Andenes Tannklinikk

Sjøgata 21 8480 Andenes
Andenes Tannklinikk holder til i Andøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Andenes Tannklinikk

Hyggelig og effektiv behandling

Tannlege: Reinhard Albert Seifert Skrevet

De siste årene har jeg vært mye plaget med tennene - da alt som brukes slites og gamle amalganfyllinger varer ikke evig.

Jeg har da gått til tannlegeklinikken på Andenes - og har her fått behandling av Reinhard Seifert.

Nå har jeg de siste 40 årene vært plaget med akutt tannlegeskrekk - så det blir da viktig å finne en tannlege som jeg kan føle meg trygg hos. Det har denne tannlegen klart. I tillegg har behandlingen vært effektiv og det har vært en hyggelig tone mellom lege og pasient.

Jeg har derfor ingen problem med å rose tannlege Seifert for det arbeidet han har utført på meg.

Fantastisk flink

Tannlege: Per Ola Kristoffer Bjärbo Skrevet

Veldig beroligende væremåte med humor og god stemning fra første stund. Det strålte god stemming på hele kontoret, og dette var veldig beroligende atmosfære å komme inn i når man har et tannproblem

Den verste tannlegen.

Tannlege: Reinhard Albert Seifert Skrevet

Den verste tannlegen jeg har hatt. Føler meg ikke trygg hos han. Sporte om hjelp til og fikse en tann der han hadde gjort en feil men han fikset heller bare en annen tann. Betalte mye og føler jeg ikke har fått noen ting tilbake, jeg får tannlegeskrekk av denne mannen.

Dårlig tannlege

Tannlege: Reinhard Albert Seifert Skrevet

Informerer ikke ordentlig. Virker veldig uprofesjonell. Gjør ikke en god jobb. Tror ikke han vet hva han gjør.

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Per Ola Kristoffer Bjärbo Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk i mange år. Etter noen besøk hos Ola er den borte. Rolig og veldig forståelsesfull.
Lun humor og god stemning.