Sørbyen Legegruppe

Telefonnummer61 13 88 0061 13 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valdresvegen 4 2816 Gjøvik

Siste vurderinger av Sørbyen Legegruppe

Uempatisk

Lege: Niels Jahren Skrevet

Jeg synes denne legen er uempatisk og har liten forståelse for pasientens situasjon.. veldig synd når man fra før står i en sårbar situasjon. Gikk derfra og følte meg enda verre enn når jeg gikk inn..

Dyktig og super

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Jeg har hatt Lene siden 2005. Hun er super dyktig og flink, hun trenger bare et øyekast også vet hun diagnosen og hva slags tabletter/medikamenter som trengs. Det som trekker litt ned er at det fort tar et par måneder før man får time, og tiden på venterommet heller ikke er og skryte av. I tillegg er det bare så vidyt man har tid inne hos henne.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre fastlege. Er helt topp på alle plan, tar meg seriøst, henviser meg videre ved behov, tar forskjellige tester selv. Bruker tiden der hvor det trengs :)

Faglig dyktig og god på kommunikasjon

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Hun er faglig dyktig, tar pasienten seriøst og følger opp behandling, dokumenterer åpent registrerte prøver, ingen "small talk" eller bruk av tid utenom, en flott lege som vet hva hun driver med, inngir tillit både medisinsk og gjennom sin kommunikasjon

Uintressert!

Lege: Niels Jahren Skrevet

Etter 4 dag sammenhengende på legevakt så kommer jeg inn til han.har også møtt han for 2dager siden.alle 3 legene som har undersøkt meg sier at dette er galleplager.jeg har tatt paralginforte og andre smertestillende,men har måttet ha morfin hver gang.idag fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk mere da det er avhenigskapende.dette skjønner jeg,men har måttet til.så idag ble jeg sendt hjem med smerter.igår sa legen at jeg ikke fikk dra hjem med smerter.så denni legen skal jeg styre unna!!fikk ikke satt minus foran jeg heller dessverre....