Jaren Legesenter

Telefonnummer61 33 67 6061 33 67 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 39 2770 Jaren

Siste vurderinger av Jaren Legesenter

beste lege noensinne

Lege: Saera Saleem Skrevet

Veldig hyggelig og omsorgsfull person. Bruker god tid på sine pasienter og forklarer alt man lurer på.

Kjempe hyggelig fastlege

Lege: Abdul Noor Qadir Skrevet

Hyggelig lege som hjelper deg med å bli frisk. Jeg har selv slitt med en yrkesskade og har fått kjempe god hjelp og ikke minst gode råd

Godt forberedt

Lege: Hallgeir Gisleberg Skrevet

Opplevers som en lege som alltid er forberedt. Han vet hvorfor du kommer og har alltid "ditt bilde" på PC`en.
Er direkte på sak, kan til tider virke litt stresset for å bli ferdig. Greit å forberede spørsmål da det er lite rom for tenkepauser.
Ting skjer raskt, for eksempel henvisninger.
Kommer raskt inn ved akutt behov.

En livredder av den høyeste orden!

Lege: Safdar Masood Malik Skrevet

Etter å ha lest de andre kommentarene, så ser jeg han får tyn for ting han ikke har så mye med, men la meg bare få sagt det med en gang, Dr Malik er mest sannsynlig en av de beste fastlegene i landet. Jeg har hatt fastleger i Oslo, Oppland og Nordland, alle var hyggelige, men ingen kunne måle seg opp med Malik når det kommer til å lytte, forstå, treffe riktige diagnoser, videresending og ikke minst i å gjøre det personlig. Dr Malik er en lege som virkelig bryr seg om hva du har å si. Han faker ingenting og hans ekspertise er høyt der oppe. Han lever virkelig opp til sin tittel som "specialist in family medicine." Dr Malik møter deg som et medmenneske og han respekterer deg som en likestilt. Når det gjelder min personlige helse så har jeg vært innom endel forskjellig, dessverre, og jeg fant at Dr Malik var oppdatert og godt informert på de forskjellige temaer som kom opp. Den største forskjellen jeg har opplevd med Dr Malik er at han virkelig bryr seg. Uansett om det er det fysiske eller psykiske du trenger hjelp med, så er du i trygge hender. Jeg føler meg ekstremt heldig som har Dr Malik som min fastlege, og jeg kan anbefale denne legen med viten om at du vil få en usedvanlig bra fastlege!

Fantastisk fastlege.

Lege: Hallgeir Gisleberg Skrevet

Hallgeir er helt fantastisk. Byttet fra en fastlege som overhodet ikke tok problemene mine på alvor, til Gisleberg som tok meg seriøst fra første stund. Han håndhilser alltid, ser deg som en egen person og er svært respektfullt. Fem stjerner!!