Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen

Solakrossen 14 4050 Sola
Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen holder til i Sola

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseumklinikken AS Avd Solakrossen

God pasientbehandling.

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Mats og hans team var veldig støttende da jeg kom inn med kraftig « tannlegeskrekk» å skulle operere ut to visdomstenner.
De ga meg god tid til å klare å slappe av, og ga meg mye omsorg og støtte da jeg var livredd.
Hele opplevelsen føltes behagelig.

Imponerende oralkirurg

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Foretok sinusløft i dag . Var veldig skeptisk da jeg hadde sett video av sinusløft på internett .
Kirurgen og hans assistent er veldig imøtekommende og kirurgen har en lun humor . Det hjelper på når en har antydning til tannlegeskrekk.
Ble fortalt og vist på skjerm hva som skal gjøres . Etter operasjonen viser kirurgen utført sinusløft på skjerm og informerer hva en bør gjøre de første dagene
Operasjonen gikk smertefritt . Nå venter en periode med heling av kunstig ben og innsetting av implantater .

Frekk

Tannlege: Nils Mats Hellman Skrevet

Han er sikkert veldig god i jobben sin. Gikk inn uten tannlegeskrekk og kom ut med. Snakka bort når jeg sa jeg var redd og var frekk med kommentarer.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Else Lund Skrevet

Jeg kom tilfeldig innom siden her, Else du fortjener all den ros du kan få her inne. Jeg har aldri følt meg så godt tatt i mot som hos deg! blir din pasient så lenge jeg bor her i Stavanger!

En famtastisk dyktig tannlege og god sevice

Tannlege: Else Lund Skrevet

Else Lund er en tålmodig, dyktig og omsorgsfull tannlege. Hun tar seg god tid,er oppmerksom og gjør et dyktig arbeid.
Tannlegekontoret yter svært god service, noe helt utenom det vanlige! Selv om det er en ubehagelig opplevelse i seg selv å gå til gannlegen, klarer Else Lund likevel å gjøre det greit for meg som pasient. Kan anbefales på det varmeste.