Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Rett på sak, rask og effektiv, dog stressfull type?

Lege: Marius Ryengen Skrevet

Skadet kneet og han gikk rett på sak og fikk meg undersøkt og sendt til å ta bilder.
Andre ganger ser han ut til å bruke mer tid foran pc-skjermen enn å se pasienten i øynene, særlig hvis han "allerede" henger på etterskudd med 1t eller 2...
Totalt sett vil jeg si at han er en dyktig lege, som kanskje "tar litt for godt tid" på noen pasienter, forså må han stresse med de pasientene som kommer senere på dagen...

Den beste fastlegen

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Har nå gått snart 10 år hos Alme. Hun er imøtekommende, rolig, har god innsikt og er trygg. Jeg opplever meg godt ivaretatt, blir sett, hørt og tatt på alvor. Hun er svært forståelsesfull. Følger opp og henviser ved behov. Opplever et særdeles godt samspill med henne og etter mange år, kjenner hun til historikk og fanger opp nye elementer (som man kanskje som pasient kan "prate bort" eller overse). Legen viser i tillegg god fagkunnskap, foreslår alternativer og er åpen for tilbakemeldinger.

Det er hektisk ved legesenteret. Det er lang ventetid på ordinære timer, MEN e-konsultasjonen fungerer fint.

Dårlig erfaring

Lege: Trine Livik Haugen Skrevet

Mer opptatt av å sende faktura for e konsultasjoner enn å faktisk ta meg inn for å sjekke helsen min. Uvant for min del fra min tidligere lege på klinikken som sluttet. Hun var helt fantastisk. Fikk henvisninger ut ifra hva jeg skrev mine plager til legen. Med mine plager så anser jeg det som viktig å bli tatt seriøst noe jeg ikke følte her. Måtte etterlyse om jeg ikke burde ta blodprøver bl.a. Aldri vært i kontakt med legen personlig den perioden jeg hadde henne. Lang ventetid. Fikk hastetime to ganger hos andre, men ikke hos min fastlege. Begge disse opplevde jeg som utrivelige og ikke imøtekommende. Følte meg mer til bry. Anbefaler ikke denne legen/klinikken.

Interessert og flink med barn

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

En lege som anstrenger seg for å få kontakt med barna, tar på seg morsomme plysjører når barn kommer😊 Lytter, og henviser når nødvendig. Tar pasienten på alvor.

Ikke fornøyd

Lege: Marius Ryengen Skrevet

Ble automatisk overført til denne legen da min tidligere fastlege som jeg var godt fornøyd med har pensjonert seg. Et bygge jeg er svært lite komfortabel med. Vanskelig å få kjemi med og tillit til denne legen. Han virker lite interessert og mer distansert. Vanskelig å få fornyet resepter uten å måtte bestille time, selv for helt elementære forhold. Er generelt misfornøyd med service og tilgjengelighet på legesenteret. Burde ha presenterer alle legene med ledige plasser/venteliste på hjemmesiden til legesenteret.