Lillestrøm Legesenter

Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

2 måneders ventetid, men kjempeflink vikar.

Lege: Lene Gjelseth Dalbak Skrevet

Jeg valgte å stå på venteliste hos denne legen pga gode ratinger. Dessverre har jeg på over 4 år aldri møtt eller fått time hos henne, da hun har to måneders venteliste.
Heldigvis har hun en helt super vikar i Trine Livik Haugen, derfor kommer jeg ikke til å bytte så lenge hun jobber der. Trine Livik Haugen får jeg ikke opp på søk her, men jeg gir henne terningkast fem.

trygg,tålmodig,fantastisk,kompetent

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er veldig kompetent,fantastisk lege.
Finner alltid en løsning og har tid å høre på meg.
Når jeg skriver til henne gjennom e-portalen, får jeg svar på en gang.
Hun er det beste lege som jeg hadde, føller meg trygg.

Utrolig dårlig!

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Jeg har opplevd å ikke bli tatt på alvor, og har ikke fått den behandlingen jeg har spurt om. når jeg gjorde det helt klart for Myklestul at jeg trengte hjelp så fort som mulig for å redde skolegangen min så lovte han å søke meg videre til den hjelpen jeg trengte -noe som aldri ble gjort. Utrolig uprofesjonelt og direkte slemt! Kunne ikke vært mindre fornøyd. finn deg en annen lege!

God kommunikasjon

Lege: Sture André Rognstad Skrevet

Havnet litt tilfeldig hos denne legen fordi jeg trengte en hastetime og min fastlege var opptatt. Det var dagens lykketreff. Vi hadde en god samtale, jeg møtte en lege som forsto min situasjon ganske umiddelbart og kommuniserte på en svært treffende måte som passet meg godt.

Jeg følte meg hørt, sett og forstått, samtidig som jeg fikk noen gode råd og refleksjoner med på veien.

Bra lege. Alt annet er dårlig

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Legen er god, men legesenteret får stryk karakter. Venter skjeldent under 1 time på å få komme inn. Kommer stort sett alltid til vikarer da det er umulig å få time hos fastlegen.
Dårlig service.