Roa Legefellesskap

Sandsveien 5 2740 Roa

Siste vurderinger av behandlere ved Roa Legefellesskap

Useriøs

Lege: Kesete Negassi Skrevet

Han er en lege som ikke behandler alle likt. Tar ikke en pasient seriøs. Man vet selv hva man vil og hvor vondt man har men han snur på det og mener at det ikke er farlig/alvorlig.

Norges flinkeste lege

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Han er tilstedeværende og hører på hva du har å si og gir seg ikke før han finner ut hva som feiler deg. Henviser til de rette instansene hvis han ikke finner ut av det selv. Retter opp feilbehandlinger og feilmedisinering fra andre leger . Bortsett fra at det er lang ventetid på timer hos han så er du garantert å få riktig behandling av han. Han tar deg på alvor om det bare skulle være en flis i fingeren eller den alvorligste diagnose. Anbefales på det varmeste.

Uinterresert i pasienten

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Viser liten interesse og virker sur/sint og har hastverk. Må be om forskjellige undersøkelser og event medisiner
Blir irritert når jeg prøver å forklare fordi hun da er i gang med å skrive på datamaskinen.
Gruer meg til timen fordi jeg føler at hun ikke tror meg eller hører på meg.

Den dårligste legen jeg har vært hos

Lege: Mesrack Worku Skrevet

Forferdelig glemsk lege, "glemmer" å ringe videre så folk kommer seg til videre undersøkelser, både jeg og min mann har vært utsatt for dette flere ganger, urovekkende !!

En fantastisk, hjertevarm lege

Lege: Jon Arne Ødegaard Skrevet

Ødegaard er en kunnskapsrik og hjertevarm lege som lytter til deg og tar deg på alvor. Følger opp evt. sykdommen og forklarer dersom det er noe du ikke forstår. Tar godt vare på sine medmennesker.
Anbefaler han på det sterkeste.