Gjøvik Legesenter AS

Telefonnummer61 14 05 0061 14 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik Legesenter AS

Fantastisk!

Lege: Morten Breiby Skrevet

Har hatt Breiby som fastlege siden 1996. Han lytter, viser omsorg, er imøtekommende, tillitsvekkende og tar hvert et besøk på alvor. Han er grundig, gir seg ikke før riktig diagnose er satt og følger tett opp. Kunne ikke hatt en bedre lege. Gruer meg til den dagen han velger å ga av med pensjon!

Trygg og god

Lege: Morten Breiby Skrevet

En lege som ser og hører deg.
Gjør det han kan for pasientene sine.
Jeg er veldig fornøyd med Dr.Breiby.

Meget dyktig

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

Han er en meget dyktig lege. Lytter til pasienten, og passer på at pasienten får den tilbakemelding som er best. Han sjekker deg godt og riktig i forhold til hvilke symptomer du har. Har alltid godt humør selv i sin travle hverdag. En lege jeg har full tillitt til og som ser deg som en hel person og ikke bare for det som du kommer dit for. Anbefales virkelig.

Dedikert og empatisk

Lege: Morten Breiby Skrevet

Han er en lege som virkelig gjør det han kan for sine pasienter. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av dr Morten Breiby. Han er dyktig både på somatikk og psykisk helse, han lytter til meg og er lett å snakke med. Han har «slått i bordet» mer enn én gang på mine vegne for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.
Jeg kunne ikke ha hatt en bedre lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Breiby Skrevet

Han er en person du føler bryr seg om deg og er meget kunnskapsrik og setter seg hodt inn i saken din! Bruker den tiden som er nødvendig og lytter gjerne til hva du har og viser mer enn hva han Karnsje strengt tatt MÅ gjøre og det er godt for pasienten for da føler man seg sett og hørt