Holmboesgate Tannlegekontor

Holmboes Gate 3 0357 Oslo
Holmboesgate Tannlegekontor holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Holmboesgate Tannlegekontor

Super tannlege!

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Jeg har såre tannhalser og trenger aldri være redd for at hun skal forglemme seg og komme borti dem, selv ved tannrens. Det og andre behandlinger har vært utrolig godt utført! Har vært kunde i åresvis.

Tillitvekkende og dyktig

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Jeg har vært hos Astri flere ganger og er meget godt fornøyd. Hun er effektiv, dyktig og forklarer godt hva hun skal gjøre.I tillegg er det lett å forstå hvorfor hun er flink - hun er nemlig genuint interessert både i faget og i pasientene, og gir råd som føles riktige.

Fantastisk tannlege – absolutt å anbefale videre!

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Har tannlegeskrekk, eller som jeg fikk vite hos Holmboesgate heter det odontofobi, i ganske stor grad. Så stor at jeg svetter hver gang jeg finner meg i deres stol.

Hos Astri følte jeg meg ganske godt behandlet og godt ivaretatt. Det var god atmosfære hun er hyggelig person og er ganske lett å snakke sammen med. Har fått gode råd underveis og forklaringen i forkant av hva som skal gjøres. Hun har gjort jobben sin forsiktig så jeg følte ingen smerter eller noe ubehag i det hele tatt.

Første gang jeg gikk fra tannlege med god humør og er klar til å komme tilbake!

Absolutt å anbefale videre!

Hyggelig og behagelig tannlege

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Jeg var hos tannlegen for første gang på mange år, og gjorde mye research etter en god tannlege på forhånd. Valget falt på Holmboesgate tannlegekontor, og jeg hadde en veldig god opplevelse! Astri var forsiktig og behagelig, forklarte hele tiden hva hun gjorde, og overbehandlet ikke. Det ble et hyggelig møte med tannlegen, noe jeg faktisk hadde gruet meg til i flere år... Denne tannlegen fortjener skryt og er absolutt å anbefale!

Veldig hyggelig og flink

Tannlege: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Etter flere år uten å gå til tannlegen, ble jeg anbefalt Guro, og har siden gått til henne jevnlig. Hun er veldig flink, og forklarer hele tiden hva hun gjør. Hun borer ikke hvis ikke det er nødvendig, men følger godt med om det er noen forandringer.