Knapstad Tannklinikk

Veigård 3 1823 Knapstad
Knapstad Tannklinikk holder til i Hobøl

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Knapstad Tannklinikk

Den minst empatiske!

Tannlege: Hebah Zahra Zaidi Skrevet

Jeg vil ikke anbefale de med tannlegeskrekk å ta turen til denne unge damen! Da burde hun først ta et år å lære seg om å vise omsorg og vise medmenneskelighet. Hun er en søt jente, men jeg som har hatt tannlegeskrekk i over 30 år, så må ting gå på skinner når man skal gjennom en større behandling. Jeg ville at hun skulle prate med min fastlege, å det jeg da opplevde var at hun pratet nedsettende om et annet helsepersonell som hun ikke kjenner. Hun holdt å på å sette meg i en situasjon der jeg ville gått tannløs i over 2 uker. Da jeg sa at jeg var utrolig redd. Så ba hun meg snu tankegangen min, å bare ta meg sammen, å det sier man ikke til noen med tannlegeskrekk. Jeg fikk gudskjelov bytte tannlege til Knut som er på kontoret der, fantastisk ung mann, som forklarte absolutt alt som skulle skje. Jeg vil å få skryte av Hege tannlegesekreræren, en mer søt, beroligende, trygg dame skal man lete lenge etter. Hun gjør hele tannklinikken.

Veldig flink

Tannlege: Silje Marie Breisjøberg Skrevet

Effektiv, hyggelig og overraskende koselig. Anbefales! Litt gamle lokaler, men det gjør ingenting. Jeg trakk en jeksel der og det var fort gjort og ingen plager etterpå. Jeg vet hvor jeg skal gå når jeg trenger en tannlege. Flinke til å få deg fort inn hvis det haster.