Roa Legefellesskap

Tlf: 61 32 46 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Roa Legefellesskap

Anbefales ikke!

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Jeg er så misfornøyd med denne legen. Byttet til henne da jeg flyttet til Hadeland, og etter 2 besøk byttet jeg til en annen lege. Hun gir ikke svar på prøver som har blitt tatt, hun er sur og nedlate under konsultasjonen. Ringte hele 3 ganger for å få svar på prøver, blir fortalt at legen skulle ringe meg tilbake, men det blir ikke fulgt opp. Siste gang blir jeg fortalt at jeg skulle ha vært kaldt inn til oppfølgingstime, uten at jeg noen gang har fått beskjed om det. Fortalte dem at det var uaktuelt og at jeg allerede har byttet lege.

Fantastisk god lege!

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Vært fastlegen min i 16 år. Veldig godt faglig nivå og eksemplarisk oppfølging. Tenk en lege som ringer deg på kvelden og sjekker hvordan det går.
Det er med stor beklagelse jeg bytter fastlege, men når jeg bor mange mil fra legen min har jeg til slutt måtte bytte lege. Med sorg i hjertet.

Frekk, arrogant og kranglete

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Hører ikke på hva man sier, er ikke åpen for forslag, viser tydelig at han ikke tror på at man har vondt. Jeg kom med ryggplager, som han mente bare satt i hodet mitt mens han tappet seg i tinningen for å vise hva han mente, og begrunnet dette med at han ikke fant noe feil på blodprøvene.. (!) Er ukoselig og frekk, burde ikke har pasientkontakt etter min mening.

Dyktig og empatisk lege

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Fastlege i 5 år nå. Har fulgt opp stoffskifteproblematikk fra første møte, har henvist videre raskt når han skjønner at det trengs. Følger nå opp etter at undertegnede ble utsatt multitraume (bruddskader, hodeskade, m.m, etter bilpåkjørsel). Er lyttende og spørrende, slik at vi forstår hverandre godt. Skjelden vare dette😊.

Reddet livet mitt?

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Jeg er utrolig glad for at det var denne legen som hadde legevakt 6.oktober. Jeg ble tatt imot på en trygg og vennlig måte og raskt sendt direkte til Ullevål.