Sørbyen Legegruppe

Valdresvegen 4 2816 Gjøvik

Siste vurderinger av behandlere ved Sørbyen Legegruppe

Min fantastiske lege

Lege: Niels Jahren Skrevet

Savner legen min. Han er en utrolig dyktig lege. Synd han ikke jobber lenger. Skulle ønske han tok privat timer.

Frekk

Lege: Niels Jahren Skrevet

Jeg opplever denne legen som nedlatende, uinteressert og frekk. Lite villig til å sette seg inn i sykehus historie, eller annen relevant informasjon fra pasient. Kun opplevd denne legen på legevakt

Uempatisk

Lege: Niels Jahren Skrevet

Jeg synes denne legen er uempatisk og har liten forståelse for pasientens situasjon.. veldig synd når man fra før står i en sårbar situasjon. Gikk derfra og følte meg enda verre enn når jeg gikk inn..

Uintressert!

Lege: Niels Jahren Skrevet

Etter 4 dag sammenhengende på legevakt så kommer jeg inn til han.har også møtt han for 2dager siden.alle 3 legene som har undersøkt meg sier at dette er galleplager.jeg har tatt paralginforte og andre smertestillende,men har måttet ha morfin hver gang.idag fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk mere da det er avhenigskapende.dette skjønner jeg,men har måttet til.så idag ble jeg sendt hjem med smerter.igår sa legen at jeg ikke fikk dra hjem med smerter.så denni legen skal jeg styre unna!!fikk ikke satt minus foran jeg heller dessverre....

En god lege på alle måter!

Lege: Niels Jahren Skrevet

Jeg har brukt Jahren i "alle år", og har hatt store problemer med å finne en lege som kan erstatte ham! Han har framstått som kunnskapsrik, trygg, meget ryddig, lyttende og forklarende! Vært en mester i å sile ut det vesentlige fra ordstrømmen min! Høflig, men samtidig brukt humor der det har passet! Og det beste: Han har undersøkt meg!
Jeg vil savne Jahren som fastlege, og takker ham for den gode jobben han har gjort for så mange i 35 år!
Jeg takker også Sørbyen legegruppe for ryddig opplegg, og hjelpsomme helsesekretærer!