Gjølstad Tannlegesenter

Telefonnummer69 31 24 2469 31 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 10 1607 Fredrikstad
Gjølstad Tannlegesenter holder til i Fredrikstad

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Gjølstad Tannlegesenter

Den dårligste tannlege som jeg hadde i hele livet.

Tannlege: Svein Yngvar Lund Skrevet

I over 3 år forsiden besøkte jeg denne tannlegen til å behandle tennene mine både overste og nederste, i begynnelsen ga han en håp som alt går bra, men etterhvert han ha tatt ut alle overste tennene mine, sel om at jeg var ikke enig, men han lovet meg til å sette den beste tannprosess, men han har ikke gjort det, han har fått masse penger av helsemyndighetene, men satt den dårligste tannprosess, slik at jeg lider av smerte, urolighet og problemer hele tiden i de alle 3 årene, for å fikse den krever han mer penger, men jeg har ikke det.
Jeg har mye problemer med spising, og må lime tannprosessen 3 ganger daglig, og det koster meg mye. Jeg vet ikke hva skal jeg gjøre nå .

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Thomas Gjølstad Skrevet

En kjempeflink tannlege.Meget sympatisk man som er nøye og forsiktig.Har bare gode ord om han.Har vært kunde der i mange år.Anbefalles på det sterkeste

Verdens beste tannlege

Tannlege: Thomas Gjølstad Skrevet

Etter en mislykket fjerning av amalgan i en jeksel hos en annen tannlege, så kom jeg over Thomas. Den andre tannlegen hadde gjort en dårlig jobb, så tanna måtte rotfylles. Når jeg kom til Thomas var det som å komme inn i en ny verden. Fantastisk person, alltid hyggelig, morsom og blid. Og ikke minst, han har topp moderne utstyr. Har brukt han i 11 år, og kommer aldri i verden til å bytte han.
Om han er dyr..tannleger koster jo. Men for meg er det også viktig at tannleger har godt utstyr og at man har "kjemi" med de.

Tommel opp !!!

Trygg & morsom. Dyrt,men absolutt verdt det :-)

Tannlege: Thomas Gjølstad Skrevet

Har tipptopp tannlegeutstyr. Er avslappa og morsom. Behandler varsomt og trygt. Kvier meg ikke til å gå dit,slik jeg har gjort med andre tannleger. Blir alltid i godt humør der. Søte tannlegesekretærer er det også. Som holder selv en snart 40 år gammel dame i hånden.

Anbefales :-)