Jaren Legesenter

Rådhusveien 39 2770 Jaren
Tlf: 61 33 67 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Jaren Legesenter

En fastlege som ser deg, og som man kan være trygg på.

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Veldig proff når det kommer til meg og barna. Sender med en gang henvisning til spesialist om det trengs. Og han har en positiv og god kommunikasjon med barn som kommer innom.

Anbefales!

Lege: Safdar Masood Malik Skrevet

Malik er en god lege som anbefales.
Koselig, blid og som virker og ta jobben sin på alvor.
Burde være noe enklere og få faste medisiner/resepter via telefon for da og slippe de unødvendige utgifter/tidsbruk ved og måtte møte opp på legekontoret.

Manglende respekt for timeavtaler

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Venting utover 45-60 minutter er mer en regel, enn et unntak. Selv ikke dagens første timeavtale overholdes.

Noor var et friskt pust og ga et positivt førsteinntrykk for 3 år siden, men stadig fallende respekt for timeavtaler og noe som må kunne tolkes som et økende mentalt fravær har gjort det påkrevet med bytte av fastlege.

Både lege og andre ansatte er veldig hyggelige

Lege: Safdar Masood Malik Skrevet

Blir bestandig møtt av en blid og hyggelig lege.Det gjør at man føler seg trygg.Legen lytter på hva du har å si og sender deg videre hvis han ikke kan løse problemene dine.Flink til å følge deg opp.Absolutt en lege å anbefale.

Tillit og respekt

Lege: Safdar Masood Malik Skrevet

Fått all hjelp jeg trenger både fysisk og psykisk. Aldri måttet vente lenge for å få utredet og event. medisinert sykdom. Så jeg har blitt spart for mange lidelser, og er glad så lenge jeg har han som lege.