Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Veldig hyggelig, og lett å få time hos. Tid til å høre på dine problemer. Finner alltid en løsning eller henviser til noen andre når usikker.

Vanskelig å få tak i

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Fått pratet med han kun en gang,virker som en bra lege, men har ikke fått mye inntrykk siden jeg ikke har fått sjans til å fått bli godt kjent med min lege. Resten av gangene har jeg bestiller time får jeg alltid en annen lege..legen er smålig ubehagelig å prate med og virker som er mer opptatt å sende deg like fort ut igjen samme minuttet.
Hvis jeg vil ha time med fastlegen må jeg vendte uker/måned får å få time med han. Enten får jeg bestille hastetime..fælt at det skal være så vanskelig å få tak i sin egen fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Følte at han ikke lyttet til det jeg sa.
Vanskelig å komme igjennom på telefon.
MYE ventetid. Både på lege og lab.

En lege som ser deg og bryr seg.

Lege: Lene Gjelseth Dalbak Skrevet

Jeg er så heldig å ha Lene som fastlege. En lege som virkelig bryr seg om deg som pasient. Hun går i dybden og henviser videre ved behov. Tar nøye tester og følger opp. Fantastisk lege. Det eneste å utsette er at det tar lang tid å få time.

Arrogant og dårlig tid

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Tydelig markering av at hun egentlig ikke har tid til deg. Ikke interessert i å høre sykdomshistorikken. Nedlatende holdning - hun vet best. Dro til annen lege for å få bedre vurdering, ble der møtt og sett. Fikk resept på nødvendige medisiner og datteren ble da raskt frisk.