Lillestrøm Legesenter

Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Umulig å få time og tar deg ikke på alvor

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Har aldri følt at jeg har blitt lyttet til eller tatt på alvor. Hadde for eksempel migrene i flere år uten å få hjelp med det da legen var sta og mente symptomene var grunnet andre ting som for lite trening. 2-3år etter første konsultasjon ang.smerte bak øynene/tinningen, fikk jeg hjelp av vikaren hennes som ga meg resept på migrene tablett med en gang, dette hjalp utrolig mye. Har de siste månedene prøvd å få time hos fastlegen, men er nesten aldri noe ledig så må alltid til en av kollegaene hennes. Liker heller ikke systemet for hastetime, da det kun baserer seg på hvem som er først inne på nettsiden, og ikke andre viktigere faktorer. Fornuftig å bytte fastlege.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Haavet er en hyggelig kar men har liten tid til pasienter, ca 10-15 maks per pasient og å sette opp en ny time kan ta opptil 30-40 dager
Men når det er sagt så er han en flink lege

stolt

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Jeg er så stolt at jeg har super super bra fastlege. Hun jobbe med kunnskapp og stort hjerte som forstå hvordan er livet. . . Jeg håper at alle legen er som henne... Hun er fantastisk på mange måte!!!!

Lite forståelse

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Hun har dårlig tid og er ikke spesielt imøtekommende. Har hatt henne som fastlege lenge og nå ser jeg meg nødt til å bytte. Hun hører ikke på hva jeg sier og opplever, kun hva hun har bestemt seg for hva som feiler meg. Veldig dårlig samarbeid og kommunikasjon.

Lege: Sture André Rognstad Skrevet

Vanskelig å ha god kommunikasjon med. Prater mer enn han lytter og føler ikke han tar meg på alvor med plagene mine.Gledelig at jeg bytter denne legen til en annen.