Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Dyktig og engasjert

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Engasjert og dyktig lege med en god porsjon humor. Flink med både barn og voksne. God til å lytte og kommuniserer også slik at det er mulig å forstå. Har alltid fulgt opp der det er avtalt. Henviser ikke ukritisk på pasientens premisser,
men tar pasienten allikevel seriøst. Foreløpig har han ikke tatt feil beslutning basert på min helse. Opplever derfor at han besitter nok kompetanse til å avgjøre hvorvidt henvisning er nødvendig eller ikke.

Flink med barn og tar på seg morsomme hodeplagg når han roper inn barna fra venteværelset. Dette gjør omgivelsene mindre skumle for de små.

Trygg

Lege: Marius Ryengen Skrevet

Veldig flink fastlege for meg og for barna mine (14 og 19 år). Han lytter når vi er hos han. Flink til å ta tak i sykdom og henvise videre til sykehus.

Misfornøyd

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Opplevde at hun ikke forstod meg og brydde seg. Virket som om hun sparte inn tid når jeg kom til time. Reiste seg før jeg var ferdig å snakke. Rotete. Skrev ofte ut feil medisiner på apoteket! Jeg måtte passe på henne. Fikk heldigvis bytta :)

Beste legen

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er helt fantastisk. Hun henviser riktig, lytter, kommer med gode råd, kan faget sitt, bryr seg genuint, medisinerer riktig og er alltid blid.

Lyttende og flink

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Veldig fornøyd med fastlegen min. Han er lyttende og kunnskapsrik. Han tar seg tid til å høre på meg, og sender meg videre til oppfølging ved behov.