Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen

Telefonnummer51 21 68 0051 21 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 14 4050 Sola
Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen holder til i Sola

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen

Imponerende oralkirurg

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Foretok sinusløft i dag . Var veldig skeptisk da jeg hadde sett video av sinusløft på internett .
Kirurgen og hans assistent er veldig imøtekommende og kirurgen har en lun humor . Det hjelper på når en har antydning til tannlegeskrekk.
Ble fortalt og vist på skjerm hva som skal gjøres . Etter operasjonen viser kirurgen utført sinusløft på skjerm og informerer hva en bør gjøre de første dagene
Operasjonen gikk smertefritt . Nå venter en periode med heling av kunstig ben og innsetting av implantater .

Frekk

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Han er sikkert veldig god i jobben sin. Gikk inn uten tannlegeskrekk og kom ut med. Snakka bort når jeg sa jeg var redd og var frekk med kommentarer.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Else Lund Skrevet

Jeg kom tilfeldig innom siden her, Else du fortjener all den ros du kan få her inne. Jeg har aldri følt meg så godt tatt i mot som hos deg! blir din pasient så lenge jeg bor her i Stavanger!

En famtastisk dyktig tannlege og god sevice

Tannlege: Else Lund Skrevet

Else Lund er en tålmodig, dyktig og omsorgsfull tannlege. Hun tar seg god tid,er oppmerksom og gjør et dyktig arbeid.
Tannlegekontoret yter svært god service, noe helt utenom det vanlige! Selv om det er en ubehagelig opplevelse i seg selv å gå til gannlegen, klarer Else Lund likevel å gjøre det greit for meg som pasient. Kan anbefales på det varmeste.

Superduper

Tannlege: Else Lund Skrevet

Ville bare gi henne her skikkelig skryt. Har hatt, og har skikkelig tannlegeskrekk, men hun er kjempeflink til å ta det rolig og gå igjennom det hun skal. I tillegg er de oppmerksomme på senteret å ringe en dag eller to i forveien å minne meg på timen!
Faktisk så kunne jeg ikke tenke meg en annen tannlege i fremtiden, så heldigvis er hun i aldreren så hun overlever meg:)