Jaren Legesenter

Rådhusveien 39 2770 Jaren

Siste vurderinger av Jaren Legesenter

Trygg og kunnskapsrik lege.

Lege: Saera Saleem Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Saera som fastlegen min. Hun er kunnskapsrik, dyktig, og setter seg godt inn i situasjonen til pasienten. Veldig flink til å følge opp og henviser videre til nødvendige undersøkelser. Hun er hyggelig og humoristisk. Føler meg godt ivaretatt og har stor tillit til henne.

Meget faglig dyktig

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Har hatt han i ca 6 år nå og er veldig fornøyd. Flink til å stille diagnoser og sender deg videre med en gang de gangene det trengs. Samboeren min byttet også til han og da skjedde det ting med en gang i forhold til det. Anbefales på det sterkeste fra meg

...

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Mye faglig kunnskap, men veldig surrete og opptatt av pc’n. Føler meg ofte ikke sett, og at han bare vil hoppe videre til neste pasient, da han har en haug på venterommet. Sier en ting første time, så bytter han mening neste time. Alltid ventetid, både for å komme inn til han og ta prøver. Relativt varierende hjelpsomhet hos «telefon-damene» også. Tommel ned.

Flink, meeeen

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Han er jo flink. Opplever han som mer opptatt av å få pasientene ut og ferdig. Deler gavmildt ut sykemeldinger.
Sitter fort i timesvis på venterommet, ikke rart når man har nesten 1400 pasienter på lista. (Jo fler, jo bedre. Da leger får ca. 400,- pr. pasient på lista i året, uavhengig om du er der eller ikke). Telefondamene varierer mtp. hjelpsomhet.

Har byttet lege!

beste lege noensinne

Lege: Saera Saleem Skrevet

Veldig hyggelig og omsorgsfull person. Bruker god tid på sine pasienter og forklarer alt man lurer på.