for oss. Anbefales på det varmeste 😊

Veldig fornøyd!

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos. Tar seg god tid til å forklare, rolig og behagelig og gjør deg trygg. Selv om jeg har bodd fire timer unna, og fortsatt bor to timer unna, kommer jeg aldri til å bytte tannlege. Han har hjulpet meg med tannproblemer og tannlegeskrekk.

Trygghet

Tannlege: Mai Britt Bjørk Skrevet

Jeg hadde stor tannlegeskrekk og holdt meg unna tannlegebesøk i mange år! Jeg har svært følsomt tannkjøtt og gom og alt gjør veldig vondt og iser. Etter mye om og men gikk jeg med på tannlegebesøk hos Skeie, hos Mai Britt, og jeg må si at tannlegeskrekken ble ganske raskt borte! Her ble jeg ivaretatt. Lyttet til min skrekk og det ble gjort det ytterste for meg for at jeg ikke skulle være redd og ikke har store smerter ved behandling! Jeg fikk legemidler som beroliget og bedøvet og det utgjorde en enorm forskjell!! I tillegg var Mai Britt hele tiden forsiktig, fortalte i detalj hva hun gjorde så jeg følte meg trygg. Hun spurte underveis om det gikk bra. Jeg tør å gå til tannlegen igjen pga disse flotte folkene som har tatt vare på meg og tar stort hensyn til min tannlegeskrekk! Ja, det koster å få hjelp, men jeg vil si: det er absolutt verdt det!! Nå har jeg null hull og mindre skrekk!
Skeie har som motto: «vi får fram smilet» Og det kan jeg bare bekrefte!!