Lillestrøm Legesenter

Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Haavet er en hyggelig kar men har liten tid til pasienter, ca 10-15 maks per pasient og å sette opp en ny time kan ta opptil 30-40 dager
Men når det er sagt så er han en flink lege

stolt

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Jeg er så stolt at jeg har super super bra fastlege. Hun jobbe med kunnskapp og stort hjerte som forstå hvordan er livet. . . Jeg håper at alle legen er som henne... Hun er fantastisk på mange måte!!!!

Lite forståelse

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Hun har dårlig tid og er ikke spesielt imøtekommende. Har hatt henne som fastlege lenge og nå ser jeg meg nødt til å bytte. Hun hører ikke på hva jeg sier og opplever, kun hva hun har bestemt seg for hva som feiler meg. Veldig dårlig samarbeid og kommunikasjon.

Lege: Sture André Rognstad Skrevet

Vanskelig å ha god kommunikasjon med. Prater mer enn han lytter og føler ikke han tar meg på alvor med plagene mine.Gledelig at jeg bytter denne legen til en annen.

Angret legebyttet

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Angrer virkelig at jeg byttet fra min gamle lege, og legekontor til dette. Jeg måtte bytte pga. flytting. Det har aldri vært vanskeligere å få en henvisning noe sted enn her. Hver gang jeg dro fra en time, følte jeg meg ikke hørt og var rett og slett frustrert over at det ikke ble noen fremgang, og da ingen bedring i helsen min.
Jeg har heller aldri måttet betale for så mange ting som her. Føler dette legekontoret heller prøver å tjene penger på sine pasienter, enn å ønske å hjelpe dem. Opplevde at de tok betaling for tjenester jeg ikke har opplevd andre steder.
Leter etter en ny fastlege og legekontor.