Lillestrøm Legesenter

Tlf: 64 84 69 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Lillestrøm Legesenter

Empatisk og dyktig

Lege: Signe Marie Rambøl Alme Skrevet

Ser deg, hører på deg, men kommer med sin egen vurdering. Dyktig lege som jeg er glad jeg har funnet. Eneste aber er at det er lang ventetid på ikke hastetime.

velidig omsorgsfull, dyktig og vennlig

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er fantastisk lege og hun er alltid tilgjengelig for meg, slik at når jeg skriver til henne gjennom e-portalen, får jeg fort svar. Hun er veldig lett å snakke med. Hvis jeg skal beskrive henne i en setning : (Hun er en engel iblant oss).

Trygg og rutinert spesialist

Lege: Sture André Rognstad Skrevet

Rognstad var fastlegen min noen år før jeg flyttet, og fremstår som svært kunnskapsrik og grundig. Jeg fikk veldig god hjelp og utredning med uspesifiserte lungeproblemer (hans spesialfelt) og jeg følte meg grundig ivaretatt. Han vil utvilsomt pasientens beste, og kommer med tydelige og grundige forklaringer. Er du astmatiker etc. ville jeg valgt ham!

Trygg,direkte og veldig flink.

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Blid og hyggelig lege med bein i nesa! Vet alltid hvorfor du kommer. Bruker ikke tid på å "lese seg opp" etter at konsultasjonen har startet. Opplever at jeg har fått veldig god behandling og oppfølging når det har vært nødvendig. Har stor tillit både til hennes medisinske kunnskap og til henne som person. Nesten alltid presis. Tipptopptommelopp 👍

Dyktig, lett å snakke med.

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er hyggelig, blid og lett å snakke med. Hun lytter til det du har og si og du blir tatt på alvor. Henviser videre dersom det trengs. Hun er også veldig flink med barn.

profesjonelt.

Lege: Lene Gjelseth Dalbak Skrevet

Lene Gjelseth Dalbak har vært min fastlege i mange år,riktig nok noen avbrudd med vikarer,men hun er den perfekte legen på alle måter. Bedre fastlege er det nok ikke mulig å få,vet om flere som ønsker seg denne legen, men det er ikke lett å få plass. Jeg takker for omsorgsfull,god behandling gjennom mange år og håper dette varer livet ut.

Veldig fornøyd

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Veldig hyggelig, og lett å få time hos. Tid til å høre på dine problemer. Finner alltid en løsning eller henviser til noen andre når usikker.

Vanskelig å få tak i

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Fått pratet med han kun en gang,virker som en bra lege, men har ikke fått mye inntrykk siden jeg ikke har fått sjans til å fått bli godt kjent med min lege. Resten av gangene har jeg bestiller time får jeg alltid en annen lege..legen er smålig ubehagelig å prate med og virker som er mer opptatt å sende deg like fort ut igjen samme minuttet.
Hvis jeg vil ha time med fastlegen må jeg vendte uker/måned får å få time med han. Enten får jeg bestille hastetime..fælt at det skal være så vanskelig å få tak i sin egen fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Følte at han ikke lyttet til det jeg sa.
Vanskelig å komme igjennom på telefon.
MYE ventetid. Både på lege og lab.

En lege som ser deg og bryr seg.

Lege: Lene Gjelseth Dalbak Skrevet

Jeg er så heldig å ha Lene som fastlege. En lege som virkelig bryr seg om deg som pasient. Hun går i dybden og henviser videre ved behov. Tar nøye tester og følger opp. Fantastisk lege. Det eneste å utsette er at det tar lang tid å få time.

Arrogant og dårlig tid

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Tydelig markering av at hun egentlig ikke har tid til deg. Ikke interessert i å høre sykdomshistorikken. Nedlatende holdning - hun vet best. Dro til annen lege for å få bedre vurdering, ble der møtt og sett. Fikk resept på nødvendige medisiner og datteren ble da raskt frisk.

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Imøtekommende, engasjert, avbalansert og interessert i meg og mine barn når vi kommer til konsultasjon. Blidt og vinnende vesen.

Den verste jeg har opplevd

Lege: Sture André Rognstad Skrevet

Kald og uten empati. Gammeldags! Er ikke oppdatert.
Har aldri møtt likesinnet.
Håper aldri å se han igjen.

Flott lege som setter pasienten i fokus.

Lege: Sture André Rognstad Skrevet

Tilgjengeligheten er det så som så med, men når du først kommer inn har han god tid til å lytte og diskutere. Ydmyk lege som har stor erfaring og som vekker tillit. Den beste fastlegen jeg har hatt ! Gått til hamn i ca 15 år, men har nå flyttet slik at jeg må se meg om etter en ny fastlege ( med tungt hjerte )
Kan anbefales på det varmeste.

Supert dyktig fastlege!

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Elin er en strålende fastlege! Tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Hun er ekstremt effektiv, men det virker allikevel som hun bryr seg om ditt velbefinnende. Prøve svar kommer hjem i løpet av en uka. Når hun er ikke tilgjengelig alltid har supeflinke vikarer. Aldrig problemer for å få noen henvisning også! Og det som er meget viktig for oss -hun er nesten aldrig forsinket. Anbefales på den sterkeste, hele familien følger med :)

Hjelpsom

Lege: Ole Rikard Haavet Skrevet

Han tar seg god tid og viser forståelse.
Roer ned pasientene og er profesjonell.
Flink med yngre pasienter.

Ikke tilgjenglig

Lege: Elin Ileby Nakstad Skrevet

Har hatt store problemer med å få tak i henne for å kunne behandle min sykdom.

Det første møtet var også litt ubehagelig da hun hysjet på meg når jeg fortalte om mitt sykdomsbilde, slik at hun skrive samtidig.

Hatt henne i flere år

Lege: Kristin Sundby Myhrer Skrevet

Det kan være vanskelig å få timer, men jeg er alltid fornøyd når jeg først er hos henne på time. Hun bistår meg med det jeg lurer på, og kan mye. Jeg er fornøyd!

Jeg bruker ofte ekonsultasjon, og de besvarer hun alltid raskt. PAsser bra for meg som er mye opptatt i jobb og ikke alltid har anledning til å dra til legekontoret.

Kjempe bra lege

Lege: Hans-Christian Myklestul Skrevet

Byttet hit fra en annen lege i området og har aldri fått så mye hjelp før. God forståelse når det gjelder psykiske problemer, utmattelse og møtt veggen. Veldig bra oppfølging.

En lege som bryr seg

Lege: Lene Gjelseth Dalbak Skrevet

Hun har lite tilgjengelige timer, men når man først har time tar hun seg god tid og bryr seg. En flink lege som lytter til pasienten.