Colosseum Tannlege Solakrossen

Colosseum Tannlege Solakrossen holder til i Sola

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Solakrossen

Herlig og dyktig tannlege

Tannlege: Anne Therese Augestad Skrevet

Har forståelse for tannlegeskrekk, er mild og god og forklarer godt hva som skjer og om du ønsker hvorfor. Dyktig tannlege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Flink og behagelig

Tannlege: Mats Hellman Skrevet

Var veldig flink og hyggelig,det var vel dyrt 6435 kroner for en halvtimes arbeid med å trekke tanna.
Di andre som jobbet der for også flinke og hyggelige.

God pasientbehandling.

Tannlege: Mats Hellman Skrevet

Mats og hans team var veldig støttende da jeg kom inn med kraftig « tannlegeskrekk» å skulle operere ut to visdomstenner.
De ga meg god tid til å klare å slappe av, og ga meg mye omsorg og støtte da jeg var livredd.
Hele opplevelsen føltes behagelig.

Imponerende oralkirurg

Tannlege: Mats Hellman Skrevet

Foretok sinusløft i dag . Var veldig skeptisk da jeg hadde sett video av sinusløft på internett .
Kirurgen og hans assistent er veldig imøtekommende og kirurgen har en lun humor . Det hjelper på når en har antydning til tannlegeskrekk.
Ble fortalt og vist på skjerm hva som skal gjøres . Etter operasjonen viser kirurgen utført sinusløft på skjerm og informerer hva en bør gjøre de første dagene
Operasjonen gikk smertefritt . Nå venter en periode med heling av kunstig ben og innsetting av implantater .

Frekk

Tannlege: Mats Hellman Skrevet

Han er sikkert veldig god i jobben sin. Gikk inn uten tannlegeskrekk og kom ut med. Snakka bort når jeg sa jeg var redd og var frekk med kommentarer.