Tannlegene Tommy og Mats

Dronningens Gate 23 8514 Narvik
Tannlegene Tommy og Mats holder til i Narvik

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Tommy og Mats

Tryggeste tannlegen!

Tannlege: Mats Sørensen Skrevet

Har helt forferdelig tannlegeskrekk, og har måttet kirurgisk fjerne 2 visdomstenner i underkjeven. Den første for 4 år siden, og den andre nylig. Det som fikk meg til å velge Mats på nytt var at jeg ble så godt tatt imot, fra første samtale med damene i resepsjonen, til jeg ankom og lå i stolen for å ta tanna. Herlig atmosfære og gjennomgående profesjonalitet fra alle ansatte på klinikken! De vier full forståelse for at man er nervøs, og er bare utrolig betryggende på at «alt skal gå bra». Mats smiler alltid og viser at han har full kontroll, og du føler deg i de beste hender, selv hvor urolig du er. De jobber effektivt, og det hele er over på kort tid. Oppfølgingen i etterkant har også vært suveren, og over all forventning. Har du tannlegeskrekk, eller er urolig for å ta visdomstennene, gå hit, det er verdt hvert eneste øre og vel så det!

Tommy tannlege - en av norges dyktigtigste tannleger

Tannlege: Tommy Berg Larsen Skrevet

Et sykkeluhell i -96 resulterte i sju istykkerslåtte jeksler. Dette
var en helt forferdelige opplevelse for meg, som inntil da hadde hatt så godt som prikkfrie tenner. Etter to, tre besøk hos Tommy tannlege, inkludert avstøpning og "på-pusling" av små implantat-biter, ble tanngarden så god som gull igjen. Jeg ble nøkternt forespeilet at sementen som ble brukt hadde en forventet levetid på ti år. Den har nå holdt dobbelt så lenge, og det var først nylig at det ikke uventet løsnet en bit. Jeg vurderte å reise til Narvik for å få ordnet dette, men etter å ha konferert med Tommy tannlege på telefon, ble jeg anbefalt et par tannleger her i Oslo hvor jeg bor. Stor takk til Tommy Berg Larsen, som er en meget kompetent og forståelsesfull tannlege.

Helt fantastisk flink tannlege. Snudde min ekstreme tannlegeskrekk iløpet av noen få ganger hos Mats.

Tannlege: Mats Sørensen Skrevet

Jeg har en sykdom som gjør at jeg får mye betennelse i tenner og må derfor ofte både trekke tenner,rotfylle og gjerne amputasjoner i forhold til dette. Å de var utrolig snar å fortelle at jeg pga sykdom får godskrevet en del av tannlege utgifter,noe som er fantastisk da jeg må dit hver 3 mnd.
Fantastisk flott gjeng som jobber som ett team ilag.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Tommy Berg Larsen Skrevet

Har gått noen år til Tommy nå og er storfornøyd. Han er forsiktig og forklarer hele veien hva han gjør, men en og annen spøk innimellom.

Når jeg ramlet inn i resepsjonen med tannverk fikk jeg time mindre enn to timer senere. Dette var på en fredag og jeg hadde regnet med å vente til neste uke. Kjempestjerne i margen for den!

Ser for meg at han og de andre to på klinikken må være glimrende for de som har tannlegeskrekk.

Anbefales!

Tannlege: Mats Sørensen Skrevet

Behagelig, morsom og proff tannlege! Mitt snev av tannlegeskrekk er kurert!