Roa Legefellesskap

Sandsveien 5 2740 Roa

Siste vurderinger av behandlere ved Roa Legefellesskap

Verdens beste lege

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Har hatt han som fastlege hele livet, og kommer ikke til å bytte før han gå av med pensjon. Jeg har vært langtidssykmeldt og har fått god oppfølgimg av han, ringer alltid når han skal og følger opp. Ellers er han omgjengelig og medmenneskelig, og forklarer på en pedagogisk og god måte slik at man forstår. Og ikke minst har han alltid god humor og en vits eller metafor på lur <3

God Fastlege

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Han var veldig forståelsesfull ut ifra graviditeten min måtte dessverre bytte han fordi jeg flyttet et stykke unna. Imøtekommende og husket problemstillingene mine. Tok meg på alvor og følte jeg kunne være meg selv med han.

Super fornøyd!

Omsorgsfull

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Dyktig lege som bryr seg, og løser problemer. Har brukt Negassi i mange år, kan ikke tenke meg bedre lege. Har løst alle mine problemer, og har bare godt å si om min lege. Anbefales.

Verdens beste

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Negassi har vært min lege i 20 år. Personlig kan jeg ikke tenke meg en mer sympatisk og dyktig lege. Han lytter og hjelper. For meg er dette legen over alle leger. Du kan spørre om alt og han innehar kanskje mer kompetanse enn 5 andre leger til sammen

Dyktig og menneskelig

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Har brukt samme lege i over 20 år, også til mine barn. Har svært god erfaring i å bli tatt på alvor. Hun lytter og tar seg tid. Hun sender heller en henvisning for mye enn for lite. Hun «husker» min sykehistorie og bekrefter med dette at hun bryr seg.

Dette er en Pluss-tjeneste.