Jaren Legesenter

Rådhusveien 39 2770 Jaren

Siste vurderinger av behandlere ved Jaren Legesenter

Utrolig behjelpelig

Lege: Saera Saleem Skrevet

Hun er den første legen etter mange år som jeg føler virkelig hjelper meg, og tar meg på alvor som en lege skal.

Tar deg på alvor

Lege: Saera Saleem Skrevet

Dette er veldig bra lege som tar deg på alvor. Hyggelig og virkelig interessert i å hjelpe deg. Første legen som prøver å hjelpe meg med mine plager på 45 år.

En herlig fastlege.

Lege: Saera Saleem Skrevet

Jeg har endelig funnet den legen jeg har lett etter i mange,mange år.Hun er super hyggelig og tar seg tid til både og lytte og snakke om allt.Hun har et vinnende vesen og er utrolig lett og bli glad i.Hun har akurat ordnet med en slankesprøyte til meg,og den virker super bra, hvorfor har ingen andre fastleger gjort det samme?Jeg er så gla for at jeg byttet fastlege til henne, man føler seg så utrolig tatt vare på når man er på time hos henne eller vi har ringe time sammen, hun gir seg heller ikke hvis hun får nei på en søknad eller lignende, ja da sender hun inn klage på vedtaket med en gang. Det er sånne ting hun gjør som får meg til virkelig og føle meg verdsatt som menneske, og hun er et medmenneske som jeg stoler på et hundrede prosent på.Jeg kan anbefale alle til og bytte fastlege til henne.

Sympatisk og herlig lege

Lege: Saera Saleem Skrevet

En lege som tar deg som den du er, som er like god som en psykolog. En veileder som virkelig yter yter alt hun kan for sine pasienter. Lotte

Trygg, rolig, kunnskapsrik

Lege: Saera Saleem Skrevet

Får alltid det jeg trenger enten det er medisiner eller behandling, både fysisk og psykisk. Hun er en god lytter og hun bruker tiden godt. Hun kan lytte og skrive på pcen samtidig. Hun vil alltid pasienten sitt beste!