Sørbyen Legegruppe

Telefonnummer61 13 88 0061 13 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valdresvegen 4 2815 Gjøvik

Siste vurderinger av Sørbyen Legegruppe

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre fastlege. Er helt topp på alle plan, tar meg seriøst, henviser meg videre ved behov, tar forskjellige tester selv. Bruker tiden der hvor det trengs :)

Faglig dyktig og god på kommunikasjon

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Hun er faglig dyktig, tar pasienten seriøst og følger opp behandling, dokumenterer åpent registrerte prøver, ingen "small talk" eller bruk av tid utenom, en flott lege som vet hva hun driver med, inngir tillit både medisinsk og gjennom sin kommunikasjon

Uintressert!

Lege: Niels Jahren Skrevet

Etter 4 dag sammenhengende på legevakt så kommer jeg inn til han.har også møtt han for 2dager siden.alle 3 legene som har undersøkt meg sier at dette er galleplager.jeg har tatt paralginforte og andre smertestillende,men har måttet ha morfin hver gang.idag fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk mere da det er avhenigskapende.dette skjønner jeg,men har måttet til.så idag ble jeg sendt hjem med smerter.igår sa legen at jeg ikke fikk dra hjem med smerter.så denni legen skal jeg styre unna!!fikk ikke satt minus foran jeg heller dessverre....

Valgt riktig yrke!

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Har alltid hatt Lene som fastlege, og er aldri misfornøyd. Hun ser hva som feiler meg med engang og gir meg behandling (hvis det er nødvendig) med engang. Hun er heller ikke kresen med og henvise. Det eneste negative er at hun er svært populær, og jeg må ofte vente i 2-3 måneder før jeg får time, hvor mindre jeg må ha hastetime. Men slik er det vel i så og si hele Norge.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Lene er en fantastisk person og en veldig dyktig lege. Hun evner å se deg og stille de rette spørsmålene for å finne ut hvor skoen trykker. Hun er direkte og tør å stille krav, noe jeg og min familie setter stor pris på. Jeg har brukt henne i mange år og har aldri opplevd dårlig behandling eller slett oppfølging på noe vis. Det føles trygt å ha Lene som fastlege.