Sortland Tannhelsesenter

Telefonnummer76 12 22 3576 12 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøpmannsgata 22 8400 Sortland
Sortland Tannhelsesenter holder til i Sortland

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sortland Tannhelsesenter

Suverent

Tannlege: Eirik Selbo Skrevet

Fikk akutt hjelp innen en time. Hyggelig og grei personell og profesjonell betryggende tannlege med mye erfaring. Anbefales!

Talentfull, moderne og kunnskapsrik

Tannlege: Line Bjerklund Pedersen Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos i mine 30 år. Moderne, oppdatert på teknologi og metode, og kan det hun driver med til fingerspissene. Alltid fått time raskt, også ved akuttbehov. God til å bedøve rett, godt håndverk, nesten kunst! Tar seg tid til å gjøre en god jobb. Fyllingene, f.eks., ser og føles ut som the real thing, ikke stygge kantete klumper i tenna. Hyggelig, morsom og blid også. Anbefales på det varmeste.

Godt fornøyd.

Tannlege: Line Bjerklund Pedersen Skrevet

Etter å ha slitt med tannlegeskrekk det meste av livet, har det nå forsvunnet etter at jeg begynte å gå hit.
Godt fornøyd med behandling, som har vært både smertefri og gjort på en slik måte at det føles trygt.
Nervene står ikke lengre i helspenn når jeg skal til tannlegen.

Kjempeflink og det at hun er vakker i tillegg er ikke et minus.

Tannlege: Line Bjerklund Pedersen Skrevet

Er superfornøyd. Forklarte godt under behandlingen og virket meget nøye. Hun har et vinnende vesen og virker tillitsskapende.

En vennlig, forståelsesfull og omhyggelig tannlege

Tannlege: Line Bjerklund Pedersen Skrevet

LIne Pedersen er vennlig, imøtekommende og har forståelse for pasienter med tannlegeskrekk. Hun er dyktig og effektiv, og hun er fleksibel nok til å ta imot en pasient på svært kort varsel dersom en krise skulle oppstå. Et viktig poeng er også at hun husker deg som pasient fra gang til gang, selv om du ikke har vært hos henne på lenge.