Lierbyen Tannklinikk

1 vurdering

Siste vurderinger av Lierbyen Tannklinikk

Mest utryggeste klinikken

Tannlege: Grethe Wergeland Skrevet

Jeg fortalte tannlegen i ganske lang tid noe er galt med den ene tannen min og her kommer det til å bli hull i fremtiden på grunn av tannen hadde dyp slitasje. Dessverre i mange år nektet de at jeg skulle få en forseiling helt til hullet oppsto og nå er det ikke noe vei tilbake å kvitte seg med hullet. Fikk mange ganger kjeft i tillegg på grunn av det jeg sa.

Jeg er meget sårbar og har veldig mye tannlegeskrekk og føler jeg blir veldig dårlig i tatt i mot av tannlegen, Lier og klinikken. Dette mener jeg ikke noe vondt av, men vil informere folk om min opplevelse av tannlege klinikken.

Veldig streng

Tannlege: Grethe Wergeland Skrevet

Veldig streng tannlege! Min opplevelse er at hun ikke tar de med tannlegeskrekk, angst og redsel seriøst. I tillegg til det er at man ikke blir hørt på når man snakker om hva man er plaget av. Mener ikke dette for å være slem, men det er den opplevelsen jeg har hatt med henne siden jeg har vært en del hos henne

Dårlig samarbeid og dårlig holdning mot foreldrene

Tannlege: Marianne Noddeland Skrevet

Tannlegen klarte ikke å håndtere gutten riktig og gikk til angrep på foreldrene. Hun oppleves som meget konfliktsøkende, nedlatende, lite kompetent og uprofesjonell. Vi byttet tannklinikken og tannlegen og kommer aldri mer til å benytte tjenester til denne tannlegen. Både jeg og barnet føler oss utrygt der, og sånn skal det ikke være. Aldri mer.