Tøyen Tannlegevakt AS

Kjølberggata 29 0653 Oslo
Tøyen Tannlegevakt AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tøyen Tannlegevakt AS

Endelig fant jeg tannlegen jeg har lett etter

Tannlege: Eleny Bacula Skrevet

Veldig fornøyd. For meg som i utgangspunktet synes det er grusomt å gå til tannlegen, er hun et funn! Nå gruer jeg meg faktisk ikke mer til å ta en en tannsjekk, eller rotfylling som var det hun fikset sist.

Eleny er dyktig, trygg, profesjonell, veldig snill og hyggelig og kanskje aller viktigst for meg, beroligende og hensynsfull. Fint prisnivå også. Anbefaler henne videre til alle jeg kjenner.

Beste tannlegevakt i Oslo

Tannlege: Dai Duong Dinh Skrevet

Jeg trengte haste time, fikk en time enkelt og greit. Behandlingen gikk smertefritt, pris var veldig bra og hele prossesen var veldig behagelig. Nevnte at jeg hadde tannlegeskrekk og dette ble tatt hensyn til på det beste måte.

Hvis du leter etter en tannlegevakt i Oslo jeg ville anbefalt dette stedet.

Tusen Takk.

Den beste av alle

Tannlege: Dai Duong Dinh Skrevet

Dai Duong, er en herlig tannlege med masse humør og positiv energi. han er løsnings orientert og er effektiv mot tannlege skrekk. ER Å ANBEFALLE PÅ DET SERKESTE.

Tilgjengelig, effektiv og hyggelig

Tannlege: Dai Duong Dinh Skrevet

Benyttet meg av Tøyen tannlegevakt på grunn av et akutt behov. Ble tatt i mot av tannlege Dai Duong Dinh i rene og lyse lokaler. Det var en veldig bra opplevelse. Han er rask, effektiv og informativ. Og ikke minst hyggelig, til tross for at det sent på ettermiddag/kveld.

Tannlegebesøk er dyrt, men dette var etter forholdene helt akseptabelt.

Effektiv og behagelig behandling

Tannlege: Dai Duong Dinh Skrevet

Det var lett å få time. Behandlingen var informativ og grundig. Duong har et behagelig vesen og gir god og ærlig informasjon om behandling og alternativ. Gjør ikke unødvendig arbeid, informerer om hva som bør tas nå og hva som kan vente. Svært god pris. Anbefales!