Brandbu Legegruppe

Telefonnummer61 32 96 0061 32 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Hagalia 18 2760 Brandbu

Siste vurderinger av Brandbu Legegruppe

Beste fastlegen.

Lege: Bente Calmeyer Gauslaa Skrevet

Denne legen lytter på pasienten, er klar og tydelig i sin kommuniksjon. Hun er åpen i forhold til det hun kan, ikke kan - og er åpen i forhold til annen type behandling enn den rent medisinske. Dette er en lege en har full tillit til.

Dyktig lege

Lege: Bente Calmeyer Gauslaa Skrevet

Tar seg tid til pasientene sine, konsultere med sykehuset når hun har behov for det og viser stor trygghet og medmenneskelighet i jobben sin.

Dyktig lege

Lege: Marianne Heier Nappen Skrevet

Fantastisk lege!
Tar "tak" i ting med en gang og sender deg videre!
Vi er strålende fornøyde med behandlingen du har gitt barna våre =)

Imøtekommende og dyktig

Lege: Bente Calmeyer Gauslaa Skrevet

Er veldig fornøyd med Bente Gauslaa. Føler at hun tar seg tid til å høre på meg og tar meg alvorlig. Er flink til å henvise videre til ytterligere undersøkelser om nødvendig. Dyktig og erfaren, stoler på hennes vurderinger. Dessuten er hun blid og hyggelig.

Fantastisk!

Lege: Marianne Heier Nappen Skrevet

Man kan ikke be om noen bedre fastlege enn Marianne. Støter man på problemer og sykdom i livet, gjør hun sitt ytterste for å løse dem, eller hjelpe deg å håndtere livsendringene. Hun er en dyktig fagperson, men også et fantastisk medmenneske, og alle de som møter henne på et legekontor kan prise seg lykkelige; du er i trygge hender!