Roa Legefellesskap

Sandsveien 5 2740 Roa

Siste vurderinger av behandlere ved Roa Legefellesskap

Dyktig lege med selvinnsikt som bryr seg

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Worku er superdyktig lege som har forstått det mange leger ikke forstår, at man som allmennlege ikke er ekspert på alle felt. Hun vet hva hun er god på og ikke og henviser til spesialist når hun er usikker. Ikke minst vet hun når det kan være risiko for alvorlige sykdommer og tar dette på alvor. Hun kan være tøff, men bedre å ha en tøff lege som sier i fra enn en koselig og hyggelig lege som prater pasienten etter munnen og ikke bryr seg med å ta de nødvendige dobbelsjekkene eller henvise til ekspert. Dette gir stor trygghet som pasient. Har hatt flere leger av sistnevnte kategori og her får man falsk trygghet.

Opplevelse av en usikkerhet -

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Opplevelse som sitter igjen her - er med å komme til en lege som er usikker på klare fysiske problemer.
Det er veldig slitsomt å måtte gå videre for å få en tilstrekkelig hjelp.
Ellers veldig hyggelig.

Verdens beste lege

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Har hatt han som fastlege hele livet, og kommer ikke til å bytte før han gå av med pensjon. Jeg har vært langtidssykmeldt og har fått god oppfølgimg av han, ringer alltid når han skal og følger opp. Ellers er han omgjengelig og medmenneskelig, og forklarer på en pedagogisk og god måte slik at man forstår. Og ikke minst har han alltid god humor og en vits eller metafor på lur <3

God Fastlege

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Han var veldig forståelsesfull ut ifra graviditeten min måtte dessverre bytte han fordi jeg flyttet et stykke unna. Imøtekommende og husket problemstillingene mine. Tok meg på alvor og følte jeg kunne være meg selv med han.

Super fornøyd!

Omsorgsfull

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Dyktig lege som bryr seg, og løser problemer. Har brukt Negassi i mange år, kan ikke tenke meg bedre lege. Har løst alle mine problemer, og har bare godt å si om min lege. Anbefales.