Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Lyttende og oppmerksom, lite tilgjengelig

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Lyttende og oppmerksom på timen, men kan virke noe preget av tidsnød, og at hun vil videre. Hun virker faglig kompetent og trygg, men kan gi inntrykk av at hun av praktiske årsaker, enten det er tid eller kompetanse, ikke gir oppmerksomhet til ting man ønsker å ta opp.
Helt håpløs å få time hos henne raskt, med mindre det er rundt tre uker fram i tid. Også umulig å få svar via netthenvendelse eller annen digital kommunikasjon.
Får inntrykk av at hun har altfor mye å gjøre, og dermed ikke får fulgt opp pasientene utenfor den tiden man er inne på kontoret.

Totalt fraværende og mangelfull evne til å kommunisere

Lege: Sture André Rognstad Skrevet

Viser veldig dårlig holdning til pasient, og er mer eller mindre fullstendig utilgjengelig. Har hatt han som fastlege i 15 år, og alltid vikar, og ingen oppfølging

Tar seg tid til å lytte

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Veldig flink til å lytte, og har stort sett fått den hjelpen jeg trenger. En hyggelig lege som skaper tillit. Må bli litt bedre til å følge opp etter prøver som er tatt, da dette tar alt for lang tid.

Dyktig og engasjert

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Engasjert og dyktig lege med en god porsjon humor. Flink med både barn og voksne. God til å lytte og kommuniserer også slik at det er mulig å forstå. Har alltid fulgt opp der det er avtalt. Henviser ikke ukritisk på pasientens premisser,
men tar pasienten allikevel seriøst. Foreløpig har han ikke tatt feil beslutning basert på min helse. Opplever derfor at han besitter nok kompetanse til å avgjøre hvorvidt henvisning er nødvendig eller ikke.

Flink med barn og tar på seg morsomme hodeplagg når han roper inn barna fra venteværelset. Dette gjør omgivelsene mindre skumle for de små.

Trygg

Lege: Marius Ryengen Skrevet

Veldig flink fastlege for meg og for barna mine (14 og 19 år). Han lytter når vi er hos han. Flink til å ta tak i sykdom og henvise videre til sykehus.