Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen

Solakrossen 14 4050 Sola
Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen holder til i Sola

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen

Flink og behagelig

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Var veldig flink og hyggelig,det var vel dyrt 6435 kroner for en halvtimes arbeid med å trekke tanna.
Di andre som jobbet der for også flinke og hyggelige.

God pasientbehandling.

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Mats og hans team var veldig støttende da jeg kom inn med kraftig « tannlegeskrekk» å skulle operere ut to visdomstenner.
De ga meg god tid til å klare å slappe av, og ga meg mye omsorg og støtte da jeg var livredd.
Hele opplevelsen føltes behagelig.

Imponerende oralkirurg

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Foretok sinusløft i dag . Var veldig skeptisk da jeg hadde sett video av sinusløft på internett .
Kirurgen og hans assistent er veldig imøtekommende og kirurgen har en lun humor . Det hjelper på når en har antydning til tannlegeskrekk.
Ble fortalt og vist på skjerm hva som skal gjøres . Etter operasjonen viser kirurgen utført sinusløft på skjerm og informerer hva en bør gjøre de første dagene
Operasjonen gikk smertefritt . Nå venter en periode med heling av kunstig ben og innsetting av implantater .

Frekk

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Han er sikkert veldig god i jobben sin. Gikk inn uten tannlegeskrekk og kom ut med. Snakka bort når jeg sa jeg var redd og var frekk med kommentarer.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Else Lund Skrevet

Jeg kom tilfeldig innom siden her, Else du fortjener all den ros du kan få her inne. Jeg har aldri følt meg så godt tatt i mot som hos deg! blir din pasient så lenge jeg bor her i Stavanger!