Roa Legefellesskap

Sandsveien 5 2740 Roa

Siste vurderinger av Roa Legefellesskap

Dyktig og menneskelig

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Har brukt samme lege i over 20 år, også til mine barn. Har svært god erfaring i å bli tatt på alvor. Hun lytter og tar seg tid. Hun sender heller en henvisning for mye enn for lite. Hun «husker» min sykehistorie og bekrefter med dette at hun bryr seg.

Trygg og kunnskapshull!!!

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Den beste legen jeg har møt! Han kan forklare hvordan kroppen fungerer og hva skal til for å være frisk!

Beste lege jeg har vært til

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Han er hyggelig, imøtekommende, lytter, forstår viser deg omsorg. Han sender raskt videre, klusser ikke for lenge om han er i tvil. Livet mitt hadde ikke vært det samme visst ikke Jon Arne hadde vært min fastlege.

Kjempeflott lege

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Opplever han som faglig sterk og meget kunnskapsrik. Har fått en forbedret livskvalitet og trygghet etter at han ble min fastlege. Virker godt forberedt ved hver konsultasjon.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Jon Arne er en utrolig dyktig lege, som tar pasientene sine på alvor og som får deg til å føle deg sett og hørt. Han forklarer godt, og er veldig trygg å forholde seg til. Det er med tungt hjerte at jeg er nødt til å bytte fastlege, da jeg desverre bor alt for langt unna. Ville gjerne ha fortsatt å ha han som lege, dersom det hadde vært mulig. Det eneste jeg har å si på ham er at man kan bli sittende og vente lenge på time når man sitter på venterommet. Men som person er han fantastisk, og en utrolig dyktig lege.