Tannklinikken Skeie

Tannklinikken Skeie holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Tannklinikken Skeie

Min beste anbefaling!!

Tannlege: Rune Skeie Skrevet

Her blir du tatt godt imot av et utrolig hyggelig personale. Venteværelset gir en følelse av velvære og ro. Ikke noe "lukt" av tannlege der. Er absolutt til å anbefale, hvis du har tannlegeskrekk. Kan kanskje bli bedre på å holde tiden, men man kan jo kose seg med en kopp kaffe, mens man venter. :)

Fantastisk

Tannlege: Rune Skeie Skrevet

Har hatt alvorlig tannlegeskrekk/fobie i mange tiår og tilstanden på tennene mine var derfor den værst tenkelige, nå har jeg for første gang gjennomført et par tannlegebesøk og Rune Skeie er en fantastisk dyktig tannlege på alle måter for meg! Har vært der for konsultasjon og omfattende behandling som ennå ikke er avsluttet.Alle som jeg har hatt kontakt med på Tannklinikken har vært meget imøtekommende og fantastisk hyggelige mennesker!

Fantastisk!

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Jeg anbefaler Bjørn til alle som trenger en tannlege. Rolig, behagelig og trygg - noe som var viktig for meg. Jeg har gått fra total angst til nå omtrent å sovne i stolen fordi han er så flink. Anbefales!

Veldig flink

Tannlege: Anne Therese Omdal Skrevet

Dyktig, hyggelig og svært forsiktig. Kjempefint for oss som lider av tannlegeskrekk...

Profesjonell og meget dyktig

Tannlege: Bjørn Szulc Sletmo Skrevet

Meget omgjengelig og behagelig person, som skaper beroligende atmosfære.

Sletmo er utrolig dyktig i sitt yrke. Han viser stor interesse i fagområdet, noe som tydelig gjenspeiles i resultatet av arbeidet hans - jeg har aldri tidligere mottatt tannlegebehandling av slik fagmessig kvalitet. Han deler råd og erfaringer som virkelig er til pasientens aller beste, og er nøyaktig i arbeidet sitt. Det er svært leit å være tvunget til å måtte bytte en så dyktig tannlege pga av flytting.