Gjøvik Legesenter AS

Tlf: 61 14 05 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gjøvik Legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Breiby Skrevet

Han er en person du føler bryr seg om deg og er meget kunnskapsrik og setter seg hodt inn i saken din! Bruker den tiden som er nødvendig og lytter gjerne til hva du har og viser mer enn hva han Karnsje strengt tatt MÅ gjøre og det er godt for pasienten for da føler man seg sett og hørt

Engasjert og ekstremt hyggelig lege!

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

Stein Ødegården er en helt fantastisk lege som jeg virkelig kan anbefale!
Han tar seg alltid tid til deg selv om han har det travelt og er veldig interessert i å hjelpe. Alltid i godt humør, er svært omsorgsfull og en faglig dyktig lege. Har virkelig ikke noe negativt å si om han!

Flink og god lege.

Lege: Ole Petter Weldingh Skrevet

Behagelig , kanskje litt småtøff men han er dyktig og kunnskapsrik. Glad i litt småoperasjoner . Henviser lett til spesialist eller privat røntgen. Gruer meg til han slutter.

Trygg

Lege: Ole Petter Weldingh Skrevet

Han lytter og tar meg på alvor.
Virker meget kunnskapsrik. Gir gode råd. Tar ansvar.

Tilgjengeligheten kan være litt vanskelig.

Flink og omsorgsfull

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

Stein Roger fortjener nå en anmeldelse her. Han tar seg alltid tid til deg, selv om han har lang ventetid. Han får meg til å le, og jeg gleder meg til hver gang jeg skal til han. Jeg lider av helseangst, og er derfor veldig redd for det meste. Men han er den eneste som klarer å berolige meg. Han var også veldig flink med datteren min.