Tannlegene i Vesterngaten

Telefonnummer32 12 14 0532 12 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vesterngt 5 3513 Hønefoss
Tannlegene i Vesterngaten holder til i Ringerike

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Vesterngaten

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Eline Redner Tverran Skrevet

Finnes ikke noe mere behagelig tannlege enn Eline. Forklarer hele tiden hva hun gjør, lytter til pasientene og er bare helt fantastisk på alle måter. Har operert noen ganger i munn fra før og "liker ikke" så godt tannleger, men Eline har gjort at jeg er mye mindre bekymra.

Veldig bra!

Tannlege: Håvard Mandt Skrevet

Jeg bor i Oslo og har tannlege i Hønefoss. Litt tungvint er det, men absolutt verdt det. Håvard er rolig men rask og ekstremt dyktig. Prisene ligger langt under prisene i Oslo, så det er en hyggelig bonus. Anbefales på det sterkeste.

Best!

Tannlege: Liv Elisabeth Ohren Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært i nærheten av! Hyggelig, rask, skånsom, inkluderende og behagelig. Best!!

Wow!

Tannlege: Eline Redner Tverran Skrevet

Elise er den beste tannlegen jeg har vært borti. Rolig, forklarende, imøtekommende. Jeg tror helt ærlig at hun er det hyggeligste mennesket jeg har møtt innen "helse". Hadde litt tannlegeskrekk før jeg dro hit. Men det var borte etter første time. Kjempehyggelige damer i resepsjonen også. Vil virkelig ditt beste.

Dyktig tannlege

Tannlege: Eline Redner Tverran Skrevet

Hun er en tålmodig, rolig og behagelig person som alltid får deg til å føle deg vel. Tar seg god tid, forklarer hele tiden hva hun gjør, og er veldig oppmerksom på hvordan du har det. Anbefaler henne på det sterkeste.