Antonia Karper

Tlf: 61 05 50 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Antonia Karper

Lytter ikke til pasienten

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

Antonia Selvamagal Karper er en lege som jeg har opplevd som svært lite lyttende til meg som pasient. Denne legen tror ikke på det pasienten forteller om smerter, og vil gjerne vende fysiske lidelser til psykiske plager. Karper har tilbudt antidepressiva, i stedet for å ta på alvor smertene i kroppen pasienten forteller om. Karper mener det er svært mange som må leve med smerter, så det må en bare finne seg i. Tilliten til legen blir dermed svært lav. Råd til denne legen:1) Lytt til hva pasienten forteller. 2)Vær mer ydmyk til jobben som behandler, og som en fagperson som skal henvise videre til ulike spesialleger!

Super

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

Har heldigvis fått Antonla som fastlege. Ei som virkelig bryr seg. Ikke bare lege, med et medmenneske du kan snakke med

Faglig dyktig, men ikke imøtekommende

Lege: Antonia Selvamagal Karper Skrevet

Hatt noen få konsutasjoner. Hun virker faglig dyktig, men ikke spesielt imøtekommende, Hun framstod som "streng", og jeg følte meg nesten latterliggjort ved et par anledninger. Kan bli bedre på å lytte og å la pasienten få være "ekspert på seg selv". Det er tross alt pasienten som kjenner seg selv best, og vet hva som er vanlig og uvanlig for en selv!