Holmboesgate Tannlegekontor

Holmboes Gate 3 0357 Oslo
Holmboesgate Tannlegekontor holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Holmboesgate Tannlegekontor

Verdens beste tannlege

Tannlege: Guro Kristine Lie Larsen Skrevet

Guro er en dyktig og hyggelig tannlege som også tar seg tid til å forklare hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Utrolig nok klarer hun også det innenfor tiden og til en rimelig pris.

Tidenes tannlege

Tannlege: Anita Sommerstad Skrevet

Endelig har jeg funnet den beste tannlegen! Hun er alltid rolig, behagelig og tydelig når det trengs. Og veldig hyggelig. Jeg gleder meg til å komme på undersøkelsene!

Super tannlege!

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Jeg har såre tannhalser og trenger aldri være redd for at hun skal forglemme seg og komme borti dem, selv ved tannrens. Det og andre behandlinger har vært utrolig godt utført! Har vært kunde i åresvis.

Tillitvekkende og dyktig

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Jeg har vært hos Astri flere ganger og er meget godt fornøyd. Hun er effektiv, dyktig og forklarer godt hva hun skal gjøre.I tillegg er det lett å forstå hvorfor hun er flink - hun er nemlig genuint interessert både i faget og i pasientene, og gir råd som føles riktige.

Fantastisk tannlege – absolutt å anbefale videre!

Tannlege: Astri Bjerke Syversen Skrevet

Har tannlegeskrekk, eller som jeg fikk vite hos Holmboesgate heter det odontofobi, i ganske stor grad. Så stor at jeg svetter hver gang jeg finner meg i deres stol.

Hos Astri følte jeg meg ganske godt behandlet og godt ivaretatt. Det var god atmosfære hun er hyggelig person og er ganske lett å snakke sammen med. Har fått gode råd underveis og forklaringen i forkant av hva som skal gjøres. Hun har gjort jobben sin forsiktig så jeg følte ingen smerter eller noe ubehag i det hele tatt.

Første gang jeg gikk fra tannlege med god humør og er klar til å komme tilbake!

Absolutt å anbefale videre!