Sørbyen Legegruppe

Tlf: 61 13 88 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sørbyen Legegruppe

Valgt riktig yrke!

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Har alltid hatt Lene som fastlege, og er aldri misfornøyd. Hun ser hva som feiler meg med engang og gir meg behandling (hvis det er nødvendig) med engang. Hun er heller ikke kresen med og henvise. Det eneste negative er at hun er svært populær, og jeg må ofte vente i 2-3 måneder før jeg får time, hvor mindre jeg må ha hastetime. Men slik er det vel i så og si hele Norge.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Lene er en fantastisk person og en veldig dyktig lege. Hun evner å se deg og stille de rette spørsmålene for å finne ut hvor skoen trykker. Hun er direkte og tør å stille krav, noe jeg og min familie setter stor pris på. Jeg har brukt henne i mange år og har aldri opplevd dårlig behandling eller slett oppfølging på noe vis. Det føles trygt å ha Lene som fastlege.

Humørsyk lege

Lege: Lene Dæhlen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Lene i mange år og hun er en faglig dyktig lege, ingen tvil om det. Men som mange andre her skriver, er hun voldsomt humørsyk. Kommer du på en av hennes dårlige dager får man følelsen av å være den største hypokonderen i verden. Sist jeg var der fikk jeg en " overhaling" som jeg syntes var lite akseptabelt. Allerede før jeg hadde forklart ferdig mitt ærende hadde hun gjort seg opp en mening og var overhodet ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si, jeg prøvde å forklare på nytt men følte jeg ble latterliggjort og lite respektert. Dette er så absolutt ingen god følelse, og det skal faktisk ikke være slik at man går fra legen med dårlig samvittighet fordi man har " brukt unødvendig " av den dyrebare tiden hennes!!! Jeg jobber til daglig med pasienter selv og alle har rett til å bli respektert uansett hvilke plager man har!!!

En god lege på alle måter!

Lege: Niels Jahren Skrevet

Jeg har brukt Jahren i "alle år", og har hatt store problemer med å finne en lege som kan erstatte ham! Han har framstått som kunnskapsrik, trygg, meget ryddig, lyttende og forklarende! Vært en mester i å sile ut det vesentlige fra ordstrømmen min! Høflig, men samtidig brukt humor der det har passet! Og det beste: Han har undersøkt meg!
Jeg vil savne Jahren som fastlege, og takker ham for den gode jobben han har gjort for så mange i 35 år!
Jeg takker også Sørbyen legegruppe for ryddig opplegg, og hjelpsomme helsesekretærer!

Veldig arrogant og direkte slem!

Lege: Niels Jahren Skrevet

Var hos denne legen nylig. Skulle jeg ikke ha gjort.

Veldig ufølsom og direkte frekk!

Jeg har selv mye kunnskap om helse, men man er ikke alltid ment å kunne hjelpe seg selv, han overkjørte meg om forskjellige emner, og gikk over streken hva gjelder folkeskikk og etikk