Colosseumklinikken AS Avd Ålesund

Telefonnummer70 15 26 3070 15 26 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langelandsvegen 17, Daaeskogen Næringsbygg 6010 Ålesund
Colosseumklinikken AS Avd Ålesund holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Ålesund

Hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

Hadde grudd meg til trekking av visdomstann lenge, og måtte kirurgisk fjerne den eine. Har alltid hatt tannlegeskrekk. Jan Inge Leira og sjukepleiaren eg møtte der var veldig hyggelige og forståelsesfulle overfor meg. Veldig dyktig og profesjonell.

Det var sjølve tida i forkant og tida etter som var det verste. Følte ingen smerte under trekkinga, og han var veldig dyktig med å sette bedøvelsen.

Positivt overraska for ein med tannlegeskrekk.

Veldig dyktig spesialist

Tannlege: Dagfinn Ask Skrevet

Koselig tannlege som er nøye og svært informativ om behandlingen. Han anbefalte den beste (selv om den var billigere) behandlingen, og hele besøket opplevdes som svært profft. Stor pluss at de har langåpent, så man slipper å gå i arbeidstiden.

Veldig bra

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

Var hos Jan Inge for å fjerne en retinert visdomstann i underkjeven. Hadde fjernet den andre tidligere hos en annen tannlege. Oralkirurg Jan Inge tok hensyn til min tannlegeskrekk og alt var på mine premisser. Han forklarte godt inngrepet og satt av tid til å snakke og for meg å stille spørsmål. Sist gang ble det hele gjort på ca. 50 minutter, mens dette gikk på toppen 20 minutter. Effektivt, smertefritt og hyggelige folk! Anbefales!

dyrt

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

Min andre tannlege på Colosseum sendte meg til ham. Han snakke ikke engang til meg, uhøflig. Veldig dyrt. Ble veldig nervøs.

Han som opererte meg

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

I 2000 måtte jeg gjennom en kjeveoperasjon pga. underbitt og det var ikke nok med regulering, og det var han som opererte meg. Veldig flink tannlege. Etter operasjonen har jeg ikke hatt noen hodepine å snakke om. Og jeg er veldig takknemlig og har lyst å takke han skikkelig en gang.