Gjøvik Legesenter AS

Telefonnummer61 14 05 0061 14 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik Legesenter AS

Meget dyktig

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

Han er en meget dyktig lege. Lytter til pasienten, og passer på at pasienten får den tilbakemelding som er best. Han sjekker deg godt og riktig i forhold til hvilke symptomer du har. Har alltid godt humør selv i sin travle hverdag. En lege jeg har full tillitt til og som ser deg som en hel person og ikke bare for det som du kommer dit for. Anbefales virkelig.

Dedikert og empatisk

Lege: Morten Breiby Skrevet

Han er en lege som virkelig gjør det han kan for sine pasienter. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av dr Morten Breiby. Han er dyktig både på somatikk og psykisk helse, han lytter til meg og er lett å snakke med. Han har «slått i bordet» mer enn én gang på mine vegne for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.
Jeg kunne ikke ha hatt en bedre lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Morten Breiby Skrevet

Han er en person du føler bryr seg om deg og er meget kunnskapsrik og setter seg hodt inn i saken din! Bruker den tiden som er nødvendig og lytter gjerne til hva du har og viser mer enn hva han Karnsje strengt tatt MÅ gjøre og det er godt for pasienten for da føler man seg sett og hørt

Engasjert og ekstremt hyggelig lege!

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

Stein Ødegården er en helt fantastisk lege som jeg virkelig kan anbefale!
Han tar seg alltid tid til deg selv om han har det travelt og er veldig interessert i å hjelpe. Alltid i godt humør, er svært omsorgsfull og en faglig dyktig lege. Har virkelig ikke noe negativt å si om han!

Flink og god lege.

Lege: Ole Petter Weldingh Skrevet

Behagelig , kanskje litt småtøff men han er dyktig og kunnskapsrik. Glad i litt småoperasjoner . Henviser lett til spesialist eller privat røntgen. Gruer meg til han slutter.