Son Legekontor Rodegården

Tlf: 64 98 59 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Son Legekontor Rodegården

Fabelaktig lege

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Har hatt Dr. Dahli siden 2005 med god grunn. Toppkarakter hva alle mine kriterier til en lege angår; Lyttende, imøtekommende og man blir møtt der en er. Han tar seg tid til å lytte og søker beste løsning i din individuelle sak. Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet lege grunnet flytting.

Alt for lang ventetid

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Flink lege men det tar lang tid å få time og når man først kommer kan man bli sittende veldig lenge. Tror aldri jeg har ventet mindrw enn en time

Trygg lege

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Enkel å kommunisere med, grundig og tålmodig.
Kan være lang ventetid, noen ganger svært lang, sannsynligvis fordi han er grundig.

Flink med barn

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Jon har vært fastlege for familien vår i 10 år. Han er erfaren, trygg og dyktig. Hvis jeg er syk er han kjapp og effektiv. Hvis en av barna er syke er han veldig grundig og bruker mye tid på å være helt sikker - og tar heller en blodprøve for mye enn en for lite. Tilgjengeligheten er dårlig, og det er håpløst lenge å vente hver gang - men det har aldri fått oss til å ville bytte.

Meget god, kan sin sak og tar godt hand om pasienter!!

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Muligens lang ventetid innimellom! Kompenseres gjennom god behandling og meget got menniskekjennedom!
En lege Du kan lite til!

Nøye legare

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

han er nøye med at kontrollere alle blodprøver, lyssner til vad jag har at si. Personalen er søte og hjelpsamme. Lit lang ventetid, før at nå frem på telefon.

Topp lege, forferdelig kontorpersonale

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Dahli er flink, sympatisk og tar pasientene sine på alvor. Husker deg, ser deg og ønsker deg virkelig det beste.
Damene på kontoret er uhøflige. Vanskelig å få time, lang ventetid før du kommer inn når du har time.
Har du behov for akuttimer, blir du regelrett latterliggjort av damene på telefon.

Nøye og flink.

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Litt lenge å sitte på venteværelset før man kommer inn. Kunne ønsket tidligere åpningstider og en ettermiddag/kveld åpen. Jon Eivind Sundby er nøye og flink. Kommer jeg med et problem blir det tatt på alvor.

Sympatisk lege

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Jeg har hatt Dr. Dahli siden 80 tallet minus da fastlegeordningen kom. Da ble jeg flyttet over til en annen lege. Det varte ikke lenge før jeg søkte meg over til Dr.Dahli gjen. Han er utrolig hyggelig og sympatisk. Han lytter og forstår. En veldig dyktig svangerskapslege. Med ultralydapperat på kontoret, som han er flink til å bruke ved behov. Han tar seg god tid til pasientene sine. Det blir det riktignok litt venting av, men det er det så absolutt verdt.

Sympatisk

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Rolig og flink, har hatt han som fastlege siden 80-tallet. Anbefaler han svært gjerne. Nå er han også på Pasientsky så det er lett å bestille time.

Den beste legen

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Har hatt denne fastlegen hele mitt liv, og kommer til å fortsette med det så lenge jeg kan! Ventetiden på å komme inn kan være litt lang innimellom, men det er nok fordi det Son er et lite sted og jeg har som regel ikke hatt noe veldig alvorlig å dra til legen for, jeg vet at dersom det er noe alvorlig så kommer man så klart inn raskere. Men fastlegen er veldig, veldig flink, og det er verdt litt ventetid for å ha en bra lege man kan stole på.

Verdens beste fastlege

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Dr. Dahli har alltid ytet topp service hele tiden jeg har har vært hos han. Han har vært min fastlege i 23 år, og han har alltid lyttet til mine behov. Han har meget god kunnskap og interesse for faget sitt.

Dr Sundby er nok dyktig men...

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

ventetiden for å komme inn til oppsatt time er bedreglig. Det har forekommet at jeg har måtte gå uten å kunne komme inn da ventetiden har vært for lang og jeg har også mine "klienter". som venter. Føler at det er for dårlig tid når jeg sitter inne med mine problemer, føler nok også på at flere venter og vil da skynde meg. Manglende personvern i luken er også ikke bra. De som sitter der føler jeg gjør sitt beste og er altid hyggelige.

