Alexandra Chamorro Bryne

Toftes gate 8 0556 Oslo
Alexandra Chamorro Bryne holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro Bryne

Forståelsesfull og sprudlende dame

Tannlege: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Har hatt tannbehandling hos Alexandra. Gruet meg veldig, men hun er både skånsom og lystig, dette gjorde tannlegebesøket lysere. Hun ler, smiler og sprer godt humør under behandlingen. Opplever Alexandra som empatisk når man sitter i stolen.
Når tannbehandlingen starter setter hun på radioen, en så liten effekt som gjorde så mye, deilig at det ikke er stille. Kommer til å bruke Oslo tannlegesenter heretter pg spesielt Alexandra.

Sprudlende, blid, trygg og meget dyktig

Tannlege: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Bestilte akutt time fredag morgen. Fikk time fredag kveld. Tannlegen Alexandra la en ny fylling. Med det satt hun bedøvelse smertefritt og selve behandlingen gikk utrolig raskt. Har litt bedøvelsesspøryte skrekk, men dette gikk utrolig bra. Hun var veldig forståelsesfull og gav meg litt tid. Jeg er kjempe fornøyd! Alexandra, jeg kommer jeg tilbake. :-)

Dyktig og forståelsesfull

Tannlege: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Alexandra gav et meget godt førsteinntrykk og var veldig lyttende til mine behov. Min forrige tannlege kunne være usikker og ville sende meg videre til andre, men Alexandra virket veldig trygg og gav meg en grundig behandling. Det er tydelig at hun har en lang erfaring.

Jeg er veldig takknemlig ovenfor henne og hun er min faste tannlege fra nå av.

Jeg vil absolutt anbefale Alexandra som tannlege til alle som foretrekker en ordentlig tannlege.

En dyktig omsorgfull tannlege.

Tannlege: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Jeg har de siste 25 årene hatt atypisk trigeminusnevralgi og pga. dette også hatt store problemer med tennene mine. Da jeg kom til behandling første gang hos Alexandra var jeg spent. Har vært mye hos tannlegen med vekslende hell.Hun hørte på det jeg hadde å fortelle og viste stor interesse ang. mine problemer. Jeg forstod raskt at hun er en som bryr seg. Varm og hensynsfull. Hun er også dyktig på regelverket ang. refusjon fra HELFO. Jeg ble så glad da jeg forstod at jeg også hadde rett på økonomisk støtte. Jeg orker ikke engang tenke på hva jeg har betalt gjennom mange år.
Alexandra er en tannlege jeg varmt kan anbefalle.

Trygg, flink og hyggelig!

Tannlege: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måtte derfor ha en del behandlinger hos Alexandra pga hull. Jeg var redd i forkant, men hun var ekstremt beroligende. Snakket med meg og viste genuin omsorg. Trivelig og morsom dame, og svarer gjerne på faglige spørsmål for nysgjerrige folk som ikke har peiling :) ANBEFALES!