Colosseumklinikken AS Avd Ålesund

Langelandsvegen 17, Daaeskogen Næringsbygg 6010 Ålesund
Colosseumklinikken AS Avd Ålesund holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Ålesund

Positivt overrasket

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

Trakk min 2 visdomstann hos Jan Inge. Følte meg ivaretatt og trygg hele prosessen. Han er flink å snakke, forberede og oppdatere på hva som skjer, har skjedd og hvor langt vi hadde komt i behandlingen. Profesjonelt og seriøst gjennomført med et smil om munnen og glimt i øye. Jeg gruet meg, og da spesielt tiden etter trekking pga kronisk sykdom og dette tok han på alvor og vi hadde en god prat før vi begynte. God og trygg kommunikasjon mellom han og sekretæren som hjalp til. Jeg lo og hadde det så fint gjennom alt. Totalt ca 2700kr for å trekke, røntgen, bedøvelse etc. Liten pris å betale når man har en så flott opplevelse :) Takk!

Hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

Hadde grudd meg til trekking av visdomstann lenge, og måtte kirurgisk fjerne den eine. Har alltid hatt tannlegeskrekk. Jan Inge Leira og sjukepleiaren eg møtte der var veldig hyggelige og forståelsesfulle overfor meg. Veldig dyktig og profesjonell.

Det var sjølve tida i forkant og tida etter som var det verste. Følte ingen smerte under trekkinga, og han var veldig dyktig med å sette bedøvelsen.

Positivt overraska for ein med tannlegeskrekk.

Veldig dyktig spesialist

Tannlege: Dagfinn Ask Skrevet

Koselig tannlege som er nøye og svært informativ om behandlingen. Han anbefalte den beste (selv om den var billigere) behandlingen, og hele besøket opplevdes som svært profft. Stor pluss at de har langåpent, så man slipper å gå i arbeidstiden.

Veldig bra

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

Var hos Jan Inge for å fjerne en retinert visdomstann i underkjeven. Hadde fjernet den andre tidligere hos en annen tannlege. Oralkirurg Jan Inge tok hensyn til min tannlegeskrekk og alt var på mine premisser. Han forklarte godt inngrepet og satt av tid til å snakke og for meg å stille spørsmål. Sist gang ble det hele gjort på ca. 50 minutter, mens dette gikk på toppen 20 minutter. Effektivt, smertefritt og hyggelige folk! Anbefales!

dyrt

Tannlege: Jan Inge Leira Skrevet

Min andre tannlege på Colosseum sendte meg til ham. Han snakke ikke engang til meg, uhøflig. Veldig dyrt. Ble veldig nervøs.