Det værste jeg har vært med på

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Tar alt for lang tid... Må vente i alt for lang tid.. Unødvendig lang tid. Virker som om ansatte har hele dagen. Ikke forvent å kom inn før et par timer etter den timen du hadde avtalt. Lykke til

Blir ikke hørt på

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Føler at jeg ikke blir tatt seriøst når jeg kommer for å finne ut hva problemene er. Har slitt mye med trøtthøt og slapphet, så har vært en del innom for å skjekke ut hva dette kan være. Tatt blodprøver, og alt ser bra ut, etter 4-5 ganger så ville jeg ta spesifikt for kyssesyken og andre lignene sykdomer, og det viste seg at det hele tiden var kyssesyken. Føler jeg ikke blir hørt på i det hele tatt. Jeg vet om flere som sier akkurat det samme som meg. At dem ikke føler at de blir hørt på ect. Han bør helt klart bli bedre på å høre etter hva man har å si, i steden for å nærmest si at man har vondt i tåa når man egentlig sitter å sier at man har vondt i fingeren.

Dyktig lege,god komunikasjon,gir god forståelig informasjon.

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Har hatt Sundby som fastlege siden 2011. Jeg har hatt forskjellige fastleger flere steder i norge og også i utlandet.
Jeg finner Sundby å være dyktig,samvittighetsfull,og kommuniserer veldig tydelig og greit. I tillegg til å være en dyktig lege erfarer jeg Sundby som en fin person.Jeg har derfor full tillit til Sundby som min fastleg.
Min erfaring med legekontoret er meget bra .Blir altid møtt med vennlighet,hjelpsomhet, og tiltalende smil.

Midt på treet

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Hyggelig, grundig og tar seg god tid, men litt glad i å høre sin egen stemme. Har hendt at jeg ikke har kommet ordentlig til orde. Men han har tatt meg og mine problemer på alvor, og jeg har fått den hjelpen jeg har hatt behov for, med ett unntak. Som regel lang ventetid for å komme inn.

Lang ventetid. Arrogant lege.

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Fikk time på en mandag kl 13:30, ventet i mere enn 1 og en halv time på å komme inn til lege. Veldig arrogant, likte lite å bli stilt spørsmål ved. Måtte nesten sloss for å få en rekvisasjon til å ta røntgen hos sykehuset.

God lege, hårreisende dårlig legesekterærer

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Jeg syns han er en dyktig lege, både psykisk og somatisk. MEN, når det kommer til kroniske lidelser, har jeg på ingen måte blitt tatt seriøst. Tatt over 1 år og få henvisning til spesialist, hyppige besøk hos lege og mye fravær fra jobb. Kunne ønske noe skjedde tidligere. Men bedre sent enn aldri. Men i akutte situasjoner er han meget dyktig. Ellers føler man seg som en pest og en plage og har flere ganger blitt veldig lei meg etter kontakt med disse damene i skranken. De er frekke, upassende og nærmest nekter deg time. Du føler deg på ingen måte tatt imot og jeg kommer til å bytte fast lege nå pga. Dette. Om de er overarbeidet eller hva det er, bryr faktisk ikke meg som pasient. Trist for Dahli, men er vel noe han kunne gjort for å forbedret dette.

verdens beste lege

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

jeg er særdeles fornøyd med dahli. han husker meg og mine "ting" før han har slått meg opp på PC'en. han ser meg og helhet og ikke bare sykdom etc. han lytter og tar meg seriøst. ville ikke byttet fastlege for alt i verden. men "resepsjonen" kan du få gratis av meg. makan til kranglete damer. 2 ganger har de bedt meg dra på volvat fordi de har mange pasienter.
de er ofte uhøffelige og jeg føler meg ikke respektert av de i det hele tatt. stoler ikke på forkontor damene i det hele tatt med unntak av en dame som somoftest er hyggelig når man kommer ned.
men ta med strikketøy eller ipad for å gå til legen er et heldagsprosjekt.