Son Legekontor Rodegården

Telefonnummer64 98 59 6064 98 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sagaveien 32 1555 Son

Siste vurderinger av Son Legekontor Rodegården

Meget dyktig lege til tross for alder

Lege: Tonje Elisabeth Hellvik Olsen Skrevet

Jeg har brukt Tonje siden hun begynte i Son og er veldig fornøyd. Hun setter seg inn i min situasjon, følger opp og sender meg videre dersom det er behov for videre utredning. I tillegg har hun en kompetanse og trygghet kombinert med en lettfattelig kommunikasjon som gjør at jeg som pasient føler meg trygg

Grundig og kompetent fastlege

Lege: Tonje Elisabeth Hellvik Olsen Skrevet

Jeg har vært hos Olsen et par ganger nå og er ikke annet enn kjempefornøyd. Hun lytter, tar seg god tid, kommer med gode råd og ordner opp! Jeg følte jeg ble møtt med stor forståelse, omsorg og respekt. Ung alder er overhode ikke noe negativt da hun er svært oppdatert og kompetent.

Har ikke opplevd at det har vært mer enn 30-40 min forsinkelse, noe jeg synes er helt greit og forståelig ettersom hun tar seg god tid med pasienten.

Ble ikke tatt alvorlig

Lege: Tonje Elisabeth Hellvik Olsen Skrevet

Olsen tok ikke våre ord alvorlig og gjorde lite. Hun er usikker og uprofesjonell, i våre øyne. Ikke et godt inntrykk etter mange timer hos henne.

Fabelaktig lege

Lege: Jon Petter Dahli Skrevet

Har hatt Dr. Dahli siden 2005 med god grunn. Toppkarakter hva alle mine kriterier til en lege angår; Lyttende, imøtekommende og man blir møtt der en er. Han tar seg tid til å lytte og søker beste løsning i din individuelle sak. Det er med tungt hjerte jeg nå har byttet lege grunnet flytting.

Alt for lang ventetid

Lege: Jon Eivind Sundby Skrevet

Flink lege men det tar lang tid å få time og når man først kommer kan man bli sittende veldig lenge. Tror aldri jeg har ventet mindrw enn en time