Lillestrøm Legesenter

Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Bra lege. Alt annet er dårlig

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Legen er god, men legesenteret får stryk karakter. Venter skjeldent under 1 time på å få komme inn. Kommer stort sett alltid til vikarer da det er umulig å få time hos fastlegen.
Dårlig service.

Trygg og imøtekommende

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er min tidligere fastlege. Hun er trygg og imøtekommende, blid og «ufarliggjør» temaer som er vanskelige å ta opp med fremmede. Anbefaler Elin på det varmeste.

Lite tilgjengelig

Lege: Lene Gjelseth Dalbak Skrevet

Det er mulig Lene er en god lege, men det er så og si umulig å få timer hos henne, så dette funker bare for deg som er frisk og kan planlegge legetimer på minst 2 måneders varsel. Det er også mer eller mindre umulig å komme i kontakt med dette legesenteret på telefon. Anbefales ikke pga. vanskelig tilgjengelighet.

Jeg byttet til Lene pga. hennes gode rating fra andre pasienter, men vil nå bytte igjen, ikke bare til en annen lege, men viktigst av alt - til et annet legesenter der det er mulig å komme i kontakt med dem. Ja, det har elektronisk timebestilling, men løsningen er ikke spesielt god og når du ringer blir du satt i evighetskø med en svarer som gjentar seg selv igjen og igjen, eller kommer i opptatt-kø...

Ivaretar pasientene

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Jeg gir Elin 5/5 stjerner.
Aldri i mitt liv opplevd så imøtekommende, sprudlende og god lege.
Henne viser at henne bryr seg, er god lytter, løsningsorientert og lett å snakke med.

Umulig å få time og tar deg ikke på alvor

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Har aldri følt at jeg har blitt lyttet til eller tatt på alvor. Hadde for eksempel migrene i flere år uten å få hjelp med det da legen var sta og mente symptomene var grunnet andre ting som for lite trening. 2-3år etter første konsultasjon ang.smerte bak øynene/tinningen, fikk jeg hjelp av vikaren hennes som ga meg resept på migrene tablett med en gang, dette hjalp utrolig mye. Har de siste månedene prøvd å få time hos fastlegen, men er nesten aldri noe ledig så må alltid til en av kollegaene hennes. Liker heller ikke systemet for hastetime, da det kun baserer seg på hvem som er først inne på nettsiden, og ikke andre viktigere faktorer. Fornuftig å bytte fastlege.