Gjøvik Legesenter AS

Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Gjøvik Legesenter AS

Imøte kommende samt veldig tydelig!

Lege: Morten Breiby Skrevet

Morten hører tydelig og lytter godt til deg som pasient.

Er veldig konkret, og litt direkte på diagnoser osv som er bra. Siden han oppfatter ting kjapt (av god erfaring som lege).
Han ser alvorlighet grad i emne, og konkluderer raskt. Smart og tydelig imøte kommende mann.
Han liker og se helheten i emner før han tar en avgjørelse.

Breiby er en vanvittig dyktig lege etter min mening, så ikke undervurder han. Snakk ut om dine behov, så lytter han gjerne og kommer frem til en løsning sammen med deg.

Dyktig, forståelsesfull lege!

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

En lege som ser deg, tar deg på alvor og ønsker å finne den beste løsningen for deg. Faglig dyktig med et godt humør. Man føler seg ivaretatt og trygg.

Fantastisk!

Lege: Morten Breiby Skrevet

Har hatt Breiby som fastlege siden 1996. Han lytter, viser omsorg, er imøtekommende, tillitsvekkende og tar hvert et besøk på alvor. Han er grundig, gir seg ikke før riktig diagnose er satt og følger tett opp. Kunne ikke hatt en bedre lege. Gruer meg til den dagen han velger å ga av med pensjon!

Trygg og god

Lege: Morten Breiby Skrevet

En lege som ser og hører deg.
Gjør det han kan for pasientene sine.
Jeg er veldig fornøyd med Dr.Breiby.

Meget dyktig

Lege: Stein Roger Ødegården Skrevet

Han er en meget dyktig lege. Lytter til pasienten, og passer på at pasienten får den tilbakemelding som er best. Han sjekker deg godt og riktig i forhold til hvilke symptomer du har. Har alltid godt humør selv i sin travle hverdag. En lege jeg har full tillitt til og som ser deg som en hel person og ikke bare for det som du kommer dit for. Anbefales virkelig.