Dentart

Parkveien 60, 3etg 0254 Oslo
Dentart holder til i Oslo

Siste vurderinger av Dentart

Anbefales på det sterkeste, Topp service og oppfølging

Tannlege: Mazi Zoraghchi Skrevet

Var hos tannlege Mazi på Dentart Tannklinikk. Mazi er i premium klassen! Utrolig dyktig tannlege. Han elsker jobben sin.
Meget flink til å forklare og vise meg det han har gjort med mine tenner.Jeg føler meg trygg på at alt som er galt avdekkes og behandles på beste måte. Som sagt Mazi er i PREMIUM klassen. ER Å ANBEFALLE PÅ DET SERKESTE.

Flink tannlege

Tannlege: Mazi Zoraghchi Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på flere år. I siste tiden har jeg hatt litt problemer med tenner. Fra barndommen har jeg hatt tannlege skrekk(men etter å ha snakket med ei nær venninne). Hun anbefalte tannlege Mazi , siden hun hadde samme problem( hun var veldig redd fra tannleger). Men hun fikk en time hos tannlegen Mazi og anbefalte han på det sterkeste.

Etter å ha hatt timen hos tannlegen,så fikk jeg beskjed jeg hadde en del tenner som måtte fikses. Husker fremdeles at jeg var utrolig red og urolig for den første timen. Men han tok imot på et veldig profesjonelt måte,og jeg følte at han var en veldig god tannlege.

Han fikset tenner, i tillegg var han veldig opptatt av at jeg ikke skulle ha vondt men behandling pågikk og hadde hele tiden fokus på at jeg skulle føle meg trygg under behandling😊😊.

Anbefaler Tannlegen for de som har tannlege skrekk eller som er utrolig red for å gå til en tannlege.....

STOR-fornøyd

Tannlege: Mazi Zoraghchi Skrevet

Jeg var hos Zoraghchi og fikk fjernet noen hvite flekker på fortennene, de er helt borte og behandlingen har ikke skadet tennene i det heletatt! Zoraghchi var en helt fantastisk type å ha med og gjøre- imøtekommende, forståelsesfull og veldig hyggelig!

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Mazi Zoraghchi Skrevet

Mazi er svært nøyaktig, forsiktig og vennlig, og han forklarer hva han gjør underveis (viser blant annet før- og etterbilder), forteller hvordan man ligger an underveis i prosessen, og forklarer veien videre når man er ferdig. Han tok hensyn til at jeg var svært redd for sprøytestikk, og var så fortsiktig at jeg ikke engang merket det da han bedøvde meg. Han er en fantastisk god tannlege som setter pasienten i fokus!

Anbefaler!!

Tannlege: Mazi Zoraghchi Skrevet

En fantastisk god tannlege, som virkelig setter pasienten i fokus! Følte meg så godt tatt vare på, og er superfornøyd med behandlingen jeg fikk!!