Sørbyen Legegruppe

Valdresvegen 4 2816 Gjøvik

Siste vurderinger av Sørbyen Legegruppe

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med Lene som fastlege. Hun har alltid passet på at ting er på stell. Kjempedyktig lege som man virkelig kan lene seg på når man er syk.

Min fantastiske lege

Lege: Niels Jahren Skrevet

Savner legen min. Han er en utrolig dyktig lege. Synd han ikke jobber lenger. Skulle ønske han tok privat timer.

Frekk

Lege: Niels Jahren Skrevet

Jeg opplever denne legen som nedlatende, uinteressert og frekk. Lite villig til å sette seg inn i sykehus historie, eller annen relevant informasjon fra pasient. Kun opplevd denne legen på legevakt

Uempatisk

Lege: Niels Jahren Skrevet

Jeg synes denne legen er uempatisk og har liten forståelse for pasientens situasjon.. veldig synd når man fra før står i en sårbar situasjon. Gikk derfra og følte meg enda verre enn når jeg gikk inn..

Dyktig og super

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Jeg har hatt Lene siden 2005. Hun er super dyktig og flink, hun trenger bare et øyekast også vet hun diagnosen og hva slags tabletter/medikamenter som trengs. Det som trekker litt ned er at det fort tar et par måneder før man får time, og tiden på venterommet heller ikke er og skryte av. I tillegg er det bare så vidyt man har tid inne hos henne.