Bryggeriet Legesenter DA

Elvegata 19 2609 Lillehammer

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggeriet Legesenter DA

Ikke så god som forrige lege

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Mæland tok over etter dr. Hveding, som var utrolig empatisk. Dessverre når ikke Mæland opp når man sammenligner her. Har kommet med nedverdigende holdninger, uten å ha satt seg inn i journal. Vanskeligere å få time ho enn hos Hveding, hvor man ble tatt seriøst med en alvorlig kronisk lidelse.

en forståelsesfull og hyggelig lege

Lege: Håvard Mæland Skrevet

jeg føler jeg blir sett og hørt av han. jeg får den hjelpen jeg trenger i forhold til henvisninger og attester.

imøtekommende, trivelig og flink doktor

Lege: Håvard Mæland Skrevet

en ung men meget flink doktor som tydeligvis kan sine saker.
Mæland er meget imøtekommende, rolig og forståelsefull og har kjennskap og erfaring med de fleste saker. Den beste doktoren jeg har hatt.

Empati og forståelse

Lege: Håvard Mæland Skrevet

Sympatisk og ydmyk i møte med pasienten, hadde en følelse av å bli forstått uavhengig av den medisinske problemstillingen. Alltid effektiv og pliktoppfyllende mht. fornyelse av resepter og henvisninger. Sekretærene er også hyggelige og flinke til å prioritere.

Kunnskapsrik og behjelpelig lege

Lege: Steinar Kuvås Grue Skrevet

Han er en flink lege med mye kunnskap og en som kan klare og lytte til hva pasienten sier og mener.
Henviser med en gang videre vis det er ting han ikke kan hjelpe med og er iverig på å høre hvordan det går etter evt. henvisning. Ikke noe problem og få tak på og er blid og hyggelig.