Colosseum Tannlege Drammen

Colosseum Tannlege Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Drammen

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

Min mor var hus han og hun er veldig fornøyd. Han gjør jobben sin og passer på at pasient har det bra. Prøver å forstå deg selv om man kan ikke Norsk. Anbefaler på det sterkeste.

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Nikola Jakovljevic Skrevet

En veldig imøtekommende og dyktig tannlege. Har trukket 4 visdomstenner hos han - og alle var uten problem. Merket nesten ikke at han satte bedøvelsen! Nå er jeg i prosessen med regulering (Invisalign) og alt går som smurt.

Fantastisk flink og beroligende tannlege!

Tannlege: Gabriella Trischler Vinje Skrevet

Har hatt og har fortsatt skrekk for behandling hos tannlege, men ikke for selve tannlegen. Mye av dette er borte pga Gabriella! Hun er veldig hensynsfull og gjør aldri noe uten å forklare først. Veldig opptatt av at jeg skal være mest mulig komfertabel, og smertelindret, slik at jeg skal slappe ordentlig av.
Anbefales på det sterkeste til alle, men ikke minst de som plages av tannlegeskrekk.

Den sarteste legen jeg var bort i

Tannlege: Thor André Mellemstrand Skrevet

Jeg har dårlige tenner og prøvd mange tannleger både i Norge og utlandet. Aldri hatt en så god opplevelse hos tannlegen. Han er tender når han tar på og resultatet varer også. Anbefales på det sterkeste!

Beste tannlegen!

Tannlege: Reidun Sprauten Uhre Skrevet

Dedikert og rolig tannlege. Forklarer og tar seg god tid. Kurerte min tannlegeskrekk, og forsto meg når jeg kom til henne med tannsmerter og frykt i hvitøyet. Kan ikke få roset denne dama nok! :)