Gjøvik Legesenter AS

Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik Legesenter AS

En lege som så hele menneske

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

En veldig dyktig lege som var oppriktig interessert i å finne ut hva han kunne gjøre for å hjelpe deg. Stilte Rimelige krav også til pasienten. Et fantastisk menneske som hadde evnen til å lytte, og har en stor del av æren for at jeg er i jobb igjen

Veldig kunnskapsrik

Lege: Ole Petter Weldingh Skrevet

Får ikke full rost Ole Petter nok. Har tar deg på virkelig alvor, og går virkelig i kamp for sine pasienter. Beste legen jeg noen gang har møtt. Tar seg god tid og følger deg opp i alt. Anbefales på det varmeste

Enestående

Lege: Ole Petter Weldingh Skrevet

Beste legen jeg kunne ha hatt. Jeg har hatt Weldingh som fastlege så lenge jeg kan huske og han har alltid gjort en svært god jobb. Selv om jeg nå har flyttet og byttet fastlege skulle ønske at jeg kunne beholdt han selv om reiseveien er svært lang. Anbefaler denne legen på det sterkeste selv om tilgjengeligheten ikke alltid er topp, som alle populære leger har også denne legen stor pågang.

En lege som er savnet!

Lege: Tom Henning Thune Skrevet

Hadde Tom som lege da han praktiserte i Sande. Det var et stort tap da han sluttet.
Beste legen jeg har hatt. Dere i Gjøvik er heldige som har fått han :-)

Imøte kommende samt veldig tydelig!

Lege: Morten Breiby Skrevet

Morten hører tydelig og lytter godt til deg som pasient.

Er veldig konkret, og litt direkte på diagnoser osv som er bra. Siden han oppfatter ting kjapt (av god erfaring som lege).
Han ser alvorlighet grad i emne, og konkluderer raskt. Smart og tydelig imøte kommende mann.
Han liker og se helheten i emner før han tar en avgjørelse.

Breiby er en vanvittig dyktig lege etter min mening, så ikke undervurder han. Snakk ut om dine behov, så lytter han gjerne og kommer frem til en løsning sammen med deg.