Bryggeriet Legesenter DA

Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggeriet Legesenter DA

Lyttende med varm personlighet

Lege: Birgitte Henriksen Gryting Skrevet

Det var et positivt møte med en ny lege. Hun lyttet oppmerksomt, tok tak og ville sjekke ut ting. Varm og fin, jeg følte meg trygg hos henne.

En lege ikke vil miste!

Lege: Håvard Mæland Skrevet

En imøtekommende lege, har tid til å lytte,viser interesse for deg som person. En lege jeg trygdt anbefaler til andre!

Seriøs og imøtekommende

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Min opplevelse av Håvard han er seriøs, imøtekommende, og lyttende, noe han viser ved at han søker blikkontakt, gir respons under samtaler, stiller spørsmål og fører samtaler med meg om grunnen til at jeg er der.
Han viser også omsorg og forståelse. Samtidig er han samarbeidsvillig i forhold til evt henvisning til spesialist helsetilbud o.l.

Meget fornøyd

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Hyggelig og seriøs lege. Fått god hjelp og rask henvisning til spesialist etc. Hyggelig personale, og moderne og flott legekontor. Glad han er fastlegen min!
Minuset er litt dårlig skilting frem til legekontoret for de som ikke er lommekjent, men dette kommer seg kanskje siden det er relativt nyåpnet.

En god allmennpraktiker!

Lege: Steinar Kuvås Grue Skrevet

Grue er oppmerksom og hører på det jeg sier. Han ser på pasienten og sitter ikke å trykker på tastaturet mens jeg prater. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Faglig dyktig og anbefales som fastlege!