Son Legekontor Rodegården

Sagaveien 32 1555 Son

Siste vurderinger av Son Legekontor Rodegården

Fabelaktig lege

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Har hatt Dr. Dahli siden 2005 med god grunn. Toppkarakter hva alle mine kriterier til en lege angår; Lyttende, imøtekommende og man blir møtt der en er. Han tar seg tid til å lytte og søker beste løsning i din individuelle sak. Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet lege grunnet flytting.

Alt for lang ventetid

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Flink lege men det tar lang tid å få time og når man først kommer kan man bli sittende veldig lenge. Tror aldri jeg har ventet mindrw enn en time

Trygg lege

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Enkel å kommunisere med, grundig og tålmodig.
Kan være lang ventetid, noen ganger svært lang, sannsynligvis fordi han er grundig.

Flink med barn

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Jon har vært fastlege for familien vår i 10 år. Han er erfaren, trygg og dyktig. Hvis jeg er syk er han kjapp og effektiv. Hvis en av barna er syke er han veldig grundig og bruker mye tid på å være helt sikker - og tar heller en blodprøve for mye enn en for lite. Tilgjengeligheten er dårlig, og det er håpløst lenge å vente hver gang - men det har aldri fått oss til å ville bytte.

Meget god, kan sin sak og tar godt hand om pasienter!!

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Muligens lang ventetid innimellom! Kompenseres gjennom god behandling og meget got menniskekjennedom!
En lege Du kan lite til!