Tannlegesenteret i Løkkeveien

Løkkeveien 56 4008 Stavanger
Tannlegesenteret i Løkkeveien holder til i Stavanger

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegesenteret i Løkkeveien

Super tannlege

Tannlege: Fredrik Kjellevold Skrevet

Kjellevold er en hyggelig og flink tannlege. Opplever at han tar seg god tid, forklarer hva han gjør, gir gode råd og er flink i sitt fag. Opplever at arbeidet absolutt står i stil med prisen et besøk koster, uten at det blir for dyrt.

Great Dentist!

Tannlege: Magnar Hovland Skrevet

Dr. Hovland is an excellent dentist, as are his staff members. He always explains what he is going to do, and proceeds at a pace that is comfortable for me.

Tidsklemme?

Tannlege: Fredrik Kjellevold Skrevet

Har brukt tannlege Kjellevold i ca. 7 år med besøk hvert halvår.
Hyggelig og behagelig tannlege, men det virker som om det er viktigere å bli ferdig på halvtimen enn å fullføre behandling av tenner som begynner å trenge vedlikehold (f.eks skifte slitt blombe): "Venter og ser hvordan det har utviklet seg til neste besøk".
Kontrollbesøk hos annen tannlege 3 måneder etter siste besøk hos Kjellevold avdekket 2 tenner som burde ha vært behandlet for å forhindre uønsket utvikling.
Jeg har skiftet tannlege!

Dyktig tannlege

Tannlege: Fredrik Kjellevold Skrevet

Tannlegeskrekken min forsvant etter første time hos Fredrik. Han er rolig og forsiktig. Han er også veldig serviceinnstilt. Ved to anledninger har jeg fått akkuttime på dagen, hvor den ene gangen var etter stengetid.

Hyggelig og beste tannlege jeg har hatt!

Tannlege: Magnar Hovland Skrevet

Dyktig,rolig og behagelig som gjør at jeg ikke er nærvøs! Forteller om hva han gjør til enhver tid!Dette er en tannlege jeg kan anbefale for de med tannlegeskrekk!